Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arts

Gestart door richard, januari 18, 2013, 00:13:51

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Goudvinger op februari 20, 2013, 13:13:51
Citaat van: Nightmarelwd op februari 20, 2013, 13:11:00
Citaat van: Goudvinger op februari 19, 2013, 17:03:45
Citaat van: Ronnie tng op februari 19, 2013, 16:55:24
Alsof Arts mag bepalen hoe wij supporters met de club en de bijbehorende dingen omgaan.

Arts mag zijn mening hebben toch?

Hij mag een mening hebben, hebben de supporters die floten ook.

Uiteraard, maar die supporters speelden op de man en dan is funest voor het zelfvertouwen van zo'n speler. Zo ga je toch niet met je eigen spelers om?

mijn vraag is hoe gaat ie er zelf mee om.die corners en vrije trappen van hem
dat ken toch niet.ik vraag mie af of ie wel enige zelf kritiek heeft deze jongen
als je em ziet lopen dan denkt ie dat al 3 x de cl het wonnen althans das mijn
indruk.
ze hadden em gewoon in de rust moeten wisselen.

AL

Corners en vrije trappen van Keurntjes zijn behoorlijk belabberd inderdaad. Toch vind ik hem echt niet zo slecht als de meesten hier dat vinden.
Wel moet hij veel beter kunnen, want ik hen hem bij Groningen (1e elftal) toch leuke dingen zien doen.
Het wordt ook eens tijd dat Droste (vooral hij) en Bakker eens wat laten zien. Die vind ik het hele seizoen toch ver beneden hun niveau spelen.
Maar ik zal wel altijd achter een speler blijven staan als hij zijn best maar doet! Uitfluiten zal ik nooit doen, tenzij het een luie donder is.

Clint

Citaat van: AL op februari 20, 2013, 21:09:40
Corners en vrije trappen van Keurntjes zijn behoorlijk belabberd inderdaad.

En als Kreuntjes ze niet neemt dan zal Diemers dat effe doen. Die neemt ze ook belabberd, vooral de vrije trappen. Dat wij nou niemand hebben die gewoon heel simpel een vrije trap of een corner kan binnenslingeren, ongelofelijk.

Grijskijkert

Citaat van: clint op februari 21, 2013, 07:43:50
Citaat van: AL op februari 20, 2013, 21:09:40
Corners en vrije trappen van Keurntjes zijn behoorlijk belabberd inderdaad.

En als Kreuntjes ze niet neemt dan zal Diemers dat effe doen. Die neemt ze ook belabberd, vooral de vrije trappen. Dat wij nou niemand hebben die gewoon heel simpel een vrije trap of een corner kan binnenslingeren, ongelofelijk.
Die zijn er wel,maar zijn te bescheiden om een bal op te eisen..
IN HENK WE TRUST!!!

gewoon een fan

Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 07:46:06
Citaat van: clint op februari 21, 2013, 07:43:50
Citaat van: AL op februari 20, 2013, 21:09:40
Corners en vrije trappen van Keurntjes zijn behoorlijk belabberd inderdaad.

En als Kreuntjes ze niet neemt dan zal Diemers dat effe doen. Die neemt ze ook belabberd, vooral de vrije trappen. Dat wij nou niemand hebben die gewoon heel simpel een vrije trap of een corner kan binnenslingeren, ongelofelijk.
Die zijn er wel,maar zijn te bescheiden om een bal op te eisen..
Als die er al zijn dan zal de trainer dit toch ook weten,als de trainer weet welke spelers het wel kunnen waarom geeft die dan niet deze spelers de opdracht om de corners te nemen  :?
Dit kan 2 dingen betekenen mijns inziens,of wel er zijn gewoon geen betere spelers of de trainer verzaakt weer om zijn taak te doen.
Jij mag kiezen welke van de 2 het is  :devil

Grijskijkert

Citaat van: gewoon een fan op februari 21, 2013, 08:21:41
Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 07:46:06
Citaat van: clint op februari 21, 2013, 07:43:50
Citaat van: AL op februari 20, 2013, 21:09:40
Corners en vrije trappen van Keurntjes zijn behoorlijk belabberd inderdaad.

