Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Almere

Gestart door Specuveter, februari 02, 2026, 22:21:56

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
3 (7.9%)
Baouf
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
2 (5.3%)
Apkakou
1 (2.6%)
Ferrah
1 (2.6%)
van der Sande
29 (76.3%)
Sjostrand
1 (2.6%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
1 (2.6%)
Berkhout
0 (0%)
Rolke
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 38

Stemmen gesloten: maart 09, 2026, 00:50:13

Derkx R.H.

Andor Faber
@Andor_F
?
1 u
Als antwoord op
@johan_kooi43208

@Buurman_
en
@SCCambuurLwd
Ik heb vanochtend nog even contact gehad met de grasman van de club, maar die kon er nog geen zinnig woord over zeggen.

Verwacht pas morgen uitsluitsel.

Oud Cambuur

Verwacht er niks van en met deze kou mag de wedstrijd er van mij uit

Specuveter

Citaat van: Oud Cambuur op februari 05, 2026, 11:26:44
Verwacht er niks van en met deze kou mag de wedstrijd er van mij uit
morgen minder koud....

Oud Cambuur

Citaat van: Specuveter op februari 05, 2026, 11:35:40
morgen minder koud....
veld is nog keihard morgen 1 graad boven nul zou dat helpen?

sunderland

Citaat van: Oud Cambuur op februari 05, 2026, 11:42:09
veld is nog keihard morgen 1 graad boven nul zou dat helpen?
idd niks en als de wind niet draait al helemaal niet

zeewolde


Stiens

Citaat van: Oud Cambuur op februari 05, 2026, 11:42:09
veld is nog keihard morgen 1 graad boven nul zou dat helpen?

Jij bent op het veld geweest?

Derkx R.H.

Andor Faber
@Andor_F
?
43 s
Vanmiddag wordt meer duidelijk over het doorgaan van Cambuur-Almere City. Dan wordt het veld in het Kooi Stadion gekeurd.

Het schijnt nog altijd keihard te zijn en dus lijkt de kans op het doorgaan van #camalm klein.

sunderland


Scc0511

Gewoon nu al naar zondag zetten. Dat gaat wel lukken. Moeten in ritme komen gaan!  |:)

Derkx R.H.

Citaat van: Scc0511 op februari 05, 2026, 12:35:26
Gewoon nu al naar zondag zetten. Dat gaat wel lukken. Moeten in ritme komen gaan!  |:)
Met Emmen uit op maandag?

Derkx R.H.

SC Cambuur
@SCCambuurLwd
?
2 m
Een wijziging: omdat er in Leeuwarden vanwege het winterweer niet goed kan worden getraind, wijkt de eerste selectie vandaag uit naar Epe.

Arno A

Citaat van: Derkx R.H. op februari 05, 2026, 12:40:34
Met Emmen uit op maandag?

Het veld van Emmen lijkt mij ook niet bespeelbaar.

Scc0511

Citaat van: Derkx R.H. op februari 05, 2026, 12:40:34
Met Emmen uit op maandag?

Die verplaatsen naar die week er op.

fred

Citaat van: Derkx R.H. op februari 05, 2026, 13:06:37
Een wijziging: omdat er in Leeuwarden vanwege het winterweer niet goed kan worden getraind, wijkt de eerste selectie vandaag uit naar Epe.

Mooi op tijd op dit idee gekomen  :X