Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Eindhoven Dinsdag 24 februari 20:00

Gestart door Noordcambuur, februari 19, 2026, 09:39:38

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
13 (35.1%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
11 (29.7%)
Galvez
0 (0%)
Balk
1 (2.7%)
Souren
1 (2.7%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Henstra
10 (27%)
Rolke
0 (0%)
Binder
0 (0%)
Marsman
1 (2.7%)

Totaal aantal stemmen: 37

Stemmen gesloten: maart 01, 2026, 22:58:50

Inferno-058

Citaat van: Lore op februari 23, 2026, 10:05:53
Tsjah, dat ligt eraan wat er nog meer op de lijst staat.
Het is serieus gemiste omzet. Lijkt me dat zoiets topprioriteit heeft

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Derkx R.H. op februari 23, 2026, 09:18:25
Precies, wat moet je anders tussen 19.30 en 22.30 op een dinsdagavond doen... |:)
Ben benieuwd hoe mensen het gaan doen zodra Cambuur doordeweeks Europees of belangrijke (beker)wedstrijden gaat spelen..

Werken, en dan neem ik ontslag :proost
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: Inferno-058 op februari 23, 2026, 11:12:36
Het is serieus gemiste omzet. Lijkt me dat zoiets topprioriteit heeft
wat denk je van de bieromzet, dat is nog veel meer

Lore

Citaat van: Inferno-058 op februari 23, 2026, 11:12:36
Het is serieus gemiste omzet. Lijkt me dat zoiets topprioriteit heeft

Tsjah, daar zal de club zelf in inschatting van maken. Ik ken hun prioriteitenlijst niet.

Bernardo

Iedereen fit, vd Sande waarschijnlijk in de basis ipv R?lke aldus OF.

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op februari 23, 2026, 14:38:30
Iedereen fit, vd Sande waarschijnlijk in de basis ipv R?lke aldus OF.
oke snap ik wel er zijn nog een paar kaarten beschikbaar voor oost en zuid.
Niet onderschatten die lui uit Eindhoven?

kapseltje

Citaat van: Bernardo op februari 23, 2026, 14:38:30
Iedereen fit, vd Sande waarschijnlijk in de basis ipv R?lke aldus OF.

Mooi.

Souren ook gewoon laten staan. Net als Mulders. Laatste twee halen meer winst uit wedstrijdritme dan anderen.

Benniepos



sunderland

Citaat van: kapseltje op februari 23, 2026, 15:21:52
Mooi.

Souren ook gewoon laten staan. Net als Mulders. Laatste twee halen meer winst uit wedstrijdritme dan anderen.
Souren was 1 e helft slecht en Mulders was 1 e helft ons beste. 2 e helft Souren heel goed en Mulders ook prima. Eens wb wedstrijd ritme, ook Sj?strand mist echt wedstrijd ritme

denistel

er boven op zitten bij die lui want die hebben ook een paar goeie
spelers.en voor uit stappen we krijgen vaak problemen omdat
tegenstanders wel 30 of 40 meter vrij door kunnen lopen en
wij dan achter uit lopen dat snap ik niet 1 of 2 man moeten
dan uitstappen.

NRG

Citaat van: Benniepos op februari 23, 2026, 15:24:39
Nog 97 kaarten voor morgen...TOP  _O_


Ja. Op papier. Ons vak op Oost is op papier ook altijd uitverkocht. Maar altijd lege plekken om ons heen. Zuid zit bijna nooit vol. Het is voorjaarsvakantie. Onze halve straat zit in het buitenland. Tussen de 11 en 12 duizend zou al prima zijn. En dan bedoel ik mensen in het stadion.

okkele

Citaat van: Derkx R.H. op februari 23, 2026, 09:18:25
Precies, wat moet je anders tussen 19.30 en 22.30 op een dinsdagavond doen... |:)

darts.
:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: denistel op februari 23, 2026, 17:44:55
er boven op zitten bij die lui want die hebben ook een paar goeie
spelers.en voor uit stappen we krijgen vaak problemen omdat
tegenstanders wel 30 of 40 meter vrij door kunnen lopen en
wij dan achter uit lopen dat snap ik niet 1 of 2 man moeten
dan uitstappen.
en wij hebben ook een paar goede spelers  :devil gelukkig wil poortvliet ook voetballen. Ze zijn volgens mij ook het sterkste in de as, met de punt naar voren zoals ze thuis tegen ons speelden en daar 3 of 4 kort bijelkaar. Misschien nu andersom