Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arts

Gestart door richard, januari 18, 2013, 00:13:51

Vorige topic - Volgende topic

brambo3004

Citaat van: Treb op maart 07, 2013, 15:34:43
Ook zoiets, afgelopen maandag had Adje (onze beste speler) het heel moeilijk tegen Cijntje (wat ik trouwens echt een top-back vind), waarom zet je Adje dan niet op rechts en Schokker op links? Dat had ik na 10 minuten al gedaan..

Nouja, dan houdt niets die Cijntje nog tegen om 30x de achterlijn te halen..

AL

Je enige creatiever speler passeren en dan met spelers als de Leeuw en Rose starten......
Jij bent de klutst totaal kwijt!!



dit is mien club

Mensen die er vrijdag heen gaan aller eerst RESPECT.

Neem alsjeblieft een spandoek mee: Arts tot ziens!!!!
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

De Gast

Rose ken ik nog begrijpen.. die zal meer aanvallend brengen dan wat er nu staat. Maar De Leeuw..

Arts kan husselen wat hij wil zolang de sleutelspeler vd Heide er niet is heeft het weinig zin.

veroen

Citaat van: De Gast op maart 07, 2013, 16:15:23
Rose ken ik nog begrijpen.. die zal meer aanvallend brengen dan wat er nu staat. Maar De Leeuw..

Arts kan husselen wat hij wil zolang de sleutelspeler vd Heide er niet is heeft het weinig zin.

hoe kan je heide een sleutelspeler noemen? Die heeft nog nooit 3 wedstrijden achter elkaar gespeeld man.
Hij moet met zijn onnozele gedoe kappen en als ie dan toch met de leeuw wil spelen dan sowieso oepie op 10!
Makrini met eventueel rose die het verdedigende werk op kunnen knappen want als je een beetje mannelijk wil spelen hoef je niet aan te komen met de theekransjesclub bakker/diemers/keurntjes

brambo3004

Rose is toch veelst te langzaam in de omschakeling? :O

dennisw8

Citaat van: brambo3004 op maart 07, 2013, 16:43:01
Rose is toch veelst te langzaam in de omschakeling? :O

Inderdaad, maar hij is wel een echte baas in het veld. met wie je geen ruzie wilt. ik denk dat hij veel kan veranderen, maar hij is inderdaad wel sloom.

brambo3004

Citaat van: dennisw8 op maart 07, 2013, 16:55:43
Citaat van: brambo3004 op maart 07, 2013, 16:43:01
Rose is toch veelst te langzaam in de omschakeling? :O

Inderdaad, maar hij is wel een echte baas in het veld. met wie je geen ruzie wilt. ik denk dat hij veel kan veranderen, maar hij is inderdaad wel sloom.

Nouja goed, een echte baas sprint niet (zoals tegen Veendam) na de wedstrijd naar de kleedkamer omdat ie een bedankrondje langs de supporters toch niet zo leuk vindt l8l

marrumer

Citaat van: brambo3004 op maart 07, 2013, 17:02:36
Citaat van: dennisw8 op maart 07, 2013, 16:55:43
Citaat van: brambo3004 op maart 07, 2013, 16:43:01
Rose is toch veelst te langzaam in de omschakeling? :O

Inderdaad, maar hij is wel een echte baas in het veld. met wie je geen ruzie wilt. ik denk dat hij veel kan veranderen, maar hij is inderdaad wel sloom.

Nouja goed, een echte baas sprint niet (zoals tegen Veendam) na de wedstrijd naar de kleedkamer omdat ie een bedankrondje langs de supporters toch niet zo leuk vindt l8l
was er toen een bedankronde dan?

brambo3004

Citaat van: marrumer op maart 07, 2013, 17:06:20
Citaat van: brambo3004 op maart 07, 2013, 17:02:36
Citaat van: dennisw8 op maart 07, 2013, 16:55:43
Citaat van: brambo3004 op maart 07, 2013, 16:43:01
Rose is toch veelst te langzaam in de omschakeling? :O

Inderdaad, maar hij is wel een echte baas in het veld. met wie je geen ruzie wilt. ik denk dat hij veel kan veranderen, maar hij is inderdaad wel sloom.

Nouja goed, een echte baas sprint niet (zoals tegen Veendam) na de wedstrijd naar de kleedkamer omdat ie een bedankrondje langs de supporters toch niet zo leuk vindt l8l
was er toen een bedankronde dan?

Nee, maar toen dr rest nog op het veld stond, stond meneer Rose al onder de douche.

sunderland

Citaat van: Treb op maart 07, 2013, 15:34:43
Ook zoiets, afgelopen maandag had Adje (onze beste speler) het heel moeilijk tegen Cijntje (wat ik trouwens echt een top-back vind), waarom zet je Adje dan niet op rechts en Schokker op links? Dat had ik na 10 minuten al gedaan..
nou dat bedoel ik nou .Het gaat van geen meter,dan probeer je iets door dingen te veranderen .Cijntje is snel en kort .Hij heeft juist een hekel aan een meer statische speler met veel techniek . :y

sunderland

Citaat van: brambo3004 op maart 07, 2013, 15:41:27
Citaat van: Treb op maart 07, 2013, 15:34:43
Ook zoiets, afgelopen maandag had Adje (onze beste speler) het heel moeilijk tegen Cijntje (wat ik trouwens echt een top-back vind), waarom zet je Adje dan niet op rechts en Schokker op links? Dat had ik na 10 minuten al gedaan..

Nouja, dan houdt niets die Cijntje nog tegen om 30x de achterlijn te halen..
nee want veendam speelde heel behoudend de eerste helft ,ze hielden alle spelers achterin

Dokkumer

Citaat van: sunderland op maart 07, 2013, 21:36:15
Het gaat van geen meter,dan probeer je iets door dingen te veranderen
Inderdaad... Begin dan met het inpakken van je spullen :devil

sunderland

TIP VOOR ARTS: kijk even naar alle kansen en goals van voor de winterstop[zeker in uitwedst] en zie dan even wie de assist gaf .Je bent toch vd beelden ,kijk dan terug juh . :zucht

Dokkumer

Citaat van: sunderland op maart 07, 2013, 21:42:03
TIP VOOR ARTS: kijk even naar alle kansen en goals van voor de winterstop[zeker in uitwedst] en zie dan even wie de assist gaf .Je bent toch vd beelden ,kijk dan terug juh . :zucht
Hij bekijkt alleen maar beelden van de tegenstanders en iedere speler boven het niveau Pietertje boezemt hem al angst in...