Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Almere

Gestart door Specuveter, februari 02, 2026, 22:21:56

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
3 (7.9%)
Baouf
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
2 (5.3%)
Apkakou
1 (2.6%)
Ferrah
1 (2.6%)
van der Sande
29 (76.3%)
Sjostrand
1 (2.6%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
1 (2.6%)
Berkhout
0 (0%)
Rolke
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 38

Stemmen gesloten: maart 09, 2026, 00:50:13

denistel

Citaat van: Bernardo op februari 04, 2026, 13:05:13
Zou het geen optie zijn om de wedstrijd te verplaatsen naar zaterdag en dan die van Emmen naar dinsdag. Dan is de kans dat er gespeeld kan worden veel groter, zaterdag 6 graden boven nul. Of zou de KNVB niet zo ver vooruit denken?

zaterdag is er ook ijshockey in de hal er tegen over en mogen niet
tegelijk thuis spelen

NRG

Citaat van: denistel op februari 04, 2026, 21:23:52
zaterdag is er ook ijshockey in de hal er tegen over en mogen niet
tegelijk thuis spelen

Waarom niet? Parkeren? Die paar honderd man in de ijshal zullen het verschil ook niet maken.

denistel

Citaat van: NRG op februari 04, 2026, 21:31:55
Waarom niet? Parkeren? Die paar honderd man in de ijshal zullen het verschil ook niet maken.

800 he maar dat zijn de afspraken die gemaakt zijn.

Inferno-058

Citaat van: Bernardo op februari 04, 2026, 13:05:13
Zou het geen optie zijn om de wedstrijd te verplaatsen naar zaterdag en dan die van Emmen naar dinsdag. Dan is de kans dat er gespeeld kan worden veel groter, zaterdag 6 graden boven nul. Of zou de KNVB niet zo ver vooruit denken?
Dan krijg je een halfleeg stadion

NRG

De kans dat het morgen doorgaat lijkt steeds kleiner.

Trainert!

Citaat van: NRG op februari 05, 2026, 08:48:28
De kans dat het morgen doorgaat lijkt steeds kleiner.


Voetballen verdorie, je zal het meemaken dat al die afgelastingen ons straks nog gaan opbreken omdat we het zogenaamde wedstrijdritme niet hebben.

Bankzitter

Je maakt dezelfde fout niet twee keer. Ben daar niet zo bang voor.

Klaasre1974

Is er vandaag al een veldkeuring?

michello

Wel zo verstandig, dan is het maar duidelijk. De vorst is er morgenavond echt nog niet uit. Zondag wel, dus verplaatsen die handel terug naar zondag en Emmen naar woensdag.

sunderland

Citaat van: Trainert! op februari 05, 2026, 09:13:12

Voetballen verdorie, je zal het meemaken dat al die afgelastingen ons straks nog gaan opbreken omdat we het zogenaamde wedstrijdritme niet hebben.
dat wil iedereen Trainert maar dan moet jij alvast met de F?hn het veld op .

sunderland

Citaat van: NRG op februari 05, 2026, 08:48:28
De kans dat het morgen doorgaat lijkt steeds kleiner.
verwacht van niet. Vandaag hele dag onder nul. De wind weer uit het oosten, tis weer verdomd koud. Stel het wordt morgen boven nul dan is het net een ijsbaan voor de spelers. Gaat de hele bovenlaag eraf

sunderland


Poetser

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben echt helemaal klaar met deze kutwinter.

Te koud om te voetballen, te warm om te skaatsen. Hier het helemaal niemand wat aan.

Specuveter

Nou....Echt wel.
En dan word het het weekend weer warmer
En na het weekend komt de kou weer terug hoor ik net ;(

Oud Cambuur

Veld wordt vandaag gekeurd liekt niet best