Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

VVV Venlo - SC Cambuur Leeuwarden vrijdag 3 april | 20.00 uur

Gestart door Huizen, maart 26, 2026, 13:41:35

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)
Baouf
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
1 (9.1%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
1 (9.1%)
Kvam
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Look
0 (0%)
Galvez
9 (81.8%)

Totaal aantal stemmen: 11

Stemmen gesloten: april 09, 2026, 15:54:17

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

wacko jacko

Er wordt weer vreselijk gekut met het verdedigen. Erg zwakke achilleshiel bij Cambuur

De Gast

Kan Diemers ook stoppen met vrije trappen nemen? Dat kost ons per seizoen zeker een aantal doelpunten.

Poetser

Oud Cambuur

En andermaal jansen zeer zwak bij de goal leuke KKD keeper maar echt geen eredivisiewaardige keeper

Poetser

Wat een verschrikkelijk irritante kutploeg trouwens.

Bernardo

Promotie is binnen en dat zie je terug in heel het spel. Jammer maar ook wel begrijpelijk

Oud Cambuur

Vind ik helemaal niet begrijpelijk je kan nog kampioen worden dan kun je nog net zo goed met je 2de keus beginnen dan is het begrijpelijk

Poetser

Ik ben wel van mening dat Jansen tekort komt voor de eredivisie. Zag er bij de goal weer niet goed uit en is vortballend zo ontzettend matig..

TheDutchman

Bernardo

Citaat van: Oud Cambuur op april 03, 2026, 20:46:51
Vind ik helemaal niet begrijpelijk je kan nog kampioen worden dan kun je nog net zo goed met je 2de keus beginnen dan is het begrijpelijk

Hele druk van het doel is eraf, kampioenschap totaal niet in eigen hand en denk ook niet realistisch.

michello

Goh Berkhout, heeft me centraal achterin eigenlijk nooit echt kunnen overtuigen. Die gaat het niet redden ben ik bang.