Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arts

Gestart door richard, januari 18, 2013, 00:13:51

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

YES!!! Beter laat dan nooit :D

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op maart 22, 2013, 16:19:38
De vlag hangt uit  |:)
De Cambuurvlag hangt weer :D

richard

Citaat van: scclwd op maart 22, 2013, 15:29:03
Citaat van: mario op maart 22, 2013, 15:14:45
Ondanks dit misschien goed is voor het team, vind ik het wel een persoonlijk drama en gun het de man niet....

Nee, ik ook niet. Zijn prestaties met cambuur zijn dit seizoen onder de maat, maar waarom deze man door sommigen dan  als staatsvijand nummer 1 moet worden wordt beschouwd begrijp ik niet.

Liegen en bedriegen, totaal de overige leden van de technische staf negeren, trainingen die totaal niet gericht zijn op beter worden en vaste patronen........en ik heb er nog wel een paar maar die kan ik hier niet neer zetten!!

Galdiano

Hele dag training gehad! Ik pak mijn telefoon, eerste wat ik lees Arts weg! Dag kan niet meer stuk!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Goudvinger

Gemengde gevoelens. Enerzijds zie ik de noodzaak van het besluit vanwege de teleurstellende resultaten van na de winterstop. Anderzijds vind ik het persoonlijk sneu voor Arts, die toch altijd met 100% inzet voor de club heeft gewerkt en zich nooit negatief over de club heeft uitgelaten. Ik wens hem het allerbeste en hoop dat hij volgend seizoen weer een mooie club vindt.

Dokkumer

Citaat van: Goudvinger op maart 22, 2013, 17:45:30
Gemengde gevoelens. Enerzijds zie ik de noodzaak van het besluit vanwege de teleurstellende resultaten van na de winterstop. Anderzijds vind ik het persoonlijk sneu voor Arts, die toch altijd met 100% inzet voor de club heeft gewerkt en zich nooit negatief over de club heeft uitgelaten. Ik wens hem het allerbeste en hoop dat hij volgend seizoen weer een mooie club vindt.
Inzet voor de club had hij zeker, dat zal ik altijd blijven onderschrijven.
Nooit negatief uitgelaten over de club? Dat valt wel wat mee, heb meermaals negatieve dingen uit zijn mond gehoord over de supporters. En wie zijn de club? Juist de supporters.

Verder wil ik me wel aansluiten bij de succeswens. Ik hoop dat hij trainer van Be Quick Dokkum wordt :devil

sunderland

Het kon ook echt niet langer. Dit koste zoveel supporters en ook sponsoren.De clubleiding moest ingrijpen.Het leek wel of hij ons naar beneden wou stuwen met zijn speelstijl en wissels .

Ruppppert


John Hiatt

Nu hopen dat de spelersgroep hun verantwoordelijkheid neemt!

okkele

Inderdaad!
Geen excuses meer mogelijk nu heren spelers.
Maak er een mooi seizoenseind van!
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Len Cantello

Nu Arts weg is, zijn er geen excuses meer mogelijk. Verwacht dat de spelers vanaf nu het gras opvreten. Henk de Jong kan zichzelf een heldenstatus bezorgen door de club de eredivisie in te loodsen.

:0=YES WE CAN!!!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

poelie-lwd

Persoonlijk sneu, drama, blablabla

Weet je wat dramatisch is? Dat hij spelers die een bepaalde marktwaarde vertegenwoordigen in recordtijd finaal in de vernieling heeft geholpen.

Dat supporters wegblijven omdat ze het afbraakvoetbal van Alfons niet meer aan konden zien.

Dat we bijna kansloos zijn voor de titel door zijn aanpak. Spelen om niet te verliezen is wat anders dan spelen om te winnen.

Zijn grote bek jegens supporters die zich roerden na de zoveelste tegenvaller.

En bovenal, het vertrouwen binnen de selectie is nihil i.m.o. Laten we hopen op een schokeffect alla Korbach.

Als wij niet functioneren bij onze baas kunnen we ook een trap krijgen!

:0= TOEDELOET!!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

John Hiatt

En nu maar snel een slotje op dit topic!