Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Aliens/UFO's

Gestart door Clint, januari 18, 2013, 07:19:01

Vorige topic - Volgende topic

Clint

Uiteraard hoort dit topic ook weer thuis op het nieuwe forum. :clint

(Leuk overigens hoor kerels dat jullie dit icoontje 'clint' hebben genoemd.

Clint


Dokkumer

Pfff kan ik nog niet van mijn pensioen "genieten"  :zucht

Goudvinger

Als Cambuur tegen die tijd nog steeds geen Eredivisie speelt, mag hij wat mij betreft wel 10x inslaan. :thumbsup

Dokkumer

Zul je net zien dat Cambuur aan de vooravond van de eerste Champions League achtige finale staat  8P

Len Cantello

Citaat van: clint op januari 18, 2013, 07:19:01
(Leuk overigens hoor kerels dat jullie dit icoontje 'clint' hebben genoemd.
:_schater :_schater :_schater :0=  :clint is aaaaaa toooookkie!!!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Bugs

Suh, nieuw forum en geliek weer nieuwe complotten en theorieën. Hest ut dr maar druk met Clint  :clint
Ik vind dat iedereen recht heeft op een eigen mening, mits die niet afwijkt van de mijne....


De Taurus

jeezzzzz nog an toe, we binne hier oek al weer los.  :devil

Gerard

Citaat van: clint op januari 18, 2013, 07:42:57
En er is weer een nieuwe datum geprikt voor de Armageddon:

http://www.niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=3913:-asteroide-inslag-voorspeld&catid=35:universum&Itemid=48

Ze hewwe er al su vaak naast zeten...
Ok de kans dat ze het een keer goed hewwe wud groter met elke keer dat ze er naast zitte maar toch, ik geloof er geen flikker meer van.
Tegen die tijd bin ik oek al een :clint  :D

Clint


The king1

Citaat van: Dokkumer op januari 18, 2013, 10:01:48
Pfff kan ik nog niet van mijn pensioen "genieten"  :zucht

:_schater dacht het wel


Sander Scc

Die lui van Niburu die sporen niet je. Heeft meer weg van een soort sekte.

Ik kijk graag naar Ancient Aliens.
Ik denk dat er in onze geschiedenis iets is gebeurd wat uit de boeken is verdwenen.
Zoiets als in deze aflevering besproken word. Het zou zomaar eens kunnen, ze hebben erg sterke argumenten.

http://www.youtube.com/watch?v=d5EvnT4bs_M

Clint

#14
Dat ben ik met je eens. Bij Niburu zien ze overal complotten in. Gaat soms erg ver.

Ancient Aliens is één van de mooiste documentaireseries (te zien op History Channel) die er is. Ik kan mij helemaal 100% vinden in die theorie. Als je alle bewijzen die daarin besproken worden wereldwijd bekijkt kan het niet anders. En dat is allemaal begonnen met de therorie van Erich von Däniken in de jaren 60.
Bijzonder jammer dat de meeste wetenschappers er (nog) niet aan willen.