En als Kreuntjes ze niet neemt dan zal Diemers dat effe doen. Die neemt ze ook belabberd, vooral de vrije trappen. Dat wij nou niemand hebben die gewoon heel simpel een vrije trap of een corner kan binnenslingeren, ongelofelijk.
Die zijn er wel,maar zijn te bescheiden om een bal op te eisen..
Als die er al zijn dan zal de trainer dit toch ook weten,als de trainer weet welke spelers het wel kunnen waarom geeft die dan niet deze spelers de opdracht om de corners te nemen  :?
Dit kan 2 dingen betekenen mijns inziens,of wel er zijn gewoon geen betere spelers of de trainer verzaakt weer om zijn taak te doen.
Jij mag kiezen welke van de 2 het is  :devil
Ik denk dat het meerder factoren zijn,maar de trainer mag hier het voortouw in nemen lijkt me..
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

als een speler 3 corners of vrije trappen neemt die rechtstreeks naar de
keeper gaan dan moet je als mede speler ook ingrijpen en zeggen de
volgende neem ik wel.maar er zullen wel vast nemers voor zijn en
das op zich ook ok maar die laat je toch niet 7 keer een bal zo weggeven.


denistel

#82
 :grolsch

richard

We spelen vandaag thuis, zou het nu eens mogelijk zijn om de eerste 10 minuten die lui gelijk vastzetten, wij kort staan en je het publiek erachter krijgt en je Henk de jong wat meer vrijheid geeft om te coachen, tis morgen al zo koud en dan ook nog dat angsthazenvoetbal omdat jij niet weet hoe je den Bosch moet aanpakken. Het publiek verdient wel eens wat anders en als je het publiek erachter krijgt heeft bijna geen 1 tegenstander iets te melden in Leeuwarden, kort op de man druk naar voren en dichtstbijzijnde tegenstander oppakken en over den Bosch hoef je dan niks te zeggen want we zijn namelijk in Leeuwarden!! Alvast bedankt voor de medewerking :proost

Len Cantello

Citaat van: richard op februari 22, 2013, 00:53:15
We spelen vandaag thuis...........en over den Bosch hoef je dan niks te zeggen want we zijn namelijk in Leeuwarden!! Alvast bedankt voor de medewerking :proost
_O_
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

John Hiatt

Citaat van: richard op februari 22, 2013, 00:53:15
We spelen vandaag thuis, zou het nu eens mogelijk zijn om de eerste 10 minuten die lui gelijk vastzetten, wij kort staan en je het publiek erachter krijgt en je Henk de jong wat meer vrijheid geeft om te coachen, tis morgen al zo koud en dan ook nog dat angsthazenvoetbal omdat jij niet weet hoe je den Bosch moet aanpakken. Het publiek verdient wel eens wat anders en als je het publiek erachter krijgt heeft bijna geen 1 tegenstander iets te melden in Leeuwarden, kort op de man druk naar voren en dichtstbijzijnde tegenstander oppakken en over den Bosch hoef je dan niks te zeggen want we zijn namelijk in Leeuwarden!! Alvast bedankt voor de medewerking :proost

Zo simpel kan het zijn!

denistel

hopsakee aanpakku die lui :scc |:) :proost

poelie-lwd

Citaat van: clint op februari 21, 2013, 07:43:50

En als Kreuntjes ze niet neemt dan zal Diemers dat effe doen. Die neemt ze ook belabberd, vooral de vrije trappen. Dat wij nou niemand hebben die gewoon heel simpel een vrije trap of een corner kan binnenslingeren, ongelofelijk.

Jawel, die zitten op de tribune in de leeftijd vanaf 10 jaar.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Overigens wil ik een lans breken voor Keurntjes. Hij wordt totaal verkeerd gebruikt. Hij is een controlerende middenvelder, in die rol heb ik hem geweldig zien spelen met Groningen tegen PSV.

Aangezien ik het idee heb dat we met Oebele op 10 meer kunnen creeëren zou ik keurntjes en el Makrini daar achter posteren, met den punt naar voren. Cruciaal is hoe onze backs hierin functioneren, die krijgen zeeën van ruimte op deze manier.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

richard

Citaat van: poelie-lwd op februari 22, 2013, 09:03:41
Overigens wil ik een lans breken voor Keurntjes. Hij wordt totaal verkeerd gebruikt. Hij is een controlerende middenvelder, in die rol heb ik hem geweldig zien spelen met Groningen tegen PSV.

Aangezien ik het idee heb dat we met Oebele op 10 meer kunnen creeëren zou ik keurntjes en el Makrini daar achter posteren, met den punt naar voren. Cruciaal is hoe onze backs hierin functioneren, die krijgen zeeën van ruimte op deze manier.

Maar op tactisch gebied heeft onze trainer nog nooit uitgeblonken dus vergeet het maar :devil