Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arts

Gestart door richard, januari 18, 2013, 00:13:51

Vorige topic - Volgende topic

scclwd

Citaat van: zeewolde op maart 22, 2013, 15:54:57
Citaat van: scclwd op maart 22, 2013, 15:49:50
Citaat van: kgscc op maart 22, 2013, 15:48:21
De knvb wil toch iemand met papieren op de bank, maar zowel De Jong als Bruin hebben geen papieren. Hoe wordt dat opgelost?

Dispensatie aanvragen? Dat zal dan al gedaan zijn denk ik, anders hebben we een probleem.

Hij is op non-actief gezet en niet ontslagen. Zolang dat loopt hoeft er volgens mij geen opvolger neergezet te worden. Officieel is hij in dienst, alleen niet actief.

Ok. Duidelijk.

DLSVC

Citaat van: kgscc op maart 22, 2013, 15:48:21
De knvb wil toch iemand met papieren op de bank, maar zowel De Jong als Bruin hebben geen papieren. Hoe wordt dat opgelost?

Eventuele oplossing hiervoor zou kunnen zijn dat ze Lodeweges dan eventueel benaderen voor de formaliteit maar de eindverantwoording intern neerleggen bij De Jong en Bruin, en dat Lodewegers m.i.v. het nieuwe seizoen de eindverantwoording krijgt. Is maar een optie hoor.
Wie het kutje niet scheert, is het beffen niet weert!!

dit is mien club


Overige stafleden en Arts zaten al lange tijd niet meer op 1 lijn.
Ik kijk uit naar de eerste reacties :proost

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

denistel

Citaat van: scclwd op maart 22, 2013, 15:31:07
Ben benieuwd wat er hier straks over De Jong en Bruin wordt geroepen, mochten we nog een paar keer verliezen...


verleizen kan altijd gebeuren gaat oek om de manier hoe

dit is mien club

Klopt Denistel, zat totaal geen beleving in. Ik kon geen tactiek opmaken uit de laatste maanden.

Maar goed nu is het aan de spelers
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Destroyer

De vlag hangt uit  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Holwerd voor Cambuur

Nu moet Henk als "people's manager" zn naam waarmaken, want het belangrijkste is spelvreugde en dat is op dit moment 0.

COME ON SPELERS EN TS |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

SCC-J

Gert kruys het niets te doen. Kan hij zich voor een nieuwe club in de kijk spelen en wij hebben een man met de papieren

dit is mien club

Citaat van: SCC-J op maart 22, 2013, 16:36:02
Gert kruys het niets te doen. Kan hij zich voor een nieuwe club in de kijk spelen en wij hebben een man met de papieren

Je maakt een grapje denk ik :rodekaart
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

MP4L

Ik vind het erg jammer hoe Arts de club heeft moeten verlaten na 5 jaar. Maar de supporters, de club en Arts zelf geloofde er niet meer in. Dus kan dit alleen maar beter zijn.

Ik wens Arts het beste en bedankt hem voor de goede dingen die hij heeft gedaan bij de club. Het is jammer dat hij zelf niet een positieve stempel heeft kunnen maken als hoofdrainer.

Succes!

Andre-Lwd

Citaat van: denistel op maart 22, 2013, 16:13:35
Citaat van: scclwd op maart 22, 2013, 15:31:07
Ben benieuwd wat er hier straks over De Jong en Bruin wordt geroepen, mochten we nog een paar keer verliezen...


verleizen kan altijd gebeuren gaat oek om de manier hoe

Inderdaad, verliezen is niet erg, maar de manier waarop er met name de laatste wedstrijden gevoetbald werd, dat kan echt niet, dat kost je supporters, en niet alleen dit seizoen, die mensen haken ook af voor volgend seizoen.

Nu maar hopen dat we gewoon aanvallend voetbal gaan spelen, in met name de thuiswedstrijden, en dan afwachten wat de rest van het seizoen nog gaat brengen.

Andre-Lwd

Citaat van: MP4L op maart 22, 2013, 16:51:41
Ik vind het erg jammer hoe Arts de club heeft moeten verlaten na 5 jaar. Maar de supporters, de club en Arts zelf geloofde er niet meer in. Dus kan dit alleen maar beter zijn.

Ik wens Arts het beste en bedankt hem voor de goede dingen die hij heeft gedaan bij de club. Het is jammer dat hij zelf niet een positieve stempel heeft kunnen maken als hoofdrainer.

Succes!

Mooi geschreven  :thumbsup

dit is mien club

interview met ype s op omrop abe.nl
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

kgscc

Citaat van: zeewolde op maart 22, 2013, 15:54:57
Citaat van: scclwd op maart 22, 2013, 15:49:50
Citaat van: kgscc op maart 22, 2013, 15:48:21
De knvb wil toch iemand met papieren op de bank, maar zowel De Jong als Bruin hebben geen papieren. Hoe wordt dat opgelost?

Dispensatie aanvragen? Dat zal dan al gedaan zijn denk ik, anders hebben we een probleem.

Hij is op non-actief gezet en niet ontslagen. Zolang dat loopt hoeft er volgens mij geen opvolger neergezet te worden. Officieel is hij in dienst, alleen niet actief.

Nog even verder gezocht maar ik kan er weinig over vinden op een stukje van Utrecht na. Daar werd Van Hanegem op non-actief gezet en toen ging er een automatische dispensatie periode in van vier weken. Daarna moest er wel iemand met papieren op de bank gaan zitten.

Bernardo

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 35s
Men rekent er bij #Cambuur op dat de #KNVB er geen probleem van maakt dat Henk de Jong en Jan Bruin het seizoen afmaken. #FB