Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Almere

Gestart door Specuveter, februari 02, 2026, 22:21:56

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
3 (7.9%)
Baouf
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
2 (5.3%)
Apkakou
1 (2.6%)
Ferrah
1 (2.6%)
van der Sande
29 (76.3%)
Sjostrand
1 (2.6%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
1 (2.6%)
Berkhout
0 (0%)
Rolke
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 38

Stemmen gesloten: maart 09, 2026, 00:50:13

Derkx R.H.

Citaat van: Eewal op februari 04, 2026, 12:35:45
Ik denk dat weer vanuit mogen gaan dat vrijdag niet doorgaat...
dit lees je ergens of vind jij dat zelf? :koffie

Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op februari 04, 2026, 12:46:37
Dus Cambuur had niks gemeld, jij wel en ik stelde je toen een vraag.... Maar goed het duidelijk ik ken thuis blijven.
klopt je kunt thuisblijven  :koffie

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik hoop dat het niet door gaat (zit in Zweden  8) ) met deze voorbereiding. Almere nergens last van natuurlijk
Henk, held, bedankt

Specuveter

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 04, 2026, 12:53:25
Ik hoop dat het niet door gaat (zit in Zweden  8) ) met deze voorbereiding. Almere nergens last van natuurlijk
almere was vandaag ook code rood...nu oranje
Hebben ws niet kunnen trainen vandaag

Bernardo

Zou het geen optie zijn om de wedstrijd te verplaatsen naar zaterdag en dan die van Emmen naar dinsdag. Dan is de kans dat er gespeeld kan worden veel groter, zaterdag 6 graden boven nul. Of zou de KNVB niet zo ver vooruit denken?

zeewolde

Citaat van: Specuveter op februari 04, 2026, 12:58:54
almere was vandaag ook code rood...nu oranje
Hebben ws niet kunnen trainen vandaag
Flevoland heeft geen code rood gehad, alleen oranje

Specuveter

Citaat van: Bernardo op februari 04, 2026, 13:05:13
Zou het geen optie zijn om de wedstrijd te verplaatsen naar zaterdag en dan die van Emmen naar dinsdag. Dan is de kans dat er gespeeld kan worden veel groter, zaterdag 6 graden boven nul. Of zou de KNVB niet zo ver vooruit denken?
Hangt Dan weer van ESPN af denk ik??

Derkx R.H.

Citaat van: Bernardo op februari 04, 2026, 13:05:13
Zou het geen optie zijn om de wedstrijd te verplaatsen naar zaterdag en dan die van Emmen naar dinsdag. Dan is de kans dat er gespeeld kan worden veel groter, zaterdag 6 graden boven nul. Of zou de KNVB niet zo ver vooruit denken?
Het is wel kort dag om de wedstrijd hier om te zetten..

Bernardo

Citaat van: Derkx R.H. op februari 04, 2026, 13:20:56
Het is wel kort dag om de wedstrijd hier om te zetten..

Dat kan, nu heb je kans dat je later weer in moet halen op een maandag of dinsdag.

Derkx R.H.

Citaat van: Bernardo op februari 04, 2026, 13:24:47
Dat kan, nu heb je kans dat je later weer in moet halen op een maandag of dinsdag.
Ja inderdaad ik zou het ook liever op zaterdag zien, maar het regelen lijkt mij moeilijk.

michello

Alles nog een dag opschuiven.

Wij terug naar zondag, Emmen uit naar woensdag. Dordrecht Emmen naar zaterdag.

NRG

Citaat van: michello op februari 04, 2026, 13:51:51
Alles nog een dag opschuiven.

Wij terug naar zondag, Emmen uit naar woensdag. Dordrecht Emmen naar zaterdag.


Het lijkt dit weekend gedaan te zijn met de vorst. De kans dat veld zondag speelklaar is lijkt een stuk groter dan op vrijdag. Maar het moet organisatorisch ook maar kunnen. Je bent afhankelijk van externe partijen.

Noordcambuur

Citaat van: michello op februari 04, 2026, 13:51:51
Alles nog een dag opschuiven.

Wij terug naar zondag, Emmen uit naar woensdag. Dordrecht Emmen naar zaterdag.
en de KNVB moet ook meewerken aan het plan.

Eewal

Citaat van: Derkx R.H. op februari 04, 2026, 12:50:59
dit lees je ergens of vind jij dat zelf? :koffie
haha touche. ik hoor bijna nooit iets in de wandelgangen, dus dit was mijn eigen visie


Tanjajeah

Citaat van: NRG op februari 04, 2026, 13:58:15

Het lijkt dit weekend gedaan te zijn met de vorst. De kans dat veld zondag speelklaar is lijkt een stuk groter dan op vrijdag. Maar het moet organisatorisch ook maar kunnen. Je bent afhankelijk van externe partijen.

KNVB en gemeente staan niet bekend om hun flexibiliteit, ik denk dat dit soort veranderingen in het speelschema minimaal een week vragen. Te kort dag dus om dat nu nog te aan te passen.