Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arts

Gestart door richard, januari 18, 2013, 00:13:51

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: scclwd op maart 22, 2013, 15:29:03
Citaat van: mario op maart 22, 2013, 15:14:45
Ondanks dit misschien goed is voor het team, vind ik het wel een persoonlijk drama en gun het de man niet....

Nee, ik ook niet. Zijn prestaties met cambuur zijn dit seizoen onder de maat, maar waarom deze man door sommigen dan  als staatsvijand nummer 1 moet worden wordt beschouwd begrijp ik niet.

Dit gebeurt overal ook in het zakenleven.
Cambuur wil als club door, nu verloor je steeds meer toeschouwers dus omzet. Is gewoon een goede zet.

Dit had ik niet verwacht maar heb nu wel vertrouwen in een goed einde van dit seizoen.

zeewolde

Citaat van: scclwd op maart 22, 2013, 15:31:07
Ben benieuwd wat er hier straks over De Jong en Bruin wordt geroepen, mochten we nog een paar keer verliezen...

Maw jij had liever dat Arts was blijven zitten met dit voetbal, jij ziet liever geen mogelijkheid tot verbetering?

scclwd

Citaat van: zeewolde op maart 22, 2013, 15:33:16
Citaat van: scclwd op maart 22, 2013, 15:29:03
Citaat van: mario op maart 22, 2013, 15:14:45
Ondanks dit misschien goed is voor het team, vind ik het wel een persoonlijk drama en gun het de man niet....

Nee, ik ook niet. Zijn prestaties met cambuur zijn dit seizoen onder de maat, maar waarom deze man door sommigen dan  als staatsvijand nummer 1 moet worden wordt beschouwd begrijp ik niet.

Dit gebeurt overal ook in het zakenleven.
Cambuur wil als club door, nu verloor je steeds meer toeschouwers dus omzet. Is gewoon een goede zet.

Dit had ik niet verwacht maar heb nu wel vertrouwen in een goed einde van dit seizoen.

Ik begrijp ook wel dat het misschien noodzakelijk is, maar al die haatberichten begrijp ik niet. Maar waarschijnlijk ben ik de enige...

zeewolde

Op dit moment zie ik geen echte haatberichten, maar meer blijdschap en hoop over de ingeslagen weg, en helaas gaat dat ten koste van een bepaald persoon.

Gestoord heb ik me alleen aan bepaalde teksten die steeds minder zijn geworden sinds we dit forum nieuwe stijl hebben. En dat waren maar een paar personen vooral in de nachtelijke uren.

klompke

Idd gelijk haat en nijd jullie vergeten dat Arts Cambuur ook goede tijden heeft bezorgd. En volgens mij doe je het nog altijd samen en is iedereen verantwoordelijk wat er op een veld gebeurd. Spelers mogen misschien ook wel eens een spiegel voorhouden.

De Raaf

JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
Eindelijk, kenne we der een mooi slot van maken.
HOPPA!!!!!!!!!!!!!!!!! |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)

scclwd

Citaat van: zeewolde op maart 22, 2013, 15:34:29
Citaat van: scclwd op maart 22, 2013, 15:31:07
Ben benieuwd wat er hier straks over De Jong en Bruin wordt geroepen, mochten we nog een paar keer verliezen...

Maw jij had liever dat Arts was blijven zitten met dit voetbal, jij ziet liever geen mogelijkheid tot verbetering?

Dat zeg ik niet. Ik wil alleen zeggen: gun die man ook respect. Hij heeft 5 jaar lang alles voor de club gegeven. Als zijn werkwijze jouw werkwijze niet is, ok. Maar uiteindelijk hebben we allemaal hetzelfde doel.


scclwd

Citaat van: zeewolde op maart 22, 2013, 15:39:08
Op dit moment zie ik geen echte haatberichten, maar meer blijdschap en hoop over de ingeslagen weg, en helaas gaat dat ten koste van een bepaald persoon.

Gestoord heb ik me alleen aan bepaalde teksten die steeds minder zijn geworden sinds we dit forum nieuwe stijl hebben. En dat waren maar een paar personen vooral in de nachtelijke uren.

Zijn die inderdaad minder geworden? Ik weet het niet, zit niet meer zo vaak op dit forum, juist vanwege die personen.

kgscc

De knvb wil toch iemand met papieren op de bank, maar zowel De Jong als Bruin hebben geen papieren. Hoe wordt dat opgelost?

scclwd

Citaat van: kgscc op maart 22, 2013, 15:48:21
De knvb wil toch iemand met papieren op de bank, maar zowel De Jong als Bruin hebben geen papieren. Hoe wordt dat opgelost?

Dispensatie aanvragen? Dat zal dan al gedaan zijn denk ik, anders hebben we een probleem.

De Raaf

Respect?
Meneertje heeft al die tijden schijt aan het publiek gehad, luisterde niet naar anderen in TS en gaf altijd de spelers de schuld.
Rot op met respect!
Gun hem ook geen nieuwe job, het gaat tenslotte al kut genoeg in het nederlandse voetbal

zeewolde

Citaat van: scclwd op maart 22, 2013, 15:49:50
Citaat van: kgscc op maart 22, 2013, 15:48:21
De knvb wil toch iemand met papieren op de bank, maar zowel De Jong als Bruin hebben geen papieren. Hoe wordt dat opgelost?

Dispensatie aanvragen? Dat zal dan al gedaan zijn denk ik, anders hebben we een probleem.

Hij is op non-actief gezet en niet ontslagen. Zolang dat loopt hoeft er volgens mij geen opvolger neergezet te worden. Officieel is hij in dienst, alleen niet actief.

sccleeuwarden

Hopen dat het vanaf nu dan wel beter gaat! anders weet k ook niet meer. Toch wil ik hem bedanken voor zijn inzet in de club, maar is het gewoon beter dat hij weg is.

roepieh

Citaat van: De Raaf op maart 22, 2013, 15:51:39
Respect?
Meneertje heeft al die tijden schijt aan het publiek gehad, luisterde niet naar anderen in TS en gaf altijd de spelers de schuld.
Rot op met respect!
Gun hem ook geen nieuwe job, het gaat tenslotte al kut genoeg in het nederlandse voetbal

Ba Dum Tss!