Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arts

Gestart door richard, januari 18, 2013, 00:13:51

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Meneertje vertrekt toch, dus als spelersgroep zou ik nu mijn eigen plan trekken. Winst = punten = premie!

denistel

dat is al jaren zo en niet al1 hier spelers wut alles voor kauwt en als het
even wat anders gaat weten ze het niet meer.

net even hoort na de wedstrijd het gaat 80% over hoe goed d.bosch wel niet
is en 20% over onze eigen club.

volgens mij zijn sommige spelers dit jaar zich zelf niet omdat we niet volle
bak naar voren spelen en ze daar door in slaap sukkelen en in het geval
van bijv droste soms schrikken als de bal bij em komt.
daarom de lat moet hoger speel 1 op 1 daar leren spelers van en maken
ze eens een fout jammer dan ik zou het op de koop toe nemen als er een
intentie is om er wat van te maken met het huidige spel doen we niet aan
klantenbinding.

Andre-Lwd

Lekker thus blieve de rest van het seizoen  :R

marrumer

volgens arts hebben we afgelopen week tegen dordrecht gespeeld....

sunderland

ben blij dat ie weg is .Denk dat het seiz voorbij is .De eerste 7 zal vast lukken ,zou ook niet best wezen trouwens.Na Sparta en de graafschap hebben we de beste selectie

MP4L

Heeft iemand de interview gehoord na de wedstrijd tegen Den Bosch..

In andere woorden is hij gewoon tevreden met het vertoonde spel.. Ik vond de 2de helft anders niet om aan te zien.

Eerste helft waren leuke dingen laten zien. Dat mag ook gezegd worden :P

marrumer

ik vond de eerste helft juist slecht, ik vond den bosch toen wat meer dominerend. in de tweede helft had den bosch erg weinig balbezit en ze hadden niks meer te brengen.

Supersub

De hele wedstrijd was niet om aan te gluren!
Den bosch speelde gewoon slim. Makrini uitschakelen, Bijker en Droste vrijlaten en de lange bal dwingen.
En bij de lange bal zorgen dat je de tweede bal wint.
Dus wat deed cambuur: De lange bal hanteren en de twee de bal verliezen.
Den bosch heeft gewoon slim gespeeld en een man op geofferd voor het middenveld.
Probleem ligt dan bij Arts want tactisch word er niks tegenover gezet, ja de leeuw erin. Nou die heeft welgeteld 5 ballen geraakt. Dus een tactische zet was het niet.

richard

He trainer hoe kan het nou dat Diemers niet bij selectie zit en dat wergwerpventje van Groningen weer in de basis staat.............o ja je hebt geen verstand van voetbal, was ik even vergeten!!

Ronnie tng

Is er niet een rede voor die wij misschien niet weten?

Ruppppert

Citaat van: richard op februari 28, 2013, 18:50:10
He trainer hoe kan het nou dat Diemers niet bij selectie zit en dat wergwerpventje van Groningen weer in de basis staat.............o ja je hebt geen verstand van voetbal, was ik even vergeten!!
Diemers het een blessure volgens mij

Ronnie tng

Citaat van: Ronnie tng op februari 28, 2013, 20:19:43
Is er niet een rede voor die wij misschien niet weten?

Mark is niet geblesseerd en is fit. Heel vreemd dus dat hij op de tribune zit.... wat zeg ik, belachelijk!!!  :zucht

Dokkumer

Ik verwacht een kulsmoes als wedstrijdritme ;)

denistel

Citaat van: Ronnie tng op februari 28, 2013, 20:52:05
Citaat van: Ronnie tng op februari 28, 2013, 20:19:43
Is er niet een rede voor die wij misschien niet weten?

Mark is niet geblesseerd en is fit. Heel vreemd dus dat hij op de tribune zit.... wat zeg ik, belachelijk!!!  :zucht

oek niet op de tribune denk ik.vind het ook maar vreemd dat hij niet bij de selectie zit hoor.

Ronnie tng

Citaat van: denistel op februari 28, 2013, 23:37:14
oek niet op de tribune denk ik.vind het ook maar vreemd dat hij niet bij de selectie zit hoor.

Als je "normaal gesproken" niet op de bank zit dan lijkt het mij dat je op de tribune zit om de wedstrijd te bekijken. En gelul als wedstrijd ritme is bull shit. Dan snap ik dat hij niet een gehele wedstrijd speelt maar kan hij sowieso op de bank plaatsnemen.