Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Helmond away

Gestart door D-to-f, maart 05, 2026, 10:59:28

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
2 (11.8%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
8 (47.1%)
Galvez
1 (5.9%)
Balk
0 (0%)
Souren
2 (11.8%)
Diemers
1 (5.9%)
Ferrah
1 (5.9%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
1 (5.9%)
Henstra
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Berkhout
1 (5.9%)
Kooistra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Stemmen gesloten: maart 22, 2026, 11:40:21

sunderland

Citaat van: Korezev op maart 16, 2026, 22:03:52
Dat je een ROLKE hater bent dar weet ik nu onderhand wel
hest hem weer met zijn domme reactie. Als je het een beetje volgt hier weet je wel dat hij helemaal geen R?lke hater is

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op maart 16, 2026, 22:22:20
Diemers komt erin, en meteen rust bij de andere spelers. Kop en schouders aan de bal die jongen. Genot.
vond het wel vreemd dat 10 minuten daarna de spelers om Diemers heen werden gewisseld. Galvez-Diemers is zo goed aan de bal.

wiekie1969

Citaat van: PePe op maart 16, 2026, 22:16:02
Het zware programma heeft zijn tol ge?ist. Nu met de hakken over de sloot. Nuttige punten.


Tol???? Die speelt bij  Roda toch

wiekie1969

Hoop dat er wat geregeld wordt bij de club voor zondagmiddag. Zou mooi zijn.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op maart 16, 2026, 22:29:30
Hoop dat er wat geregeld wordt bij de club voor zondagmiddag. Zou mooi zijn.
Denk dat graafschap wint. ADO promoveert morgen en dan is de druk er compleet af. Dat zie je vaak, wij spelen op ons tandvlees maar ADO hetzelfde bij Emmen

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: sunderland op maart 16, 2026, 22:22:54
en zo,n reactie op 1 wedstrijd  :_schater had je dit ook na Almere gezegd
Is niet op 1 wedstrijd , maar mij uitlachen mag hoor ik heb een brede rug.
Hoe denk jijzelf dan als we eredivisie voetballen....

sunderland

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 16, 2026, 22:34:15
Is niet op 1 wedstrijd , maar mij uitlachen mag hoor ik heb een brede rug.
Hoe denk jijzelf dan als we eredivisie voetballen....
klopt moet niet

wiekie1969

Ado moet morgen eerst maar eens zien te winnen. Zo slecht is dat Jong Utrecht niet. Vind Ado ook niet best na de winterstop. We gaan het zien.

sunderland

Citaat van: denistel op maart 16, 2026, 22:16:35
2e helft gewoon dikke mazzel dus strikje om die 3 pt en op naar Leeuwarden,
wij 6 grote kansen en 1 van de doellijn. Helmond 2 grote kansen

denistel

Citaat van: sunderland op maart 16, 2026, 22:53:58
wij 6 grote kansen en 1 van de doellijn. Helmond 2 grote kansen

2e helft 6 grote kansen??? die lui zeker 3 x waarvan 1 helemaal vrij voor de goal.

denistel

Citaat van: wiekie1969 op maart 16, 2026, 22:21:03
Die zijn niet goed genoeg

maar wel fitter toch daar gaat het mij om

wiekie1969

We hebben heel weinig blessures, vooral bij de betere spelers. Dus daar kiest de ts voor. 3 wedstrijden verloren, wat een geweldig seizoen. Dat het niet altijd even goed is maakt niet uit vind ik.

wiekie1969

Iedere speler doet zijn stinkende best, dat is wel eens anders geweest bij Cambuur. 70 punten na een drama voorbereiding, je kunt er alleen maar een diepe buiging voor maken. Zometeen naar mien werk toe waar de betweters weer dom lullen dat de tweede helft slecht was, maar dat we 18 punten voor staan daar hoor je ze niet over.

|:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) scc scc scc scc scc

Lore

Citaat van: wiekie1969 op maart 17, 2026, 06:42:34
Iedere speler doet zijn stinkende best, dat is wel eens anders geweest bij Cambuur. 70 punten na een drama voorbereiding, je kunt er alleen maar een diepe buiging voor maken. Zometeen naar mien werk toe waar de betweters weer dom lullen dat de tweede helft slecht was, maar dat we 18 punten voor staan daar hoor je ze niet over.

|:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) scc scc scc scc scc

Je hebt helemaal gelijk. Daarnaast het is het leven gewoon veel leuker als je er een beetje positief tegenaan kijkt

denistel

Citaat van: wiekie1969 op maart 17, 2026, 06:42:34
Iedere speler doet zijn stinkende best, dat is wel eens anders geweest bij Cambuur. 70 punten na een drama voorbereiding, je kunt er alleen maar een diepe buiging voor maken. Zometeen naar mien werk toe waar de betweters weer dom lullen dat de tweede helft slecht was, maar dat we 18 punten voor staan daar hoor je ze niet over.

|:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) scc scc scc scc scc

dat is zeker een pluspunt en ik vind het ook zeer knap hoor maar soms zou ik
andere keuzes maken maar dat verschilt per persoon,nu al zin in de ere divisie