Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

samenwerking fc groningen-sc cambuur

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 11:29:19

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op januari 29, 2014, 12:54:50
lijkt me een goeie zaak en idd bij beide clubs zijn jeugdspelers door gekomen. nu nog een eigen beloften team komend jaar en we
kunnen weer stappen zetten. bovendien hebben we nog steeds enkele spelers met een cambuur label die nu in fc groningen a1 of de
b,s spelen.

En wat zegt zo'n label, dat Cambuur daar meer rechten op heeft?
Henk, held, bedankt

denistel

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 29, 2014, 22:08:17
En wat zegt zo'n label, dat Cambuur daar meer rechten op heeft?

dat cambuur daar de 1e rechten op heeft om die speler vast te leggen of als er belangstelling is de
vergoedingen te incasseren.

papier

Kunnen we Nienhuis en Vd Laan ook een beetje zien als een gevolg van de samenwerking? GENOT

Dokkumer

Citaat van: papier op februari 01, 2014, 09:43:55
Kunnen we Nienhuis en Vd Laan ook een beetje zien als een gevolg van de samenwerking? GENOT
Nienhuis heel misschien wel, vd Laan stond toch onder contract bij Veendam?

brambo3004

Citaat van: Dokkumer op februari 01, 2014, 18:30:19
Nienhuis heel misschien wel, vd Laan stond toch onder contract bij Veendam?



[verwijderd door de beheerder]

Dokkumer

Jahaaa, daar heeft hij welgeteld 2 wedstrijden gespeeld en daarna 2.5 seizoen Veendam. Je gaat me niet wijsmaken dat hij 2,5 jaar gehuurd is van Grunnnnn

Cambuur058

Citaat van: Dokkumer op februari 01, 2014, 18:38:47
Jahaaa, daar heeft hij welgeteld 2 wedstrijden gespeeld en daarna 2.5 seizoen Veendam. Je gaat me niet wijsmaken dat hij 2,5 jaar gehuurd is van Grunnnnn
In Groningen heeft hij toch de jeugdopleiding doorlopen. Maar de jeugdopleiding zorgt ook voor een goede relatie tussen de beide clubs waardoor we heel gemakkelijk redelijke talenten van Grunn kunnen huren

Galdiano

Hoeveel spelers lopen er eigenlijk met een Cambuur stempel bij B1, A1?
Zit er nog wat aan te komen? Je hoort er eigenlijk nooit wat over  :zucht
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur058

Citaat van: Galdiano op februari 15, 2014, 09:12:52
Hoeveel spelers lopen er eigenlijk met een Cambuur stempel bij B1, A1?
Zit er nog wat aan te komen? Je hoort er eigenlijk nooit wat over  :zucht
Volgensmij zijn ze bijna allemaal van Groningen

Lore

Citaat van: Cambuur058 op februari 15, 2014, 14:47:11
Volgensmij zijn ze bijna allemaal van Groningen

Dan werkt de samenwerking toch niet?

denistel

op dit moment zit er geen echt groot talent met cambuur label bij de a1.

Galdiano

Citaat van: denistel op april 03, 2014, 08:41:08
op dit moment zit er geen echt groot talent met cambuur label bij de a1.

Hoe kan dit?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

IsmailvanEssen

Ik hoop dat cambuur straks wat meer centjes heeft om deze samenwerking te verbreken en zelf een goede jeugdopleiding kan opzetten.. Denk zelf dat cambuur zicht moet focussen op jonge talenten uit oost europa die binnen de EU vallen..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Lore

Citaat van: IsmailvanEssen op april 03, 2014, 09:49:53
Ik hoop dat cambuur straks wat meer centjes heeft om deze samenwerking te verbreken en zelf een goede jeugdopleiding kan opzetten.. Denk zelf dat cambuur zicht moet focussen op jonge talenten uit oost europa die binnen de EU vallen..

Ja, dat zal de clubcultuur te goede komen!  :_schater

IsmailvanEssen

Citaat van: Lore op april 03, 2014, 09:56:59
Ja, dat zal de clubcultuur te goede komen!  :_schater

Die opmerking snap ik niet helemaal?? Wil jij niet dat SCC een goede jeugdopleiding zelf zou hebben??
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...