Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arts

Gestart door richard, januari 18, 2013, 00:13:51

Vorige topic - Volgende topic

De Raaf

Citaat van: sunderland op maart 04, 2013, 22:18:38
Citaat van: Sander Scc op maart 04, 2013, 22:17:09
Laat Henk het alsjeblieft overnemen. Dit gaat helemaal nergens meer over..
idd

Die kontlikker mag van mij oek oprotten, een beetje kerel geeft gvd tegengas aan die stink mongool.
Gvd geeftst gewoon titel weg, veendam 10 tegengoals in 2 wedstrijden, dan must er op klappe!!!!!!!!
TS; losers for ever in historie Cambuur!!!!!!!

De Raaf

Als die walgelijke schijtlul niet vertrekt, is het voor mij heel simpel: zie jullie bij DTD.
En stop die play-offs maar in sien reet!!!!!!!!!!!
Einde oefening voor mij dit seizoen.
Niemand van directie of rest TS die zijn bek opentrekt tegen deze voetbalverkrachter.
Daarom ook volgend seizoen dikke twijfel bij mij met deze ja-knikkers!!!!!!
Jezus wat een beleid, titel verneukt.
Meerdere keren geroepen en nu is de rest wakker.
WELTERUSTEN!!!!!!!!!!!!!!

De Raaf

  :0=LEKKER SLAPEN ANGSTHAAS???????????

Sonnema

Wie als supporter nu nog roept dat het niet aan arts ligt heeft een gigantische plaat voor zijn kop. Deze man maakt er de rest van het seizoen een potje van en mogen we blij wezen dat wij nog play offs gaan halen. Dit gaat ons supporters en sponsoren kosten

Andre-Lwd

Waarom lees ik nog nergens dat deze man de rest van het seizoen in Mmen mag blijven  :|

gobo

Citaat van: Andre-Lwd op maart 05, 2013, 10:09:53
Waarom lees ik nog nergens dat deze man de rest van het seizoen in Mmen mag blijven  :|

Paar pagina's teruglezen.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

gewoon een fan

Citaat van: Andre-Lwd op maart 05, 2013, 10:09:53
Waarom lees ik nog nergens dat deze man de rest van het seizoen in Mmen mag blijven  :|
Hij mag van mij daar of waar dan ook blijven alleen ben ik bang dat het niet zal gebeuren  ;(

gobo

Wat een fucking drama. Wat is er gebeurd met dit elftal. Onder deze meneer is er helemaal niemand beter geworden. Gister weer een volstrekt belachelijk wisselbeleid. Onvoorstelbaar. Ben gister voor het eerst in jaren voor het laatste fluitsignaal het stadion uit gegaan. uit gejaagd eigenlijk. Laat deze man toch zijn conclusies trekken en in het belang van de club, de spelers en zichzelf per direct opstappen.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Andre-Lwd

Citaat van: gobo op maart 05, 2013, 10:29:08
Citaat van: Andre-Lwd op maart 05, 2013, 10:09:53
Waarom lees ik nog nergens dat deze man de rest van het seizoen in Mmen mag blijven  :|

Paar pagina's teruglezen.

Ik bedoel uiteraard dat ik nog nergens lees in de media dat Arts op non-actief is gezet  ;)

Thieske

Arts, houd alsjeblieft de eer aan jezelf. Wat een wisselbeleid.............

dit is mien club

Arts de spelers groep moet je niet meer, wij moeten je niet meer, het is mooi geweest.

Pak gewoon je koffer en gun Cambuur een goed einde van de competitie.

Bedankt voor de afgelopen jaren maar de de klik is er niet meer de voetbal wereld is hard: Arts ROT OP.... :rodekaart
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dennisw8

Hij zei tegen omroep fryslan :dat hij het ook niet wist wat erop het veld gebeurde.
Dan ben je ook geen trainer. Bye bye.

Bascambuur

Gelukkig heeft ie Hemmen gespaard voor de andere wedstrijden, deze 3 punten waren toch niet belangrijk.  :O

Supersub

Kan me herinneren dat we aardig positief waren in het begin van de tweede seizoenshelft over het vertoonde spel. Dus wie is nou de schuldige de trainer of de spelers. Ik denk niet dat Arts ineens anders is gaan trainen. Van mij hoeft Arts absoluut niet te blijven maar is wel gek toch dat het zo gaat?

SCCFRANEKER

Arts...Hou de eer aan jezelf en vertrek !! Laat ons gewoon kampioen worden maar dat lukt met jou niet !!! smerige blaaskaak dat je bent !! :0= :0= :0=