Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arts

Gestart door richard, januari 18, 2013, 00:13:51

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

HOPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASCC SCC SCC SCC

sunderland

justremco

Ze zijn eindelijk wakker geworden bij de club!!

scclwd

Wat een trieste reacties...

sunderland

sunderland

Citaat van: scclwd op maart 22, 2013, 15:12:56
Wat een trieste reacties...
DACHT IK OEK TOEN IK OP DE TRIBUNE ZAT

mario

Ondanks dit misschien goed is voor het team, vind ik het wel een persoonlijk drama en gun het de man niet....

dit is mien club

HOPPAAAAAAAA

KAMPIOENEN
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

Citaat van: mario op maart 22, 2013, 15:14:45
Ondanks dit misschien goed is voor het team, vind ik het wel een persoonlijk drama en gun het de man niet....

Kijk hij heeft een paar jaar p[rima gedaan, maar als de click er niet meer is dan ist gebeurd.
Voetbalwereld is hart
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Sampdoria

Is de site niet gehackt ofzo? Niemand maakt nog melding van het ontslag.

gewoon een fan

Dit is het beste nieuws van de dag  :proost :proost :proost :proost :proost

marrumer

bedankt alfons en succes bij je nieuwe baan.  |:)

scclwd

Citaat van: mario op maart 22, 2013, 15:14:45

Nee, ik ook niet. Zijn prestaties met cambuur zijn dit seizoen onder de maat, maar waarom deze man door sommigen dan  als staatsvijand nummer 1 moet worden wordt beschouwd begrijp ik niet.

scclwd

Ben benieuwd wat er hier straks over De Jong en Bruin wordt geroepen, mochten we nog een paar keer verliezen...

Ruppppert

niet verwacht dit.

arts suc6 verder