Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe hoofdtrainer

Gestart door Destroyer, maart 25, 2026, 17:24:42

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Man, dat we dit topic moeten beginnen. Maar ben toch wel nieuwsgierig naar suggesties al....
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Eewal

Ze gaan niet van plekje ruilen neem ik aan?

Poetser

Sandor.

Maar dat zal wel niet.

Destroyer

Hoop ik niet, maar vindt eens een nieuwe Henk?!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Eewal op maart 25, 2026, 17:26:11
Ze gaan niet van plekje ruilen neem ik aan?

ik hoop het wel
Henk, held, bedankt

Destroyer

Of zou het een tijdelijke constructie worden?!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

michello

Ze werken heel goed samen. Ik acht de kans groot dat het De Graaf wordt nu. Die is niet voor niks aangetrokken toch?

Bankzitter

Henk krijgt een vierjarig contract als assistent , dus lijkt me logisch dat De Graaf als hoofdtrainer gaat werken.


Eewal

De stress van regelmatig verliezen in fe eredivisie, dan is henk niet op zijn best. Ik vind deze keus heel verstandig. Meer in de luwte werken.

Trainer

Kan Henk echt in de luwte werken en accepteert een nieuwe trainer dan de rol van Henk. Edwin de Graaf denk ik wel maar een compleet nieuwe trainer staat altijd deels in de schaduw van Henk. Ben benieuwd wat ze doen??.in de eerste divisie zie ik nu niet echt talentvolle trainers die dit jaar iets moois hebben laten zien??.

sunderland

De Graaf. Zou hele logische keuze zijn denk ik. Heb al eerder geschreven dat het tactisch dit jaar zoveel beter staat. Het kan niet anders dan dat de Graaf hier ook de hand in heeft.
Verder ken ik hem niet zo goed maar heb alle vertrouwen in Lambooij

Scc4-ever


Stanley

Citaat van: Scc4-ever op maart 25, 2026, 17:42:21
Sipke Hulshoff  :)
Sipke blijft bij Arne en heeft voorlopig nog een contract. Ik deel het gevoel van Sunderland. Edwin de Graaf is vorig jaar bewust al gehaald voor eventuele opvolging Henk.

Scc4-ever

Citaat van: Stanley op maart 25, 2026, 17:54:54
Sipke blijft bij Arne en heeft voorlopig nog een contract. Ik deel het gevoel van Sunderland. Edwin de Graaf is vorig jaar bewust al gehaald voor eventuele opvolging Henk.
ja dat kan inderdaad ook dat de graaf t wordt. En inderdaad sipke zit nu goed bij Liverpool. Maar wie weet in de toekomst. Hij had t ooit wel gezegd.

Noordcambuur

Citaat van: Scc4-ever op maart 25, 2026, 18:01:00
ja dat kan inderdaad ook dat de graaf t wordt. En inderdaad sipke zit nu goed bij Liverpool. Maar wie weet in de toekomst. Hij had t ooit wel gezegd.
het kan zo veranderen in Liverpool  :_schater