Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe hoofdtrainer

Gestart door Destroyer, maart 25, 2026, 17:24:42

Vorige topic - Volgende topic

Oud Cambuur

snap niet dat bij de meesten hier Bosbaard de voorkeur krijgt op wat voor prestaties? Toen hij het van Henk overnam ging het steeds slechter en zijn periode bij Feijenoord is ook het voetbal niet echt geweldig en het zal wel een vriend van Henk zijn maar dat kan nooit een argument zijn om hem hier neer te zetten.

Oud Cambuur

Sierksma heeft al bewezen hoe om te gaan met talenten bij Az die heeft echt de voorkeur bij mij Derkx gaf ook al aan dat hij al een paar keer in het stadion is geweest zou een hele goede keuze zijn

Huizen

Citaat van: Oud Cambuur op maart 26, 2026, 11:46:46
snap niet dat bij de meesten hier Bosbaard de voorkeur krijgt op wat voor prestaties? Toen hij het van Henk overnam ging het steeds slechter en zijn periode bij Feijenoord is ook het voetbal niet echt geweldig en het zal wel een vriend van Henk zijn maar dat kan nooit een argument zijn om hem hier neer te zetten.

Topper van een vent. Ligt goed bij ons publiek (niet onbelangrijk aangezien je een zware taak krijgt om Henk over te nemen) goede uitstraling en doet het volgens mij gewoon goed als trainer. Kreeg bij Feyenoord veel lovende woorden en heb zelf bij Dordt uit met wat mensen gesproken die nog steeds balen dat hij weg is daar. Daarnaast goede relatie met Henk zelf, lijkt mij ook niet onbelangrijk.

Maar goed, er zijn genoeg kandidaten en Edwin de Graaf zal ook serieus mee gesproken worden neem ik aan.

Sonnema

Citaat van: Galdiano op maart 26, 2026, 07:29:46
Zijn hart ligt nog steeds in Leeuwarden.  :y
We gaan het meemaken.

Dat klopt wat je zegt, en heeft afgelopen periode een huis gekocht in Leeuwarden. Lijkt me een logische keuze vanwege dat hij een goed netwerk heeft en ervaring op heeft gedaan met de werkwijze van AZ. Een club die een prima beleid voert en weet wat er gevraagd wordt voor een goed team in de eredivisie. Boscchaart heeft geen diploma en Vd Graaf lijkt me zich prettiger te voelen bij een assistentschap. Reinsma gaat de cursus doen, dus die doet nu extra ervaring op bij Cambuur.

We gaan het allemaal zien.

sunderland

Als ik Ard zo beluister komt er wel een nieuwe trainer

Bernardo

Citaat van: sunderland op maart 26, 2026, 17:30:24
Als ik Ard zo beluister komt er wel een nieuwe trainer

Waar heeft ard gereageerd?

sunderland


sunderland

Citaat van: Sonnema op maart 26, 2026, 12:23:08
Dat klopt wat je zegt, en heeft afgelopen periode een huis gekocht in Leeuwarden. Lijkt me een logische keuze vanwege dat hij een goed netwerk heeft en ervaring op heeft gedaan met de werkwijze van AZ. Een club die een prima beleid voert en weet wat er gevraagd wordt voor een goed team in de eredivisie. Boscchaart heeft geen diploma en Vd Graaf lijkt me zich prettiger te voelen bij een assistentschap. Reinsma gaat de cursus doen, dus die doet nu extra ervaring op bij Cambuur.

We gaan het allemaal zien.
we gaan het zien, ken um niet heel goed. Lijkt mij een stille jongen op de achtergrond. Zijn kennis staat volgens mij buiten kijf

sunderland

Schijnt dat ze gesprekken voeren met Ultee

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: sunderland op maart 26, 2026, 18:54:25
Schijnt dat ze gesprekken voeren met Ultee

Heerlijk na alle verliespotjes weer die eeuwige glimlach in de intervieuws....

sjaak

Echt vol voor Foeke Booy gaan zeg ik, mag wat kosten!

sunderland

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 26, 2026, 19:05:36
Heerlijk na alle verliespotjes weer die eeuwige glimlach in de intervieuws....
en alles was niet zijn schuld

YellowBlue

Citaat van: Sonnema op maart 26, 2026, 12:23:08
Dat klopt wat je zegt, en heeft afgelopen periode een huis gekocht in Leeuwarden. Lijkt me een logische keuze vanwege dat hij een goed netwerk heeft en ervaring op heeft gedaan met de werkwijze van AZ. Een club die een prima beleid voert en weet wat er gevraagd wordt voor een goed team in de eredivisie. Boscchaart heeft geen diploma en Vd Graaf lijkt me zich prettiger te voelen bij een assistentschap. Reinsma gaat de cursus doen, dus die doet nu extra ervaring op bij Cambuur.

We gaan het allemaal zien.

Bosbaard zit bij Reinsma op de cursus

Specuveter

Cambuur schijnt op zoek te zijn naar een jonge talentvolle trainer
Dan ligt Sierksma op pole position denk ik..