Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sneek Wit Zwart - SC Cambuur

Gestart door Cambuur058, juni 29, 2013, 20:08:59

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

#90
Eindstand: 0-5

0-1 Barto
0-2 Bakker (Penalty)
0-3 Hemmen
0-4 Eigen goal Age Hains Boersma
0-5 Brands

"mwah"

marrumer

goed dat bakker steeds bewijst dat hij een penalty-expert is  |:)

Cambuur058

Citaat van: marrumer op juli 03, 2013, 20:54:36
goed dat bakker steeds bewijst dat hij een penalty-expert is  |:)
haha maar dat wiste wel al :)

Cambuur058


Galdiano

Citaat van: Cambuur058 op juli 03, 2013, 20:49:22
Eindstand: 0-5

0-1 Barto
0-2 Bakker (Penalty)
0-3 Hemmen
0-4 Eigen goal Age Hains Boersma
0-5 Brands

"mwah"

Prima uitslag!

Dit soort clubs win je niet even met 8-0 of 10-0!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur058

Citaat van: Galdiano op juli 03, 2013, 21:20:40
Prima uitslag!

Dit soort clubs win je niet even met 8-0 of 10-0!
Haha oké. Ik ben vrij onbekend met amateurclubs. Dus bij het woord "amateur" denk ik al snel aan mijn plaatselijke ploegje, en dan zou een 10 of 12-0 wel op zijn plaats zijn. Slaat nergens op weet ik lol.

Yellow Army

Citaat van: Cambuur058 op juli 03, 2013, 21:24:13
Haha oké. Ik ben vrij onbekend met amateurclubs. Dus bij het woord "amateur" denk ik al snel aan mijn plaatselijke ploegje, en dan zou een 10 of 12-0 wel op zijn plaats zijn. Slaat nergens op weet ik lol.

SWZ is een gegradeerd topklasser en zijn gewoon semi-profs. Dus 0-5 is een hele degelijke uitslag.
Area 58

HilversumOnTour

#97
Net terug uit Garderen, saaie 1e helft, goede 2e helft

++++++ Kevin Brands, super goede invalbeurt
++++ Michiel Hemmen, oogt snel fit en gretig
++++ Leeuwin, zeker een basisplek dit jaar!
+++ Mart Dijkstra centraal, goede inspeelpass
+++ Bijker en Droste op de backs

Barto miste helaas toch weer wat kansen, jongen van VVOG heeft zich amper kunnen laten zien

|:) |:) |:)

Cambuur058

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 03, 2013, 21:35:32
Net terug uit Garderen, saaie 1e helft, goede 2e helft

++++++ Kevin Brands, super goede invalbeurt
++++ Michiel Hemmen, oogt snel fit en gretig
+++ Mart Dijkstra centraal, goede inspeelpass
+++ Bijker en Droste op de backs

Barto miste helaas toch weer wat kansen, jongen van VVOG heeft zich amper kunnen laten zien

|:) |:) |:)
Dit miste ik vorig jaar nog wel eens met hem. Ik ben vooral benieuwd naar die Amerikaan en niet naar die rokende amateur.

cambuurlegend

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 03, 2013, 21:35:32
Net terug uit Garderen, saaie 1e helft, goede 2e helft

++++++ Kevin Brands, super goede invalbeurt
++++ Michiel Hemmen, oogt snel fit en gretig
++++ Leeuwin, zeker een basisplek dit jaar!
+++ Mart Dijkstra centraal, goede inspeelpass
+++ Bijker en Droste op de backs

Barto miste helaas toch weer wat kansen, jongen van VVOG heeft zich amper kunnen laten zien

|:) |:) |:)

Net terug , was inderdaad een matige eerste helft , had vooral te maken met het baltempo dat veelste laag lag en het moet gezegd Sneek speelde vrij aardig . Hield de ruimtes klein waardoor het speelveld ook erg klein was en daar hadden we het lastig genoeg mee. Barto matig , van Moorsel matig , Bakker bijna niet gezien , Oebele slordig in de eindpass enz... toch moet je ook in de eerste helft gewoon minimaal 3 goals maken. Tweede helft ging het iets beter , Hemmen is gewoon een betere spits als Barto ! Loopt de helft minder , maar heeft een veel betere balbehandeling en is dodelijker in de zestien ! Hij  oogt fit en afgetraind goed om te zien !! Na de 1-0 uit een penalty was het verzet gebroken , en sloeg de vermoeidheid toe waarna er vrij vlotjes een 5-0 eindstand op het bord kwam. Brands viel aardig in geholpen door de vermoeidheid bij de tegenstander , en onze amateur vriend op stage was echt onzichtbaar ik heb hem zelfs niet eens naar de kant zien lopen....

denistel

Citaat van: Cambuur058 op juli 03, 2013, 21:37:41
Dit miste ik vorig jaar nog wel eens met hem. Ik ben vooral benieuwd naar die Amerikaan en niet naar die rokende amateur.

die amerikaan mag geen oefenwedstrijd spelen he

Cambuur058

Citaat van: Yellow Army op juli 03, 2013, 21:33:21
SWZ is een gegradeerd topklasser en zijn gewoon semi-profs. Dus 0-5 is een hele degelijke uitslag.
Oké bedankt.

Cambuur058


Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

justremco