Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Vr. 15-02-2013] MVV - SC Cambuur

Gestart door Ruppppert, januari 18, 2013, 09:38:40

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Schreurs geblesseerd, zou al de derde wissel zijn toch?

Sonnema

Keurntjes eraf halen krijgt niet een bal voor en is gewoon niet sterk genoeg.  Je verliest het op het middenveld en adje moet oek beter gaan ballen.

kgscc

Citaat van: Dokkumer op februari 15, 2013, 21:22:41
Schreurs geblesseerd, zou al de derde wissel zijn toch?
Is de derde wissel, ja

Dokkumer

WEER ALS EEN OUD WIEF DIE GOAL ÚT ...

En prompt een geweldige redding, dat wel natuurlijk.

kgscc

Schokker voor De Leeuw, dat is pech voor Sierd

Dokkumer

Kan hij eindelijk weer "normaal" doen :devil

Bernardo

Wissel die Keurntjes nou is man, wat een ergernis.

richard

Iemand die dit een goede wedstrijd vind kan beter het gesticht in wat een drama, niet genoeg diepte, niemand bij hemmen, slechte balaannames, geen tempo, altijd achteruit......

kgscc

Hemmen eraf voor Barto. Dan speel je ook echt op 0-0, net als de hele wedstrijd al.

Dokkumer

Citaat van: richard op februari 15, 2013, 21:35:52
Iemand die dit een goede wedstrijd vind kan beter het gesticht in wat een drama, niet genoeg diepte, niemand bij hemmen, slechte balaannames, geen tempo, altijd achteruit......

Van der Laan speelt wel goed vind ik...

Goudvinger


Dokkumer


kgscc

0-1 Bakker. Niet verwacht, uiteraard erg mooi

skaaf

Citaat van: Dokkumer op februari 15, 2013, 21:42:15
Citaat van: richard op februari 15, 2013, 21:35:52
Iemand die dit een goede wedstrijd vind kan beter het gesticht in wat een drama, niet genoeg diepte, niemand bij hemmen, slechte balaannames, geen tempo, altijd achteruit......

Van der Laan speelt wel goed vind ik...

eens

zeewolde