Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

samenwerking fc groningen-sc cambuur

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 11:29:19

Vorige topic - Volgende topic

denistel

komend seizoen hebben nog een samenwerking met fc groningen.

dus er blijven 2 teams hier spelen en onze andere spelers spelen
en trainen op corpus den hoor.

komend seizoen verwacht ik 1 nieuwe speler bij de 1e selectie uit
de a1 en verder zijn er nog 3 a 4 die in de toekomst dat ook kunnen
halen.
blijft toch belangrijk dat er eigen jeugd door breekt.

reisbureau

Citaat van: denistel op januari 18, 2013, 11:29:19
komend seizoen hebben nog een samenwerking met fc groningen.

dus er blijven 2 teams hier spelen en onze andere spelers spelen
en trainen op corpus den hoor.

komend seizoen verwacht ik 1 nieuwe speler bij de 1e selectie uit
de a1 en verder zijn er nog 3 a 4 die in de toekomst dat ook kunnen
halen.
blijft toch belangrijk dat er eigen jeugd door breekt.

D's van Cambuur hebben gewoon oefenpotje ondergaan vandaag (19-01). In Groningen tegen Velocitas en de uitslag was 0 - 2 in voordeel van Cambuur.

denistel

cambuur/groningen c2 oefende in leeuwarden tegen rood geel c1.

de geel/blauwen wonnen na een ruststand van 2-4 met 4-8 in een
aantrekkelijke wedstrijd.

Chipke

Vind het eigenlijk het mooiste als we weer de beschikking krijgen over een eigen jeugdopleiding, maar als dat niet mogelijk is vind ik dat je niet moet klagen dat je met Groningen samen kan.

denistel

at we weer eigen jeugd krijgen dan ga ik vast wel weer wat doen.
op dit moment financieel nog niet haalbaar.

daarom idd als onze spelers bij groningen/cambuur maar ons label
houden dan komen er nog wel een paar door de komende jaren.

punkman

CiteerFC Groningen en SC Veendam gaan op sportief vlak nauwer samenwerken. De eredivisionist wil voortaan meer spelers aan de provinciegenoot verhuren, in de hoop dat die zich bij Veendam sneller kunnen ontwikkelen. Dat hebben beide clubs dinsdag gemeld.

Bron: telegraaf
Volledig artikel:http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/fcgroningen/21255114/__Groningen_gaat_samenwerken__.html

Einde samenwerking Cambuur en Groningen ?
Zie geen meer waarde in Veendam.
En als Groningen toch talenten gaat stallen bij Veendam, wat hebben wij er dan nog aan ?
Denk zelf dat het beter is dat we onze eigen jeugd weer hebben en zo snel mogelijk ons eigen reserve team.

Dokkumer

Ontzettend jammer dat je zo'n beetje jaarlijks hetzelfde bericht moet lezen over nauwere samenwerking tussen Grunn en Veendam terwijl er met ons op jeugdgebied een samenwerking is.

Ik ga er dan ook van uit dat er geen enkele speler met Cambuur label in de richting van Veendam zal gaan. Mocht dit wel het geval zijn, dan verwacht ik wel dat er een stevig gesprek gevoerd gaat worden  tussen beide directies.

denistel

er staat dat die spelers verhuurd worden aan veendam he,,,als die nog wat kunnen
huren tenminste.

spelers met een cambuur label zijn gewoon van cambuur en als ze bij
veendam zouden gaan spelen dan moet veendam daar gewoon voor
betalen he.

wij hebben op zich op zich ook geen samenwerking met groningen
maar wel een gedeelde jeugdopleiding en ik denk dat we daar op
dit moment al is het niet ideaal toch het beste mee af zijn.
jongens die nu in lwden in de d,tjes of c,tjes spelen blijven gewoon
van cambuur ook al maken ze in de in deb,s de stap naar groningen.
als we dit niet hadden was er helemaal geen cambuur jeugd meer en
dat zou de doodsteek zijn denk ik.

padie


Bakker90

SC Cambuur kan ook een jeugdsamenwerking gaan doen met FC Emmen.. en op de grens van Drenthe/Friesland een accomodatie laten festigen zodat het gereis wat mee valt.. Of een samenwerking met DKV..

Wat is het beste voor SC Cambuur.. ik denk iets in deze beide richtingen.. we zullen het wel zien in de toekomst hoe dit gaat rollen..  |:)

Dokkumer

Wie openlijk over een samenwerkingsverband met dkv durft te praten dient eigenlijk  :zweep te krijgen én levenslang  :X :devil

Wij en DKV is het zelfde als NEK en Vistas samen laten werken of Stillem II en NAK. NOT DONE!

Ronnie tng

Citaat van: Bakker90 op februari 01, 2013, 14:00:48
SC Cambuur kan ook een jeugdsamenwerking gaan doen met FC Emmen.. en op de grens van Drenthe/Friesland een accomodatie laten festigen zodat het gereis wat mee valt.. Of een samenwerking met DKV..

Wat is het beste voor SC Cambuur.. ik denk iets in deze beide richtingen.. we zullen het wel zien in de toekomst hoe dit gaat rollen..  |:)

Het best voor Cambuur is niet z'n samenwerking. Dan breekt de hel los!  :rodekaart

denistel

komend jaar nog met groningen daarna zien we wel weer in ieder geval
niet met dkv.

Grijskijkert

#13
Citaat van: denistel op februari 01, 2013, 20:59:26
komend jaar nog met groningen daarna zien we wel weer in ieder geval
niet met dkv.
Dat is mooi, maar wat nog mooier is op eigen benen staan,dus eigen jeugd en 2e elftal.. Is het al onderzocht wat dat de club kost? Dan maar een paar dure jongens minder in de selectie en dat geld investeren in eigen jeugd en 2e elftal.. En meer lokale mensen(ouders of geïnteresseerden ) er bij betrekken,als(assistent) trainer,elftal leider,speler begeleider(niet commercieel maar meer op sociaal vlak)  ,verzorger/masseur(indien nodig een interne of externe opleiding geven) of chauffeur(voor nieuwe spelers of spelers zonder rijbewijs).

Dus zelf (weer) gaan opleiden, op lange termijn zal dat veel beter zijn voor de club!
IN HENK WE TRUST!!!

Ronald

Gewoon stoppen met die samenwerking met Groningen, Groningen trekt steeds meer naar veendam toe. Zien dat je inderdaad een eigen opleiding kan opzetten en eventueel in samenwerking met een aantal amateurclubs om de kosten laag te houden en de regionale talenten in het vizier te houden.