Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Mallorca

Gestart door denistel, juli 08, 2013, 11:53:37

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

Ik maak er niet heel veel woorden aan vuil.

Vorige week woensdag was het niet om aan te gluren. Oke dan hebben ze een excuus hard getraind enz enz.
Oke prima.
Maar gister was het niet veel beter misschien wel minder. Ook een andere tegenstander maar deze vond ik ook niet overtuigen. Toch waren wij niet bij machten de wedstrijd naar onze hand te zetten. Deze tegenstander viel te vergelijken met de onderste 6 ploegen van de ere divisie.

Er moeten drie echteversterkingen komen en anders gaan wij een heel maar dan ook een heel zwaar seizoen tegemoet.
Dat wordt het zo wie zo wel maar met wat er nu staat halen wij heel weinig punten. :zucht
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

denistel

Citaat van: zeewolde op juli 24, 2013, 11:46:03
Dus Cambuur speelde voluit (100%) en Mallorca op 70%?

denk ik niet maar er zaten wel 3.200 toeschouwers he en dan verwacht je toch wel wat
meer dat het gebodene van gisteravond en dan vind de ts zelf toch ook

denistel

Citaat van: clint op juli 24, 2013, 11:05:19
Ik mis een spelverdeler die de echte lijnen uitzet met steekpassjes en mensen voor het doel zet. Ik mis een dirigent en zonder dirigent maakt het orkest geen muziek.

Sandor moet de skoentsjes maar weer aantrekken. :clint

speelden we het hele vorige seizoen ook zonder toch.en binne oek zeldzaam zulke spelers...al1 misschien bij
de top 4 a 5 hebben ze die maar verder heel weinig echte spelverdelers nog hoor.of zie ik dat vekeerd.

zeewolde

Citaat van: denistel op juli 24, 2013, 12:12:49
denk ik niet maar er zaten wel 3.200 toeschouwers he en dan verwacht je toch wel wat
meer dat het gebodene van gisteravond en dan vind de ts zelf toch ook

Je speelt tegen een tegenstander die minimaal hetzelfde nivo heeft alleen nog iets minder ver in zijn voorbereiding, maar denk wel dat die ook gewoon voluit gingen. Resultaat is niet echt teleurstellend, uitvoering misschien wel.

Roofvogel

Citaat van: denistel op juli 24, 2013, 12:12:49
denk ik niet maar er zaten wel 3.200 toeschouwers he en dan verwacht je toch wel wat
meer dat het gebodene van gisteravond en dan vind de ts zelf toch ook

Ik heb gisteravond in de zcc nog met ze staan praten en kreeg de vraag wat ik er van vond en heb eerlijk gezegd dat ik leuke momenten heb gezien maar dat we niet klaar zijn voor het seizoen en toen werd er ook gezegd dat ze ook nog niet helemaal klaar zijn en er nog zeker 3 spelers missen.

Goudvinger

Ik vind de dramatiek enigszins overtrokken, over het algemeen was de wedstrijd inderdaad mat, maar heb een aantal hele leuke dingen gezien van Cambuur. Ik heb niet de illusie dat wij ons met gemak gaan handhaven, maar zo slecht als sommigen het beschrijven was het echt niet. Je kon aan alles zien dat de Spanjaarden technisch veel vaardiger waren. Waar ik bij Cambuur in ieder geval een aantal driehoekjes heb kunnen zien, vond ik het bij Mallorca rommelig en leunden zij meer op de creativiteit van individuen dan samenspel. Er moeten uiteraard spelers bij komen, maar de realiteit is dat het op dit moment niet makkelijk is om directe versterkingen binnen te halen. Tot die tijd zullen we het met de huidige spelers moeten doen, en ik vind dat Cambuur het voor een debutant met een 60% Eerstedivisie-selectie niet slecht heeft gedaan tegen Mallorca.

Galdiano

Citaat van: dit is mien club op juli 24, 2013, 11:52:08

Deze tegenstander viel te vergelijken met de onderste 6 ploegen van de ere divisie.


Echt niet! Zo makkelijk voetballend! Zoveel rust en op juiste momenten aanzetten! Top 5 ere zou Mallorca niet misstaan!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Zoals Henk zegt, dit is een groep jonge honden, er zit een goede kop op. Soms gaan ze op de bek, en soms zullen ze stunten!  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

PeterTa

Citaat van: Galdiano op juli 24, 2013, 09:59:31
Wie moet er dan staan? De Graaf? Bij windkracht 3 waait hij al om!

Dat zeg ik niet, maar als je geen goeie buitens hebt moet je misschien wel een ander systeem overwegen, er wordt nog steeds een variant van 4-3-3 gespeeld zonder echte goeie buitens... vind ik niet logisch...

De Raaf

Ik ben dat mooi weer praat een beetje zat. Hele voorbereiding heb ik me koest gehouden, maar met deze selectie komen we op alle fronten tekort. Helaas, maar zo wordt het afzien komend seizoen. 5 ton investeren! Schulden moeten we idd niet meer hebben, maar winst maken is het andere uiterste.
Komop Cambuur

Roofvogel

Citaat van: De Raaf op juli 24, 2013, 13:24:59
Ik ben dat mooi weer praat een beetje zat. Hele voorbereiding heb ik me koest gehouden, maar met deze selectie komen we op alle fronten tekort. Helaas, maar zo wordt het afzien komend seizoen. 5 ton investeren! Schulden moeten we idd niet meer hebben, maar winst maken is het andere uiterste.
Komop Cambuur

Tering zeg wat een dom gelul dit. hoe kan je dat geld nu al uitgeven? dat is begroot wie zegt dat het ook daadwerkelijk binnenkomt? als het er niet komt heb je alweer een probleem.

dit is mien club

Citaat van: Galdiano op juli 24, 2013, 12:28:11
Echt niet! Zo makkelijk voetballend! Zoveel rust en op juiste momenten aanzetten! Top 5 ere zou Mallorca niet misstaan!

Kom nou!! Zij straalde misschien wel rust uit, maar zij voetbalde niet opvallend qua veldspel en veld bezetting.
Zeker geen top 5 klassering hoor.. Daarmee schat je hun veel te hoog in.

Cambuur speelde gister ontzettend mat, als je zo tegen twente feyenoord psv vittesse en ajax speelt worden we met 4 a 5-0 opgerold. Daar was Mallorca niet toe instaat.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Roofvogel

Citaat van: dit is mien club op juli 24, 2013, 13:32:58
Kom nou!! Zij straalde misschien wel rust uit, maar zij voetbalde niet opvallend qua veldspel en veld bezetting.
Zeker geen top 5 klassering hoor.. Daarmee schat je hun veel te hoog in.

Cambuur speelde gister ontzettend mat, als je zo tegen twente feyenoord psv vittesse en ajax speelt worden we met 4 a 5-0 opgerold. Daar was Mallorca niet toe instaat.

Ik vind top 5 ook wat te hoog voor Mallorca maar toch zeker wel het linkerrijtje hoor.

De Raaf

He roofvogel! De enige echte roofvogel praat je niet tegen  ;). Degraderen is duurder dan 5 ton

Roofvogel

Citaat van: De Raaf op juli 24, 2013, 13:38:25
He roofvogel! De enige echte roofvogel praat je niet tegen  ;). Degraderen is duurder dan 5 ton

zeg meneer de Raaf dat ben ik volledig met je eens maar jij weet ook wel dat als dat geld niet allemaal binnenkomt we gelijk weer een probleem hebben en dat lijkt me ook niet de bedoeling