Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Mallorca

Gestart door denistel, juli 08, 2013, 11:53:37

Vorige topic - Volgende topic

MP4L

Ik ben er sowieso bij!  |:)

Holwerd voor Cambuur

Hoe laat begint deze wedstrijd?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

denistel


Hasses

Lekker zeiken over motherfucking €5,-.. waar gaat het over zeg. Ojah, dan kijken de thuisblijvers toch lekker de wedstrijd via FoxSports Eredivisie, daar wordt ie rechtstreeks op uitgezonden.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Synea

Citaat van: Hasses op juli 11, 2013, 18:28:07
Lekker zeiken over motherfucking €5,-.. waar gaat het over zeg. Ojah, dan kijken de thuisblijvers toch lekker de wedstrijd via FoxSports Eredivisie, daar wordt ie rechtstreeks op uitgezonden.

inkomsten voor aanschaf van adje!!! :thumbsup :thumbsup :thumbsup
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

sunderland

haha iemand die seurt over 5 euro, gelijk 3 pagina,s met kwaaie reacties. :koffie

Ruppppert

Citaat van: sunderland op juli 11, 2013, 21:43:22
haha iemand die seurt over 5 euro, gelijk 3 pagina,s met kwaaie reacties. :koffie
mooi zo'n forum he sunderland  :proost

Dokkumer

Citaat van: Hasses op juli 11, 2013, 18:28:07
Lekker zeiken over motherfucking €5,-.. waar gaat het over zeg. Ojah, dan kijken de thuisblijvers toch lekker de wedstrijd via FoxSports Eredivisie, daar wordt ie rechtstreeks op uitgezonden.
En de wedstrijd kost dan € 6,-? :devil

sunderland

Citaat van: Ruppppert op juli 11, 2013, 21:55:16
mooi zo'n forum he sunderland  :proost
ja  :proost Iedereen wil graag dat we grotere stappen maken wb spelers .Daarom zitten we wat in de put .En ist wat een half seur forum op dit moment .Ach het komt wel weer

Ruppppert

Citaat van: sunderland op juli 11, 2013, 22:05:28
ja  :proost Iedereen wil graag dat we grotere stappen maken wb spelers .Daarom zitten we wat in de put .En ist wat een half seur forum op dit moment .Ach het komt wel weer
idd ff geduld, al is het moeilijk.we zitten allemaal in spanning voor het komende seizoen. Nieuwe tegenstanders, nieuwe kunstgrasmat, nieuwe spelers, nieuwe doelstelling

Cambuur058

Citaat van: Ruppppert op juli 11, 2013, 22:12:33
idd ff geduld, al is het moeilijk.we zitten allemaal in spanning voor het komende seizoen. Nieuwe tegenstanders, nieuwe kunstgrasmat, nieuwe spelers, nieuwe doelstelling
nieuwe pisbakken  :devil

sunderland

Citaat van: Cambuur058 op juli 11, 2013, 22:17:12
nieuwe pisbakken  :devil
meer bedoel juh .Dat zal wel moeten .Zatermiddag  :proost zaterdagavond des te meer zeiken

Ruppppert


Cambuur058

Kan trouwens iemand hier, met Eredivisie live/FOX Sports de wedstrijd Cambuur - Mallorca livestreamen op firstrowsports.eu? Zit namelijk in Spanje dan. Helaas kan ik dus niet naar de wedstrijd. ;(