Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Johan Plat

Gestart door Stiens, april 08, 2026, 12:26:05

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: De Gast op april 11, 2026, 08:44:01
Ik hoor Henk telkens roepen dat deze trainer van het aanvallende voetbal is en dat dat hier prima past. Maar hoe moeten wij volgend jaar aanvallend voetbal spelen? Is dat niet totaal onrealistisch? Dan mag je eerst het hele elftal wel vervangen en 15 spelers regelen die nog een niveautje hoger zitten dan een Sjostrand en Ferrah.

Heb gewoon vertrouwen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Arno A

Laat hem het minstens  twee jaar proberen het op zijn manier te doen. Ook al zal je (te) weinig punten halen in het begin.
Ik heb wel zin in een dynamischere speelstijl. Zeker op het middenveld.

YellowBlue

Citaat van: De Gast op april 11, 2026, 08:44:01
Ik hoor Henk telkens roepen dat deze trainer van het aanvallende voetbal is en dat dat hier prima past. Maar hoe moeten wij volgend jaar aanvallend voetbal spelen? Is dat niet totaal onrealistisch? Dan mag je eerst het hele elftal wel vervangen en 15 spelers regelen die nog een niveautje hoger zitten dan een Sjostrand en Ferrah.
kijk wat het de Eagles en NEC brengt. Je zal toch af en toe moeten winnen, dat gaat je niet lukken door verdedigend te spelen.

Vlampiep

Citaat van: YellowBlue op april 12, 2026, 16:27:31
kijk wat het de Eagles en NEC brengt. Je zal toch af en toe moeten winnen, dat gaat je niet lukken door verdedigend te spelen.
Alles staat en valt met kwaliteit.  :clint

Bankzitter

Het leuke daarvan is dat iedere speler specifieke kwaliteiten en zwakke punten heeft.
Het knappe dit seizoen is dat spelers elkaar aanvulden. Dan kunnen spelers uitblinken en verzuipen de mindere goden niet.

Stiens


YellowBlue

Citaat van: Stiens op mei 27, 2026, 15:56:28


:proost
Komt positief op mij over. Nuchtere gast, daar hou ik wel van. Die Noord-Hollanders passen hier vaak wel goed.

Bernardo

Komt op mij ook goed over, altijd afwachten hoe het gaat tijdens het seizoen maar eerste indruk is positief.

Poetser

Citaat van: YellowBlue op mei 27, 2026, 16:29:26
Komt positief op mij over. Nuchtere gast, daar hou ik wel van. Die Noord-Hollanders passen hier vaak wel goed.

Boven de lijn Amsterdam ja. Vanaf Amsterdam binne t allemaal blaaskaken

Oud Cambuur

Citaat van: De Gast op april 11, 2026, 08:44:01
Ik hoor Henk telkens roepen dat deze trainer van het aanvallende voetbal is en dat dat hier prima past. Maar hoe moeten wij volgend jaar aanvallend voetbal spelen? Is dat niet totaal onrealistisch? Dan mag je eerst het hele elftal wel vervangen en 15 spelers regelen die nog een niveautje hoger zitten dan een Sjostrand en Ferrah.
Zou mien seizoenkaart maar niet verlengen of weggeven als ik dei was

Lore

Citaat van: Oud Cambuur op mei 27, 2026, 18:12:53
Zou mien seizoenkaart maar niet verlengen of weggeven als ik dei was

Hij drukt het mischien wat negatief uit. Maar ik twijfel ook een beetje aan echt aanvallend voetbal bij Cambuur volgens seizoen. De selectie kan je samenstellen, maar ik neem aan dat wij de meerderheid van de wedstrijden niet beter zullen zijn

sunderland

Alles beter dan de kapot maker Ultee. Deze man heeft een duidelijke visie en dat is alleen maar mooi. Als je alleen maar verdedigt haal je het sowieso niet.
Hoop mooie wedstrijden te zien en vooral het begin zal lastig zijn maar ook erg belangrijk omdat de spelers er dan in gaan geloven.

sunderland

Hoor nergens wat er met de Graaf gaat gebeuren, blijft hij , wordt hij eerste of tweede assistent? eigenlijk vond ik het afgelopen seizoen tactisch erg goed van Cambuur. Veel beter dan de jaren ervoor. Dat kwam uit de koker van de Graaf

Bankzitter


denistel

Citaat van: Lore op mei 27, 2026, 18:34:16
Hij drukt het mischien wat negatief uit. Maar ik twijfel ook een beetje aan echt aanvallend voetbal bij Cambuur volgens seizoen. De selectie kan je samenstellen, maar ik neem aan dat wij de meerderheid van de wedstrijden niet beter zullen zijn

telstar deed het prima afgelopen competitie met namen die amper iemand kon toch
wonnen zelfs 2x van PSV.