Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Almere

Gestart door Specuveter, februari 02, 2026, 22:21:56

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
3 (7.9%)
Baouf
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
2 (5.3%)
Apkakou
1 (2.6%)
Ferrah
1 (2.6%)
van der Sande
29 (76.3%)
Sjostrand
1 (2.6%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
1 (2.6%)
Berkhout
0 (0%)
Rolke
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 38

Stemmen gesloten: maart 09, 2026, 00:50:13

sunderland

Citaat van: fred op februari 05, 2026, 17:41:13
Langere winterstop, kortere zomerstop.
helemaal eens, waarom niet een buiten sport tot eind juni en een winterstop zoals vroeger

Bankzitter

In grote delen van Nederland is het lang niet zo koud als in het Noorden. Men heeft geen idee dat de weersomstandigheden in Leeuwarden niet te vergelijken zijn met bijv MVV of Roda.

Oud Cambuur

Citaat van: michello op februari 05, 2026, 20:10:55
Het gaat na morgenmiddag niet meer vriezen tot aan de wedstrijd. Emmen:


Volgens buienradar wel we gaan het zien het weer laat zich moeilijk voorspellen

Inferno-058

Zo dat bezuinigen op veldverwarming komt de club duur te staan

EdsjeSCC

Citaat van: Inferno-058 op februari 05, 2026, 22:45:33
Zo dat bezuinigen op veldverwarming komt de club duur te staan

Want?

NRG

Citaat van: Inferno-058 op februari 05, 2026, 22:45:33
Zo dat bezuinigen op veldverwarming komt de club duur te staan

Cambuur heeft helemaal geen veldverwarming. Bij de aanleg van het veld zijn alleen de voorbereidingen gedaan. Logisch ook. Veldverwarming kost heel veel geld en is niet verplicht in de KKD. Bovendien hebben we in jaren geen winter gehad zoals dit jaar. De kans dat we de komende jaren weer zo?n winter krijgen wordt steeds kleiner. Nog even geduld en dan zijn we van dit weer af.

diekhuzen

#126
Citaat van: NRG op februari 05, 2026, 23:55:31
Cambuur heeft helemaal geen veldverwarming. Bij de aanleg van het veld zijn alleen de voorbereidingen gedaan. Logisch ook. Veldverwarming kost heel veel geld en is niet verplicht in de KKD. Bovendien hebben we in jaren geen winter gehad zoals dit jaar. De kans dat we de komende jaren weer zo?n winter krijgen wordt steeds kleiner. Nog even geduld en dan zijn we van dit weer af.

Ik snap je punt. Maar geen werkende veldverwarming en met het oog op promotie ?n verplichte licentie eis van de KNVB is het straks gewoon noodzaak.

Derkx R.H.

Citaat van: diekhuzen op februari 06, 2026, 03:43:50
Ik snap je punt. Maar geen werkende veldverwarming en met het oog op promotie ?n verplichte licentie eis van de KNVB is het straks gewoon noodzaak.
En daarom wordt de veldverwarming a.s. mei/juni aangesloten..

Poetser

Citaat van: Inferno-058 op februari 05, 2026, 22:45:33
Zo dat bezuinigen op veldverwarming komt de club duur te staan

Nee hoor.

Scheelt 8 ton.

Derkx R.H.

Citaat van: Poetser op februari 06, 2026, 07:09:37
Nee hoor.

Scheelt 8 ton.
Bitsje veul niet? Gebruik kost 80k tot 100k per seizoen :thumbsup

Poetser

Citaat van: Derkx R.H. op februari 06, 2026, 07:18:16
Bitsje veul niet? Gebruik kost 80k tot 100k per seizoen :thumbsup

Oh haha. Nog steeds veel geld.

Derkx R.H.


Specuveter

Vraag is wel...
Wanneer is er ?berhaupt een datum om in te halen?
Niet eerder als Maart ben ik bang voor

Bernardo

Zal wel maandag 2 maart worden

fred

Ik lees steeds over kosten dit, kosten dat.....
We hebben een WKO installatie welke nu de gebouwen verwarmd, maar het veld niet.
Er wordt in de zomer overtollige warmte in de grond opgeslagen. Dat haal je er in de winter weer uit met grondwater.
Kunnen we het veld niet verwarmen omdat de installatie pas in het najaar is aangezet en er dus onvoldoende warmte is opgeslagen ?