Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arts

Gestart door richard, januari 18, 2013, 00:13:51

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Ja, kantsje koffie en appelgebak met  :_schater

Galdiano

Citaat van: denistel op maart 06, 2013, 19:03:10
wordt vast gezellig ben er op zeker oek wel

Waar is het? Nicator toch?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

Meestal bij Leeuwarden..

denistel

ja bij vv leeuwarden he,,,nicator al 4 maanden niet meer.

poelie-lwd

Doe hem de groeten van me  l8l
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Galdiano

Citaat van: denistel op maart 06, 2013, 21:15:26
ja bij vv leeuwarden he,,,nicator al 4 maanden niet meer.

Haha kan je zien hoelang ik al niet bij een training ben geweest! Zal er zijn bij vv Leeuwarden
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

veroen

Hoe laat is de training, misschien wip ik ook nog even aan. Even babbelen met de wijze heren D. en R. :p

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk


Galdiano

Citaat van: veroen op maart 06, 2013, 21:47:45
Hoe laat is de training, misschien wip ik ook nog even aan. Even babbelen met de wijze heren D. en R. :p

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Half 11
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

John Hiatt

Kan iemand mij vertellen wat de toegevoegde waarde is van Hiawatha?

dennisw8

Citaat van: John Hiatt op maart 06, 2013, 22:55:41
Kan iemand mij vertellen wat de toegevoegde waarde is van Hiawatha?

Arts haalde hem voor zn snelheid. :_schater

veroen

Citaat van: John Hiatt op maart 06, 2013, 22:55:41
Kan iemand mij vertellen wat de toegevoegde waarde is van Hiawatha?

bankvulling na het vertrek van slidingbroekje Weijl

denistel

Citaat van: veroen op maart 06, 2013, 21:47:45
Hoe laat is de training, misschien wip ik ook nog even aan. Even babbelen met de wijze heren D. en R. :p

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

van harte welkom kerel l8l

zeewolde

Zolang er alleen actie is hier op het forum zal bestuur Arts mooi laten zitten. De begroting voor dit seizoen klopt en de organisatie hoeft niet klaargestoomd te worden voor de eredivisie. :(

Overigens als HdJ, SvdH, JB en SG volgend jaar zich kritisch menen te moeten uitlaten zijn het slappe zakken die nu allang hadden moeten opstaan en zorgen dat Arts lekker de laatste 2 maanden ziek thuis zit.
Win-win: Arts krijgt zijn geld, we hoeven geen nieuwe trainer met papieren tot einde seizoen, en we gaan weer voetballen zoals het hoort.


SCCdrachten

Citaat van: zeewolde op maart 07, 2013, 09:25:26
Zolang er alleen actie is hier op het forum zal bestuur Arts mooi laten zitten. De begroting voor dit seizoen klopt en de organisatie hoeft niet klaargestoomd te worden voor de eredivisie. :(

Overigens als HdJ, SvdH, JB en SG volgend jaar zich kritisch menen te moeten uitlaten zijn het slappe zakken die nu allang hadden moeten opstaan en zorgen dat Arts lekker de laatste 2 maanden ziek thuis zit.
Win-win: Arts krijgt zijn geld, we hoeven geen nieuwe trainer met papieren tot einde seizoen, en we gaan weer voetballen zoals het hoort.

Dat weet ik niet dat is ook moeilijk hoor, als Jan Bruin dat bijvoorbeeld gaat doen dan krijg je wel 2 strijd binnen de selectie en dan heb je de poppen helemaal aan het dansen. Ik denk dat de andere leden van de TS zich wijzelijk stil houden en intern hier echt wel met elkaar over praten.
Maar inderdaad volgend jaar ook gewoon  :X

zeewolde

Citaat van: SCCdrachten op maart 07, 2013, 10:04:25
Citaat van: zeewolde op maart 07, 2013, 09:25:26
Zolang er alleen actie is hier op het forum zal bestuur Arts mooi laten zitten. De begroting voor dit seizoen klopt en de organisatie hoeft niet klaargestoomd te worden voor de eredivisie. :(

Overigens als HdJ, SvdH, JB en SG volgend jaar zich kritisch menen te moeten uitlaten zijn het slappe zakken die nu allang hadden moeten opstaan en zorgen dat Arts lekker de laatste 2 maanden ziek thuis zit.
Win-win: Arts krijgt zijn geld, we hoeven geen nieuwe trainer met papieren tot einde seizoen, en we gaan weer voetballen zoals het hoort.

Dat weet ik niet dat is ook moeilijk hoor, als Jan Bruin dat bijvoorbeeld gaat doen dan krijg je wel 2 strijd binnen de selectie en dan heb je de poppen helemaal aan het dansen. Ik denk dat de andere leden van de TS zich wijzelijk stil houden en intern hier echt wel met elkaar over praten.
Maar inderdaad volgend jaar ook gewoon  :X

Juist als ze er met elkaar over praten moeten ze weten dat ze samen sterk staan. Maar misschien zijn ze het wel eens met de huidige speelwijze en hebben we een compleet verkeerde technische staf en niet alleen Arts.