Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jeremy de Graaf

Gestart door Cambuur058, juli 10, 2013, 21:05:57

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

Cambuur wil Jeremy de Graaf, de aanvaller afkomstig van VVOG uit Dronten voor een jaar vastleggen. Met een optie voor nog twee jaar.

Aangezien het vrijwel zeker is dat hij zich aan Cambuur gaat verbinden maar even een topicje voor 'm geopend. 

Alvast welkom Jeremy.  |:)

marrumer


Cambuur058

Citaat van: marrumer op juli 10, 2013, 21:06:27
amateurcontract?
Weet niet precies, word wel duidelijk als Cambuur officieel het nieuws naar buiten brengt.

sunderland


Bernardo

Citaat van: marrumer op juli 10, 2013, 21:06:27
amateurcontract?

Waarschijnlijk 1 jaar contract, met optie van nog 2 jaar.

roepieh


Dokkumer

Misschien voor de derde helft in de stad? (Ron) Jeremy de Graaf? :devil
Ik ken hem niet, kan ook niet over zijn voetbalkwaliteiten oordelen, maar als de TS ziet dat er rek in zit moet ik dat maar geloven. In ieder geval geen basisklant.

:0=EN DAN NU NOG HET ECHTE WERK!! We binne der nog niet.

Tanjajeah

Citaat van: roepieh op juli 10, 2013, 22:39:15
Onbegrijpelijk...

Ook als je weet dat het een speler is voor de nummers 20-25 in de selectie? Die op wedstrijddagen op de tribune zitten?   En waardoor je geld overhoudt voor ECHTE versterkingen? En Lodeweges kent deze speler op zn duimpje? Dus wellicht kan hij zich ontwikkelen tot een volwaardig selectie-lid? Dus misschien is een beetje vertrouwen op zijn plaats?

roepieh


denistel

je weet maar noit hoe ie zich ontwikkeld he.welkom en maak er wat van

Collingwood

Welkom kerel, snoer je critici de mond!  :thumbsup  |:)
Kalmte alleen kan u redden.

vialli

We hevve in ut verleden wel "namen "  had maar ondanks dat  bleven
we altied in de  EERSTE DIVISIE en gingen we hast failliet.
An ut eind stond er een TEAM en binne we kampioen wurden, waarvan
gelukkig de basis behouden bleven is. Op dit moment wud er hard
werkt  om dit team te versterken en te verbreden om in ieder geval
te overleven en  de weg vrij te maken voor een  NIEUW STADION sodat
we in de Eredivisie blieve kenne.

brambo3004

Citaat van: vialli op juli 11, 2013, 00:01:44
We hevve in ut verleden wel "namen "  had maar ondanks dat  bleven
we altied in de  EERSTE DIVISIE en gingen we hast failliet.
An ut eind stond er een TEAM en binne we kampioen wurden, waarvan
gelukkig de basis behouden bleven is. Op dit moment wud er hard
werkt  om dit team te versterken en te verbreden om in ieder geval
te overleven en  de weg vrij te maken voor een  NIEUW STADION sodat
we in de Eredivisie blieve kenne.

Bedankt voor de informatie.

Cambuur058

Citaat van: vialli op juli 11, 2013, 00:01:44
We hevve in ut verleden wel "namen "  had maar ondanks dat  bleven
we altied in de  EERSTE DIVISIE en gingen we hast failliet.
An ut eind stond er een TEAM en binne we kampioen wurden, waarvan
gelukkig de basis behouden bleven is. Op dit moment wud er hard
werkt  om dit team te versterken en te verbreden om in ieder geval
te overleven en  de weg vrij te maken voor een  NIEUW STADION sodat
we in de Eredivisie blieve kenne.
Dat is nou praat!  :y
V E R T R O U WE N

brambo3004

Citaat van: Cambuur058 op juli 11, 2013, 00:07:29
Dat is nou praat!  :y
V E R T R O U WE N

Want? Dit weten we toch allemaal wel?