Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

VVV Venlo - SC Cambuur Leeuwarden vrijdag 3 april | 20.00 uur

Gestart door Huizen, maart 26, 2026, 13:41:35

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)
Baouf
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
1 (9.1%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
1 (9.1%)
Kvam
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Look
0 (0%)
Galvez
9 (81.8%)

Totaal aantal stemmen: 11

Stemmen gesloten: april 09, 2026, 15:54:17

Destroyer

Citaat van: James op april 04, 2026, 08:16:02
Ja schijnbaar waren deze lieden in de tweede wereldoorlog overgestapt. Verraders kun je beter kwijt dan rijk zijn.

Hebben in ieder geval geen ruggengraat want als je ??n op ??n met ze zou praten zal er veel gebrabbel uitkomen zonder inhoud. Kuddedieren

Ze weten helemaal niks van WW2 af, stuur ze maar eens op excursie naar Auschwitz. Zijn ze meteen genezen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lore

Citaat van: James op april 04, 2026, 08:16:02
Ja schijnbaar waren deze lieden in de tweede wereldoorlog overgestapt. Verraders kun je beter kwijt dan rijk zijn.

Hebben in ieder geval geen ruggengraat want als je ??n op ??n met ze zou praten zal er veel gebrabbel uitkomen zonder inhoud. Kuddedieren

Ze willen shockeren, omdat ze dan denken dat ze stoer zijn. Ze weten eigenlijk niet wat ze doen, maar net genoeg om te weten dat ze dat alles kunnen doen als hun vriendjes er bij zijn.

Galdiano

Citaat van: denistel op april 04, 2026, 07:25:33
Ouderwetse spits die er ff 3 inknald en daar gaat het om tegenwoordig moeten het
allemaal mee voetballende spitsen zijn maar die scoren minder,

En de 15 wedstrijden dat hij geen pepernoot raakt en de andere spelers ook niet beter laat voetballen?
Ik heb liever een spits die er 10 maakt en de anderen beter laat voetballen dan een spits die er nu ook 10 heeft gemaakt waarvan 2x een hattrick, 1x 2 doelpunten en verder vrijwel altijd onzichtbaar is.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

michello

Citaat van: Destroyer op april 04, 2026, 08:38:11
Het niveau is met liederen sowieso beschamend ook thuis. Die liedjes met piemels en die rare ziektes zijn om te janken. 15 jaar geleden werd er ook nog veel voor spelers gezongen, hoor je ook bijna niet meer. Kom eens met wat vernieuwends zonder trieste teksten.


Helemaal eens. Je schaamt je toch kapot als je hier tussenstaat? Ik ga graag naar uitwedstrijden maar als dit de overhand gaat krijgen is het voor mij klaar.

Beul B

Wat slecht gisteravond. Alle spelers waren slecht. Misschien nog eentje die een beetje goed was, Galvez. De corners van Diemers waren ook weer bagger. Die van VVV waren constant gevaarlijk.
Geef de 400 supporters maar hun geld terug. Wanvertoning dit. En geef de mensen die voor de tv zaten maar een gratis krat bier. Die hebben ook wat moeten doorstaan.

Maar 1 lichtpuntje....we hebben goed getraind de afgelopen week.

Sonnema

Citaat van: Destroyer op april 04, 2026, 08:39:39
Ze weten helemaal niks van WW2 af, stuur ze maar eens op excursie naar Auschwitz. Zijn ze meteen genezen.

Helemaal mee eens, zijn nog wel wat andere plekken waar ze even naar toe mogen. Sobibor of Majdanek iets minder bekend maar zet ze wel even met beide voetjes op de grond.

Huizen

Galvez als enige een voldoende.

Enorm trots op het hele team en de prestatie dit jaar, zonde dat toch vrij gemakkelijk de titelstrijd zo weggegooid is. 5 dagen vrij te veel? Spelers die net ver gereisd hebben niet in de basis? Marsman is als invaller ook 10x beter. Vreemde keuzes, had na de interviews en het goede trainen  8) meer verwacht.

De Koel blijft een bijzonder stadion en alles top geregeld in het uitvak. Chapeau voor VVV!

En hoe we de kwaliteit van de liedjes kunnen verbeteren, al vaak geroepen. Misschien echt eens met een plan komen.


diekhuzen

Dat Marsman en Berkhout duidelijk tekortkomen werd gisteren nog eens bevestigd.

James

Citaat van: Huizen op april 04, 2026, 09:36:08
Galvez als enige een voldoende.

Enorm trots op het hele team en de prestatie dit jaar, zonde dat toch vrij gemakkelijk de titelstrijd zo weggegooid is. 5 dagen vrij te veel? Spelers die net ver gereisd hebben niet in de basis? Marsman is als invaller ook 10x beter. Vreemde keuzes, had na de interviews en het goede trainen  8) meer verwacht.

De Koel blijft een bijzonder stadion en alles top geregeld in het uitvak. Chapeau voor VVV!

En hoe we de kwaliteit van de liedjes kunnen verbeteren, al vaak geroepen. Misschien echt eens met een plan komen.

De mensen zingen het zelf naar het is daarna wel als KNVB wat sta je toe. Volgens mij dit niet. En dan hoe reageren clubs hierop. Er wordt veel getolereerd en dan kom je in een glijdende schaal waarbij door dit soort dingen ook rellen ontstaan.

De Engelsen zijn niet veel beter en zeker in Europa niet omdat er dan meer ruimte voor ze is. In stadions in de Premier Leauge gaat het goed. Maar zolang iedereen bij Cambuur laveloos op de tribune mag staan zal het niet beter worden

James

Citaat van: diekhuzen op april 04, 2026, 09:47:06
Dat Marsman en Berkhout duidelijk tekortkomen werd gisteren nog eens bevestigd.

Marsman is voor de Eredivisie alleen interessant als invaller omdat hij wat te weeg brengt. Berkhout komt inderdaad tekort. Heeft te vaak een fout(je). En lijkt allemaal technisch aardig maar weet niet wat zijn extra kwaliteit is. Twaalf in een dozijn voetballer

sunderland

Citaat van: Trainert! op april 04, 2026, 07:33:39
Volgens Henk zijn het jongentjes die niet terug in de wedstrijd kunnen komen. Dan maar heel rap doorselecteren komende zomer.
dat is helemaal niet waar, hoevaak zijn wij dit seizoen wel niet teruggekomen in de wedstrijd

sunderland

Citaat van: wacko jacko op april 03, 2026, 21:56:49
Regelrechte wanprestatie van Henk de Jong die verkeerde keuzes heeft gemaakt in de opstelling en tactiek vanavond
had je dit niet om half acht kunnen schrijven, altijd dat achteraf gelul. Zo makkelijk!!

sunderland

Citaat van: Oud Cambuur op april 03, 2026, 22:18:50
Je kan er een schijthekel aan hebben maar ik vind hem een prima voetballer had hem graag bij ons gehad
zeker weten. Beste middenvelder van kkd.

sunderland

Bij 1-0 ( wat weer een blunder was van ons keeper) kreeg R?lke 2 kansen op rij maar niet even breed leggen. Had het sowieso 1-1 gestaan.

Lowieke

Vond VVV goed spelen. Ze zetten ons goed vast, waar we  geen antwoord op hadden en ze zaten van der Sande bij elke diepe bal dusdanig op de huid, dat daar ook weinig uitkwam.