Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Eindhoven Dinsdag 24 februari 20:00

Gestart door Noordcambuur, februari 19, 2026, 09:39:38

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
13 (35.1%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
11 (29.7%)
Galvez
0 (0%)
Balk
1 (2.7%)
Souren
1 (2.7%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Henstra
10 (27%)
Rolke
0 (0%)
Binder
0 (0%)
Marsman
1 (2.7%)

Totaal aantal stemmen: 37

Stemmen gesloten: maart 01, 2026, 22:58:50

Noordcambuur

Dinsdagavond kunnen we hopelijk ook knallen het is voorjaarsvakantie en ik hoop op een volle bak in het mooie Kooi stadion.

Specuveter

En door...
Nu met b?ter weer en hopelijk vallen de kansen er nu wel in.
Graag beginnen m?t vd Sande En g??n Rolke.
Den Haag uit naar Willem 2 dus hopelijk w??r 3 punten inhalen.

zeewolde

Mocht er nog iemand een kaart over hebben voor Noord, dan wil ik hem graag overnemen..

Eewal

Citaat van: Specuveter op februari 20, 2026, 23:15:37
En door...
Nu met b?ter weer en hopelijk vallen de kansen er nu wel in.
Graag beginnen m?t vd Sande En g??n Rolke.
Den Haag uit naar Willem 2 dus hopelijk w??r 3 punten inhalen.
ik hoop dat ado wint, promotie gaat voor alles.

Inferno-058

Citaat van: zeewolde op februari 20, 2026, 23:20:29
Mocht er nog iemand een kaart over hebben voor Noord, dan wil ik hem graag overnemen..
Ik dacht dat Cambuur werkte aan een resale systeem. Was nu erg van pas gekomen! Ik weet nu al dat er veel seizoenkaarthouders simpelweg niet kunnen door de supportersonvriendelijke speeldag

zeewolde

Citaat van: Inferno-058 op februari 22, 2026, 15:09:58
Ik dacht dat Cambuur werkte aan een resale systeem. Was nu erg van pas gekomen! Ik weet nu al dat er veel seizoenkaarthouders simpelweg niet kunnen door de supportersonvriendelijke speeldag

Zonde dat het er niet is.
Heb het ook al via ticketswap geprobeerd.

Yellow Army

Citaat van: Inferno-058 op februari 22, 2026, 15:09:58
Ik dacht dat Cambuur werkte aan een resale systeem. Was nu erg van pas gekomen! Ik weet nu al dat er veel seizoenkaarthouders simpelweg niet kunnen door de supportersonvriendelijke speeldag

Dit vraag ik me dus ook af. Meende dat Cambuur dit zelf ooit heeft aangekondigd. Waarschijnlijk niet op gerekend dat het regelmatig uitverkocht zou zijn?
Area 58

Lore

Citaat van: Yellow Army op februari 22, 2026, 22:57:56
Dit vraag ik me dus ook af. Meende dat Cambuur dit zelf ooit heeft aangekondigd. Waarschijnlijk niet op gerekend dat het regelmatig uitverkocht zou zijn?

Er is zoveel dat nog moet gebeuren en zij hebben ook niet onbeperkte capaciteit. Ik kan mij voorstellen dat dit niet bovenaan het prioriteitenlijstje staat.

Johan-12

Citaat van: Lore op februari 23, 2026, 08:40:20
Er is zoveel dat nog moet gebeuren en zij hebben ook niet onbeperkte capaciteit. Ik kan mij voorstellen dat dit niet bovenaan het prioriteitenlijstje staat.
iedereeen moeten gewoon zelf komen dan is kaartje ruilen ook niet nodig  :zweep

Lore

Citaat van: Johan-12 op februari 23, 2026, 08:45:27
iedereeen moeten gewoon zelf komen dan is kaartje ruilen ook niet nodig  :zweep

Precies! Alhoewel ik moet bekennen dat ik er morgen zelf niet bij ben  :_schater

Derkx R.H.

#10
Citaat van: Johan-12 op februari 23, 2026, 08:45:27
iedereeen moeten gewoon zelf komen dan is kaartje ruilen ook niet nodig  :zweep
Precies, wat moet je anders tussen 19.30 en 22.30 op een dinsdagavond doen... |:)
Ben benieuwd hoe mensen het gaan doen zodra Cambuur doordeweeks Europees of belangrijke (beker)wedstrijden gaat spelen..

Noordcambuur

Citaat van: Lore op februari 23, 2026, 09:07:30
Precies! Alhoewel ik moet bekennen dat ik er morgen zelf niet bij ben  :_schater
dan geef je hem toch aan familie of vrienden of buren  :thumbsup

Bernardo

Citaat van: Lore op februari 23, 2026, 08:40:20
Er is zoveel dat nog moet gebeuren en zij hebben ook niet onbeperkte capaciteit. Ik kan mij voorstellen dat dit niet bovenaan het prioriteitenlijstje staat.

Lijkt me met oog op komend seizoen wel een prioriteit, Eredivisie voetbal, stadion (bijna) altijd uitverkocht en als je club kan je dan ook nog extra geld verdienen aan de tickets.

Lore

Citaat van: Noordcambuur op februari 23, 2026, 09:39:19
dan geef je hem toch aan familie of vrienden of buren  :thumbsup

Natuurlijk, er is iemand al blij gemaakt

Lore

Citaat van: Bernardo op februari 23, 2026, 09:39:50
Lijkt me met oog op komend seizoen wel een prioriteit, Eredivisie voetbal, stadion (bijna) altijd uitverkocht en als je club kan je dan ook nog extra geld verdienen aan de tickets.

Tsjah, dat ligt eraan wat er nog meer op de lijst staat.