Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Aliens/UFO's

Gestart door Clint, januari 18, 2013, 07:19:01

Vorige topic - Volgende topic

Clint

Citaat van: wiekie1969 op augustus 30, 2013, 07:13:23
http://www.niburu.nl/ufo/5225-getuige-keert-terug-naar-plek-ufo-crash-video

Jesse Marcel junior was de laatst levende getuige van het Roswell-incident.

Vreemd dat ze in dit bericht niet vermelden dat de man vorige week aan het hartstilstand is overleden.



Clint

Ruimtesonde verlaat ons zonnestelsel
WASHINGTON - De Amerikaanse ruimtesonde Voyager 1 heeft na 36 jaar vliegen ons zonnestelsel verlaten. Het is de eerste keer in de geschiedenis dat een bouwsel van de mens die grens overgaat en terechtkomt in de eindeloze ruimte tussen de sterren. Het historische moment gebeurde in augustus vorig jaar.

Dat heeft de Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA donderdag bekendgemaakt. Het nieuws staat donderdag ook in het gezaghebbende wetenschapsblad Science.

Eerder dit jaar meldden wetenschappers ook al dat de Voyager 1 buiten het zonnestelsel was beland, maar dat werd toen nog afgezwakt door de Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA.

De Voyager 1 vliegt op ongeveer 18,8 miljard kilometer van de aarde. Omdat de mens daar nog nooit is geweest, wisten de wetenschappers niet hoe het gebied eruitziet en wat ze moesten verwachten. Bepalen waar de Voyager 1 precies was, was dan ook erg ingewikkeld.

Voor het definitieve bewijs kregen de wetenschappers hulp van de zon. Die slingerde in maart 2012 een enorme hoeveelheid plasmadeeltjes de ruimte in. Die zogeheten plasmawolk kwam 13 maanden later, in april van dit jaar, aan bij de Voyager 1. Uit metingen bleek dat de plasmawolk bij de sonde veel dikker was dan wat er eerder was gemeten aan de rand van ons zonnestelsel. Dat betekende dat de Voyager was aangekomen in een eindeloos gebied dat het interstellaire medium wordt genoemd.

Toen de wetenschappers oudere gegevens terugkeken, zagen ze dat dat vorig jaar ook al was gemeten. Op basis daarvan rekenden ze uit dat de Voyager 1 in augustus 2012 het zonnestelsel verliet.

De Voyager 1 is in 1977 gelanceerd. Na anderhalf jaar vloog het vaartuig langs de planeet Jupiter. Weer anderhalf jaar later bereikte de sonde de planeet Saturnus. In 2004 kwam hij in de buitenste schil van ons zonnestelsel terecht.

De sonde vliegt met een snelheid van ongeveer 17 kilometer per seconde. Waarschijnlijk heeft hij nog genoeg stroom om te blijven werken tot 2025, 48 jaar na de lancering. Over ongeveer 40.000 jaar bereikt de Voyager 1 de dichtstbijzijnde ster.

Kort voor de Voyager 1 was zijn tweelingbroer gelanceerd, de Voyager 2. Die staat nu op 15,3 miljard kilometer van de aarde. Ook de Voyager 2 werkt nog altijd.


punkman

Weet niet of deze video hier ooit eens geplaatst is, maar wel leuk om te zien.
Gaat over area 51. Komt wat langzaam opgang maar leuke doc over Amerika's groot geheim en over het bestaan van de basis en ufo's.


Clint

Leuke doc. Alleen jammer dat er veel debunkers in zitten om het Ufo-verhaal te ontkrachten daar. Komt mede door het verhaal van Bob Lazar die eigenlijk nooit serieus is genomen (terecht of onterecht). Er zijn genoeg beelden dat er daar regelmatig wat vliegt wat alle ons bekende natuurlijke wetten overschrijdt.

wiekie1969


wiekie1969


wiekie1969


misideoldskool

Zag voor vorige week zaterdag nog meerdere Ufo's na 2 flessen beerenburg!! :proost 8P

Clint

Citaat van: wiekie1969 op oktober 25, 2013, 19:44:20
http://www.niburu.nl/het-complot/5060-foto-apollo-11-toont-basis-op-achterkant-maan

Dr. Edgar Mitchell (de zesde astronaut op de maan) heeft vele malen aangegeven dat toen Neil Armstrong op de maan stond hij aan NASA berichtte dat er buitenaardse schepen bij hen stonden aan de rand van de krater om hen te observeren. Toen Armstrong dat doorgaf aan NASA werd hem opgedragen daar geen aandacht aan te besteden en door te gaan met zijn werk. Foto's zijn er van gemaakt, maar die zijn uiteraard nimmer naar buiten gebracht.
Neil Armstrong heeft daar nooit over mogen praten, daarom leefde hij de rest van zijn leven ook als een kluizenaar. Mitchell heeft geen connecties/banden meer met NASA dus die kan zeggen wat hij op zijn lever heeft. Mitchell heeft ook regelmatig dit verhaal vertelt aan mensen die UFO's hebben gezien en die daarna belachelijk zijn gemaakt puur om ze te sterken in wat ze gezien hebben juist is.

poelie-lwd

Daar zijn wel geluidsfragmenten van.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Clint

Juist. Net zo als dat er geluidsfragmenten zijn van astronaut Jim Lovell die in de Apollo 8 achter de maan vandaan kwam en op 25 december 1968 het volgende meedeelde aan NASA: Be Advised, there is a Santa Claus.
Een heleboel mensen (en dit is dan weer een heerlijke conspiracy-theory) menen dat Lovell hiermee (in code) bedoelde dat er buitenaardse bewegingen zijn aan de achterkant van de maan. Wij zien namelijk altijd dezelfde kant van de maan, maar nooit de achterkant, dus wat daar gebeurt is voor ons aardbewoners een raadsel.

Foto's van de achterkant van de maan zijn ook altijd in de NASA-archieven bij gedeeltes weggebrushed. Waarom? Wat hebben ze te verbergen?
Mij zegt het genoeg in combinatie met de verhalen van de astronauten.

Clint


drg