Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arts

Gestart door richard, januari 18, 2013, 00:13:51

Vorige topic - Volgende topic

richard

Citaat van: zeewolde op maart 07, 2013, 10:10:03
Citaat van: SCCdrachten op maart 07, 2013, 10:04:25
Citaat van: zeewolde op maart 07, 2013, 09:25:26
Zolang er alleen actie is hier op het forum zal bestuur Arts mooi laten zitten. De begroting voor dit seizoen klopt en de organisatie hoeft niet klaargestoomd te worden voor de eredivisie. :(

Overigens als HdJ, SvdH, JB en SG volgend jaar zich kritisch menen te moeten uitlaten zijn het slappe zakken die nu allang hadden moeten opstaan en zorgen dat Arts lekker de laatste 2 maanden ziek thuis zit.
Win-win: Arts krijgt zijn geld, we hoeven geen nieuwe trainer met papieren tot einde seizoen, en we gaan weer voetballen zoals het hoort.

Dat weet ik niet dat is ook moeilijk hoor, als Jan Bruin dat bijvoorbeeld gaat doen dan krijg je wel 2 strijd binnen de selectie en dan heb je de poppen helemaal aan het dansen. Ik denk dat de andere leden van de TS zich wijzelijk stil houden en intern hier echt wel met elkaar over praten.
Maar inderdaad volgend jaar ook gewoon  :X

Juist als ze er met elkaar over praten moeten ze weten dat ze samen sterk staan. Maar misschien zijn ze het wel eens met de huidige speelwijze en hebben we een compleet verkeerde technische staf en niet alleen Arts.

Voor 1000 procent zeker zijn ze het niet eens met arts, ut is een tiran!!

dit is mien club

nog actie geweest oppe training
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Ronnie tng

Nee, al waren er wel een hoop die al een actie wilde houden. Dit komt nog iets te vroeg, maar wanneer er geen goede resultaten worden geboekt tegen Telstar en Emmen dan komt dat zeker!

Clint

Het is toch eigenlijk te erg voor woorden dat je de dames elke keer er weer op moet attenderen dat er van ze verwacht wordt dat er gepresteerd moet worden. :(

SCCdrachten


[/quote]

Voor 1000 procent zeker zijn ze het niet eens met arts, ut is een tiran!!
[/quote]

Weet ook wel zeker dat het zo is! Maar dat gooi je niet zo snel in de groep en al helemaal niet naar buiten want dan krijg je nog meer onrust.

Ronnie tng

Citaat van: SCCdrachten op maart 07, 2013, 12:18:22
Weet ook wel zeker dat het zo is! Maar dat gooi je niet zo snel in de groep en al helemaal niet naar buiten want dan krijg je nog meer onrust.

Dat is inderdaad begrijpelijk. Maar een spelersgroep kan intern wel op staan. In overleg met de assistenten zeggen dat ze liever verder gaan en het seizoen afmaken met Henk de Jong als hoofdtrainer. Wanneer de selectie en de assistenten er mee naar de directie gaan dan kunnen ze daar toch niets anders doen dan Arts op non-actief zetten? Het hoeft geen extra geld te kosten, want Arts krijgt z'n geld en voor Henk de Jong krijgen we vast dispensatie tot het eind van het seizoen.

SCCdrachten

Citaat van: Ronnie tng op maart 07, 2013, 12:32:44
Citaat van: SCCdrachten op maart 07, 2013, 12:18:22
Weet ook wel zeker dat het zo is! Maar dat gooi je niet zo snel in de groep en al helemaal niet naar buiten want dan krijg je nog meer onrust.

Dat is inderdaad begrijpelijk. Maar een spelersgroep kan intern wel op staan. In overleg met de assistenten zeggen dat ze liever verder gaan en het seizoen afmaken met Henk de Jong als hoofdtrainer. Wanneer de selectie en de assistenten er mee naar de directie gaan dan kunnen ze daar toch niets anders doen dan Arts op non-actief zetten? Het hoeft geen extra geld te kosten, want Arts krijgt z'n geld en voor Henk de Jong krijgen we vast dispensatie tot het eind van het seizoen.

Klopt Ronny!! maar dat moet je snel doen daar moet je geen weken intern over praten anders zakken we nog verder weg. Wat ik bedoel te zeggen vandaag nog oprotten |:)

denistel

Citaat van: dit is mien club op maart 07, 2013, 11:42:42
nog actie geweest oppe training
was er wel drukker dan normaal maar verder vrij rustig wel veel voetbal discussie maar
dat moet kunnen toch,

laat ze de komende 2 uitwedstrijden maar eens zien dat ze wel veel beter kunnen
dan maandag.

