Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

VVV Venlo - SC Cambuur Leeuwarden vrijdag 3 april | 20.00 uur

Gestart door Huizen, maart 26, 2026, 13:41:35

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)
Baouf
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
1 (9.1%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
1 (9.1%)
Kvam
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Look
0 (0%)
Galvez
9 (81.8%)

Totaal aantal stemmen: 11

Stemmen gesloten: april 09, 2026, 15:54:17

Josli

Citaat van: Galdiano op april 03, 2026, 22:16:30

Maar goed als we zo spelen als vandaag, verdien je ook helemaal niks.
Al dat gefeest etc. Het slaat nergens op. Helemaal total loss van de drank en het roken, 5 dagen vrij en geen flikker uitvoeren. Tsja dan krijg je dit en wordt je terecht geen kampioen.

Helemaal eens. Als je kampioen had willen worden had je dit niet gedaan. Dat had allemaal mooi na het seizoen op Ibiza gekund. Ik heb er verder weinig problemen mee, want het doel is gehaald. Maar doe niet net alsof het uit de lucht komt vallen.

PePe

Na zoveel wedstrijden de laatste weken, houd het ook een keer op. Zeker als het doel al was behaald.

Bens

Het kampioenschap kunnen wij nu wel vergeten ADO Den Haag heeft nu zeven punten voorsprong.

Inferno-058

Zo net terug uit Venlo. Bijna 400 man mee, dat hele eind. Hoe kan je in godsnaam zo voor de dag komen? Beschamend. En natuurlijk zijn we gepromoveerd, maar dit kon ?cht niet. Schande

denistel

Citaat van: Josli op april 03, 2026, 22:19:42
Kan me bij Postema nog wel iets voorstellen. Is wel redelijk allround en kan denk ik wel in verschillende speelstijlen uit de voeten. Maar zo'n Zandbergen is toch totaal niet iemand voor Cambuur omdat hij vandaag toevallig uit drie schoten drie doelpunten maakt. Halen we dan ook die centrale verdediger, omdat ze 0 doelpunten tegen krijgen?

Ouderwetse spits die er ff 3 inknald en daar gaat het om tegenwoordig moeten het
allemaal mee voetballende spitsen zijn maar die scoren minder,

Trainert!

Volgens Henk zijn het jongentjes die niet terug in de wedstrijd kunnen komen. Dan maar heel rap doorselecteren komende zomer.

Vlampiep

Jammer voor de meegereisde supporters, maar her doel is bereikt en het lijkt er op dat verdere ambities in de afgelopen week zijn weggespoeld.
Dat Henk riep dat er ontzettend scherp getraind is en ze gaan voor de nog te behalen prijzen, reken ik ook maar onder de naweeen van de ingenomen versnaperingen.

De Gast

Citaat van: Josli op april 03, 2026, 22:23:15
Helemaal eens. Als je kampioen had willen worden had je dit niet gedaan. Dat had allemaal mooi na het seizoen op Ibiza gekund. Ik heb er verder weinig problemen mee, want het doel is gehaald. Maar doe niet net alsof het uit de lucht komt vallen.

Die 5 dagen vrij moest gewoon na zo?n krankzinnig programma.
Maar wie haalden nou eigenlijk de punten voor ons binnen de laatste weken? En dan ook nog telkens met minimaal verschil. Dat waren de buitens. Verkoop Sjostrand en je levert gelijk 20% in (Kvam even niet meegerekend).

Bankzitter

Bij ADO zullen ze toch ook niet om half tien op bed hebben gelegen na een colaatje na de promotie. Wonnen wel overigens en dat is kanp.

Deze selectie is niet puur op kwaliteit gepromoveerd maar moest er iedere week voor knokken. En dat maakt de prestatie van Henk en het team ook zo mooi. Gewoon een offday, geen Sj"strand en Amofa en Diemers,Jansen  en Baouf ook niet best.
Galvez zie de klasse pas als die een keer niet speelt.

zeewolde

Citaat van: Inferno-058 op april 04, 2026, 01:43:00
Zo net terug uit Venlo. Bijna 400 man mee, dat hele eind. Hoe kan je in godsnaam zo voor de dag komen? Beschamend. En natuurlijk zijn we gepromoveerd, maar dit kon ?cht niet. Schande
een klein deel van uitvak ook zeer beschamend met bepaalde teksten over WO2

Poetser

Citaat van: zeewolde op april 04, 2026, 07:56:59
een klein deel van uitvak ook zeer beschamend met bepaalde teksten over WO2

Dat viel mij ook al op bij het promotiefeest.. hand omhoog en sieg heil roepen.

Bah..

James

Citaat van: denistel op april 04, 2026, 07:25:33
Ouderwetse spits die er ff 3 inknald en daar gaat het om tegenwoordig moeten het
allemaal mee voetballende spitsen zijn maar die scoren minder,

In twee wedstrijden 6 goals gemaakt en in alle overige wedstrijden 5 goals.

James

#117
Citaat van: Poetser op april 04, 2026, 08:01:24
Dat viel mij ook al op bij het promotiefeest.. hand omhoog en sieg heil roepen.

Bah..

Ja schijnbaar waren deze lieden in de tweede wereldoorlog overgestapt. Verraders kun je beter kwijt dan rijk zijn.

Hebben in ieder geval geen ruggengraat want als je ??n op ??n met ze zou praten zal er veel gebrabbel uitkomen zonder inhoud. Kuddedieren

Destroyer

Citaat van: Poetser op april 04, 2026, 08:01:24
Dat viel mij ook al op bij het promotiefeest.. hand omhoog en sieg heil roepen.

Bah..

Het niveau is met liederen sowieso beschamend ook thuis. Die liedjes met piemels en die rare ziektes zijn om te janken. 15 jaar geleden werd er ook nog veel voor spelers gezongen, hoor je ook bijna niet meer. Kom eens met wat vernieuwends zonder trieste teksten.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

De Gast

Citaat van: Poetser op april 04, 2026, 08:01:24
Dat viel mij ook al op bij het promotiefeest.. hand omhoog en sieg heil roepen.

Bah..

Serieus?
Tegenwoordig ook verkeerde voorbeelden zat die dit mogelijk maken.