Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Almere

Gestart door Specuveter, februari 02, 2026, 22:21:56

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
3 (7.9%)
Baouf
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
2 (5.3%)
Apkakou
1 (2.6%)
Ferrah
1 (2.6%)
van der Sande
29 (76.3%)
Sjostrand
1 (2.6%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
1 (2.6%)
Berkhout
0 (0%)
Rolke
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 38

Stemmen gesloten: maart 09, 2026, 00:50:13

Derkx R.H.

Citaat van: fred op februari 06, 2026, 09:59:20
Ik lees steeds over kosten dit, kosten dat.....
We hebben een WKO installatie welke nu de gebouwen verwarmd, maar het veld niet.
Er wordt in de zomer overtollige warmte in de grond opgeslagen. Dat haal je er in de winter weer uit met grondwater.
Kunnen we het veld niet verwarmen omdat de installatie pas in het najaar is aangezet en er dus onvoldoende warmte is opgeslagen ?
De put is pas oktober geboord en het was een (logische)keuze om eerst de gebouwen te verwarmen en later het veld waar gespecialiseerd apparatuur en personeel voor nodig is, wat extra geld kost.

fred

Ok duidelijk, dat wou ik graag even zeker weten.
De kou van deze winter zal dan gebruikt worden om te koelen aankomende zomer en de warmte van de zomer voor de volgende winter.
Neem aan dat de installatie eigendom is en zal het vanaf nu weinig kosten op vast recht en monitoring kosten na.

Inferno-058

Citaat van: Poetser op februari 06, 2026, 07:40:41
Oh haha. Nog steeds veel geld.
En jij denkt dat dit alles. 2 wedstrijden laten aflassen en alles eromheen geen geld kost?

Derkx R.H.

Citaat van: Inferno-058 op februari 06, 2026, 15:23:56
En jij denkt dat dit alles. 2 wedstrijden laten aflassen en alles eromheen geen geld kost?
Wat kost het dan?

Poetser

Citaat van: Inferno-058 op februari 06, 2026, 15:23:56
En jij denkt dat dit alles. 2 wedstrijden laten aflassen en alles eromheen geen geld kost?

Het is een afweging h?. Zo'n winter als deze hebben we jaaaaren niet gehad. En het is in de KKD niet verplicht.

Maar goed, in jouw ogen kan Cambuur toch nooit iets goed doen.

Inferno-058

Citaat van: Poetser op februari 06, 2026, 15:32:35
Het is een afweging h?. Zo'n winter als deze hebben we jaaaaren niet gehad. En het is in de KKD niet verplicht.

Maar goed, in jouw ogen kan Cambuur toch nooit iets goed doen.
Ik snap de afweging, maar dat wil niet zeggen dat het de club niet duur komt te staan. Dat is een conclusie. En ik was 25 januari nog positief over de club dus wat je zegt is onzin

Inferno-058

Citaat van: Derkx R.H. op februari 06, 2026, 15:25:30
Wat kost het dan?
Veel.
2 wedstrijden verplaatsen van een mooie vrijdag naar een saaie maandag/dinsdagavond, dus omzetverlies.
Daarnaast dat trainen in Epe.
Ook merk je dat een gebrek aan ritme heeft meegespeeld bij de verliespartij op de Herdgang afgelopen maandag...
Etc.

Galdiano

Het viel me wel mee met de conditie gelukkig tegen PSV. Alleen het ritme ontbrak. Al maandag maar doorgaat dan is er niet zoveel aan de hand. Als die er weer uit gaat sta je weer 2 weken stil.  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Derkx R.H.

#143
Citaat van: Inferno-058 op februari 06, 2026, 19:06:53
Veel.
2 wedstrijden verplaatsen van een mooie vrijdag naar een saaie maandag/dinsdagavond, dus omzetverlies.
Daarnaast dat trainen in Epe.
Ook merk je dat een gebrek aan ritme heeft meegespeeld bij de verliespartij op de Herdgang afgelopen maandag...
Etc.
Een hoop blabla en aannames en verder dus niks... Leuk geprobeerd, had minimaal kloppende bedragen verwacht, nadat je zo stellig was  :_schater

Lore

Citaat van: Derkx R.H. op februari 06, 2026, 20:18:11
Een hoop blabla en aannames en verder dus niks... Leuk geprobeerd  :_schater

Nou, ik ben het volledig eens met de overweging van Cambuur. Maar natuurlijk is de omzet op food en beverages lager door de week dan in het weekend. Cambuur heeft dat uitbesteed maar krijg een percentage van der omzet.

Dus het kost wel geld

EdsjeSCC

Vast niet zo veel als de veldverwarming

Noordcambuur


Inferno-058

Citaat van: Derkx R.H. op februari 06, 2026, 20:18:11
Een hoop blabla en aannames en verder dus niks... Leuk geprobeerd, had minimaal kloppende bedragen verwacht, nadat je zo stellig was  :_schater
Ik dacht dat jij dat wel zou weten. Jij weet namelijk alles binnen de club... #not. Nee ik heb geen functie binnen de club dus ook niet gek vinden dat ik de bedragen niet weet

Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 op februari 06, 2026, 20:52:51
Ik dacht dat jij dat wel zou weten. Jij weet namelijk alles binnen de club... #not. Nee ik heb geen functie binnen de club dus ook niet gek vinden dat ik de bedragen niet weet
:thumbsup

diekhuzen

Een wedstrijdje ver plassen... :y