De Gast

denk dat het er niet in zit denistel..
althans niet de jongens die er maandag stonden

brambo3004

Citaat van: De Gast op maart 07, 2013, 12:59:57
denk dat het er niet in zit denistel..
althans niet de jongens die er maandag stonden

Droste haalde zn niveau niet, Bakker hetzelfde verhaal, Schokker heb ik beter zien spelen, Adje ook, vdLaan ook niet overtuigend zoals hij wel kan spelen...in mijn ogen kan het veel beter :0=

dit is mien club

Citaat van: Ronnie tng op maart 07, 2013, 12:03:41
Nee, al waren er wel een hoop die al een actie wilde houden. Dit komt nog iets te vroeg, maar wanneer er geen goede resultaten worden geboekt tegen Telstar en Emmen dan komt dat zeker!

Misschien is het te vroeg maar het kan te laat zijn voor de titel.
Ik baal als een stekker en met mij velen. Je zit in het stadion, je hebt een seizoenkaart, je wilt dat je club wint.
Wij komen voor passie en strijd, maar dat is op dit moment ver te zoeken. Onnozele wissels, geen aanvallende spelopvatting, nee alleen maar achteruit lopen.

Als de tegenstander nou een betere selectie heeft en het lukt je niet de tegenstander bij de strot te pakken dan kan je daar nog begrip voor hebben. Maar nu???


What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

richard

Citaat van: dit is mien club op maart 07, 2013, 13:56:15
Citaat van: Ronnie tng op maart 07, 2013, 12:03:41
Nee, al waren er wel een hoop die al een actie wilde houden. Dit komt nog iets te vroeg, maar wanneer er geen goede resultaten worden geboekt tegen Telstar en Emmen dan komt dat zeker!

Misschien is het te vroeg maar het kan te laat zijn voor de titel.
Ik baal als een stekker en met mij velen. Je zit in het stadion, je hebt een seizoenkaart, je wilt dat je club wint.
Wij komen voor passie en strijd, maar dat is op dit moment ver te zoeken. Onnozele wissels, geen aanvallende spelopvatting, nee alleen maar achteruit lopen.

Als de tegenstander nou een betere selectie heeft en het lukt je niet de tegenstander bij de strot te pakken dan kan je daar nog begrip voor hebben. Maar nu???

En dan gaat ie terugvallen op de leeuw die helemaal niks kan en in zijn invalbeurten ook niks heeft laten zien zal wel zeggen dat telstar snelle aanvallers heeft en de leeuw dat beter kan belopen........schijtziek wut ik van die vent!!

brambo3004

Citaat van: richard op maart 07, 2013, 14:11:43
Citaat van: dit is mien club op maart 07, 2013, 13:56:15
Citaat van: Ronnie tng op maart 07, 2013, 12:03:41
Nee, al waren er wel een hoop die al een actie wilde houden. Dit komt nog iets te vroeg, maar wanneer er geen goede resultaten worden geboekt tegen Telstar en Emmen dan komt dat zeker!

Misschien is het te vroeg maar het kan te laat zijn voor de titel.
Ik baal als een stekker en met mij velen. Je zit in het stadion, je hebt een seizoenkaart, je wilt dat je club wint.
Wij komen voor passie en strijd, maar dat is op dit moment ver te zoeken. Onnozele wissels, geen aanvallende spelopvatting, nee alleen maar achteruit lopen.

Als de tegenstander nou een betere selectie heeft en het lukt je niet de tegenstander bij de strot te pakken dan kan je daar nog begrip voor hebben. Maar nu???

En dan gaat ie terugvallen op de leeuw die helemaal niks kan en in zijn invalbeurten ook niks heeft laten zien zal wel zeggen dat telstar snelle aanvallers heeft en de leeuw dat beter kan belopen........schijtziek wut ik van die vent!!

Ja belachelijk. Kenne die lui nog zulke snelle jongens voorin hebben, de Leeuw blieft een buiten en daarvan mag je toch zeker wel verwachten dat ie vooral zelf aanvalt. Maarja, dan kenne we 10x beter Schokker dr in hebben.

Bernardo

Je zag het wel aan Schokker afgelopen maandag, stond meer op de rechtsback positie als op de rechtsbuiten. Ga gewoon is van eigen kracht en vol op de aanval! Dat laffe voetbal levert ook geen punten op!

Treb

Ook zoiets, afgelopen maandag had Adje (onze beste speler) het heel moeilijk tegen Cijntje (wat ik trouwens echt een top-back vind), waarom zet je Adje dan niet op rechts en Schokker op links? Dat had ik na 10 minuten al gedaan..