Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

VVV Venlo - SC Cambuur Leeuwarden vrijdag 3 april | 20.00 uur

Gestart door Huizen, maart 26, 2026, 13:41:35

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)
Baouf
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
1 (9.1%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
1 (9.1%)
Kvam
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Look
0 (0%)
Galvez
9 (81.8%)

Totaal aantal stemmen: 11

Stemmen gesloten: april 09, 2026, 15:54:17

Poetser

Citaat van: TheDutchman op april 03, 2026, 20:51:19
wat een irritante ploeg man, gadverdamme.

Echt verschrikkelijk. Het is net alsof al die ploegen in Getafe veranderen als ze tegen Cambuur moeten.

zeewolde


michello

Citaat van: Oud Cambuur op april 03, 2026, 20:29:18
En andermaal jansen zeer zwak bij de goal leuke KKD keeper maar echt geen eredivisiewaardige keeper

Lijkt in ieder geval niet beter te worden. Wederom zag hij er niet top uit.

Galdiano

Citaat van: Bernardo op april 03, 2026, 20:51:43
Hele druk van het doel is eraf, kampioenschap totaal niet in eigen hand en denk ook niet realistisch.

ADO speelde echt heel slecht en mogen blij zijn dat ze met 2-2 de rust in gaan.
Kan alle kanten nog op. Maar als we zo spelen...
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

zeewolde

Citaat van: michello op april 03, 2026, 20:52:52
Lijkt in ieder geval niet beter te worden. Wederom zag hij er niet top uit.
hij werd ook zo goed gesteund door de verdediging.

Hij redt je al in de 1e minuut

Bens

Ik vindt Diemers ook niet geweldig in de eerste helft.

Specuveter

Zullen we het ook even over Diemers hebben
Grosiert in balverlies en staat v??l te laag op het veld

carlo de leeuw

De echte drive ontbreekt lijkt het. Nul kansen gezien.

Oud Cambuur

Citaat van: zeewolde op april 03, 2026, 20:53:47
hij werd ook zo goed gesteund door de verdediging.

Hij redt je al in de 1e minuut
Was inderdaad Marsman die niet met zijn man meeliep . Jansen is op die ene redding in het begin heel matig straalt een en al onrust uit maar is stelselmatig de laatste wedstrijden matig

AL

Ach de buit is binnen en er staat totaal geen druk meer op.
Lijkt op een veredeld oefenpotje.
2e helft maar wat verse jongens erin.
Henstra en R?lke er maar in. Diemers en Balk of vd Sande maar naar de kant.
Zou Ferrah wel even aanvallend middenveld willen zien.



Bernardo

Citaat van: Specuveter op april 03, 2026, 20:56:07
Zullen we het ook even over Diemers hebben
Grosiert in balverlies en staat v??l te laag op het veld

Verklaarbaar, geen goede opbouw van achteruit nu Amofa er niet is. Moet ie de bal weer gaan halen.

Galdiano

Citaat van: Bernardo op april 03, 2026, 21:04:26
Verklaarbaar, geen goede opbouw van achteruit nu Amofa er niet is. Moet ie de bal weer gaan halen.

Berkhout kan toch ook op 6? Waar schuift die niet gewoon af en toe door? Voetballen kan hij wel.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

zoals wel vaker stond het de 1e helft niet goed lui hebben 5 achter op
wij 3 voor op dan heb je 2 over op het veld maar ja dan moeten middenvelders
diep gaan en verdedigers inschuiven maar wij blijven het zelfde doen.
Balk al weken niks en gaat weg stel dan een ander op.berkhout niks
beter dan jonker vind ik.zet iemand achter vd sande want daar vallen de
ballen steeds,

De Gast

Geen Sjostrand en dat zie je ook gelijk.
Ze kunnen de bus wel terug pakken. Geen kansen, helemaal niks vanavond.
Worden nog lange 4x90 minuten zo.