Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Almere

Gestart door Specuveter, februari 02, 2026, 22:21:56

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
3 (7.9%)
Baouf
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
2 (5.3%)
Apkakou
1 (2.6%)
Ferrah
1 (2.6%)
van der Sande
29 (76.3%)
Sjostrand
1 (2.6%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
1 (2.6%)
Berkhout
0 (0%)
Rolke
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 38

Stemmen gesloten: maart 09, 2026, 00:50:13

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: diekhuzen op februari 06, 2026, 21:43:35
Een wedstrijdje ver plassen... :y

Had vanmiddag gemoeten; met zijn allen op het veld. Was de vorst zo weg  ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op februari 06, 2026, 20:18:11
Een hoop blabla en aannames en verder dus niks... Leuk geprobeerd, had minimaal kloppende bedragen verwacht, nadat je zo stellig was  :_schater
ophouwe , ze weten niet beter. Het ligt vooral aan Cambuur in alles. Flikker toch een eind op godverdomme. Wij bepalen hoe het het weer wordt

Scc0511

Roda weer verloren. Met zn allen maar even positief doen graag!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op februari 06, 2026, 22:35:28
Wij bepalen hoe het het weer wordt

Dan wil ik graag droog weer en 20 graden bij je bestellen :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Derkx R.H.

Citaat van: sunderland op februari 06, 2026, 22:35:28
ophouwe , ze weten niet beter. Het ligt vooral aan Cambuur in alles. Flikker toch een eind op godverdomme. Wij bepalen hoe het het weer wordt
:thumbsup

Derkx R.H.

Citaat van: Inferno-058 op februari 06, 2026, 20:52:51
Ik dacht dat jij dat wel zou weten. Jij weet namelijk alles binnen de club... #not. Nee ik heb geen functie binnen de club dus ook niet gek vinden dat ik de bedragen niet weet
Nu schuif je het op mij af? En ik weet zeker niet alles binnen de club en weet ook niet wat dat er mee te maken zou hebben. Het laatste(dik gedrukt) was voldoende geweest als antwoord en kan ik de waarde van je post inschatten.

Derkx R.H.

Citaat van: Lore op februari 06, 2026, 20:23:00
Nou, ik ben het volledig eens met de overweging van Cambuur. Maar natuurlijk is de omzet op food en beverages lager door de week dan in het weekend. Cambuur heeft dat uitbesteed maar krijg een percentage van der omzet.

Dus het kost wel geld
Ik heb de cijfers niet, maar vind het voorbarig om te roepen dat het Cambuur veel kost, er zal misschien minder bier verkocht worden, maar dan zal er frisdrank of koffie e.d. gedronken worden en eten gaat gewoon door maar ook daar zal verschillen zijn in wat er verkocht wordt.

Lore

Citaat van: Noordcambuur op februari 06, 2026, 20:49:48
8 ton toch :_schater

Het is toch niet een eerlijke berekening met alleen de kosten van dit jaar te nemen? Je zou dat over meerdere jaren moeten bekijken. Een winter als deze kan ik mijn exhtt niet herinneren

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op februari 07, 2026, 07:07:11
Ik heb de cijfers niet, maar vind het voorbarig om te roepen dat het Cambuur veel kost, er zal misschien minder bier verkocht worden, maar dan zal er frisdrank of koffie e.d. gedronken worden en eten gaat gewoon door maar ook daar zal verschillen zijn in wat er verkocht wordt.
kost echt wel veel hoor, die koffie en frisdrank kan lang niet op tegen die vele biertassen.

James

Deelt Cambuur mee in de opbrengsten voor de catering of krijgt Cambuur een eenmalig bedrag van Gang van Zaken? Want misschien kost het Cambuur nu wel niks

Lore

Citaat van: Derkx R.H. op februari 07, 2026, 07:07:11
Ik heb de cijfers niet, maar vind het voorbarig om te roepen dat het Cambuur veel kost, er zal misschien minder bier verkocht worden, maar dan zal er frisdrank of koffie e.d. gedronken worden en eten gaat gewoon door maar ook daar zal verschillen zijn in wat er verkocht wordt.

Tsjah, maar aannames hangt dit forum van aan elkaar vast.  :proost


Lore

Citaat van: James op februari 07, 2026, 12:35:42
Deelt Cambuur mee in de opbrengsten voor de catering of krijgt Cambuur een eenmalig bedrag van Gang van Zaken? Want misschien kost het Cambuur nu wel niks

Tijdens de rondleiding voor sponsoren voor de opening van het nieuwe stadion vertelde Van der Belt hier over. Cambuur krijgt een percentage van de omzet. Maar of dat is vanaf een bepaald punt weet ik niet.

Derkx R.H.

Citaat van: Lore op februari 07, 2026, 13:18:01
Tsjah, maar aannames hangt dit forum van aan elkaar vast.  :proost
Is dit een aanname? :koffie

Specuveter

Slotje?
Wat een gezanik man.

Inferno-058

Citaat van: Derkx R.H. op februari 07, 2026, 06:59:05
Nu schuif je het op mij af? En ik weet zeker niet alles binnen de club en weet ook niet wat dat er mee te maken zou hebben. Het laatste(dik gedrukt) was voldoende geweest als antwoord en kan ik de waarde van je post inschatten.
Ik heb nooit gezegd dat ik de aantallen weet. Ik heb enkel gezegd dat het Cambuur veel geld kost. Horeca zou nog wel meevallen, maar de gemiste kaartverkoop omzet, afhuren complex Epe, enz zal wel wat kosten. Ach aannames, uiteindelijk bestaat dit forum grotendeels uit aannames toch zoals Lore zegt