Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Almere

Gestart door Specuveter, februari 02, 2026, 22:21:56

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
3 (7.9%)
Baouf
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
2 (5.3%)
Apkakou
1 (2.6%)
Ferrah
1 (2.6%)
van der Sande
29 (76.3%)
Sjostrand
1 (2.6%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
1 (2.6%)
Berkhout
0 (0%)
Rolke
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 38

Stemmen gesloten: maart 09, 2026, 00:50:13

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op februari 04, 2026, 09:30:53
klopt. Hebben wel een bepaalde temperatuur maar dan is alleen de bovenste 2 cm zacht
je vernielt het hele veld.

Derkx R.H.

#16
Citaat van: Noordcambuur op februari 04, 2026, 09:43:53
En weer niet trainen vandaag ??.spelers kunnen niet eens naar stadion komen mooi kut dit.
Hoe kom je daarbij? De training staat vanmiddag gepland  :thumbsup

NRG

Citaat van: Noordcambuur op februari 04, 2026, 09:43:53
En weer niet trainen vandaag ??.spelers kunnen niet eens naar stadion komen mooi kut dit.

Tja. Dit is gewoon overmacht. Spelers en staf nu naar het stadion laten komen zou ook waanzin zijn. Vanmiddag lijkt het beter te worden. Al lijkt fatsoenlijk trainen dan ook lastig te worden.

Derkx R.H.

Citaat van: NRG op februari 04, 2026, 10:33:10
Tja. Dit is gewoon overmacht. Spelers en staf nu naar het stadion laten komen zou ook waanzin zijn. Vanmiddag lijkt het beter te worden. Al lijkt fatsoenlijk trainen dan ook lastig te worden.
SC Cambuur
@SCCambuurLwd
?
51 s
De training van vandaag gaat door de winterse omstandigheden niet door.

Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op februari 04, 2026, 12:00:58
SC Cambuur
@SCCambuurLwd
?
51 s
De training van vandaag gaat door de winterse omstandigheden niet door.
wat vertelde ik je?.. :X

Gasgeve

Citaat van: Noordcambuur op februari 04, 2026, 12:16:27
wat vertelde ik je?.. :X
Is toch logisch en overmacht. Met code rood kan je je spelers niet de weg op laten gaan.

Noordcambuur

Citaat van: Gasgeve op februari 04, 2026, 12:17:32
Is toch logisch en overmacht. Met code rood kan je je spelers niet de weg op laten gaan.
klopt helemaal :thumbsup
Maar de opmerking ervoor?..

Noordcambuur


Lore

Citaat van: Gasgeve op februari 04, 2026, 12:17:32
Is toch logisch en overmacht. Met code rood kan je je spelers niet de weg op laten gaan.

Maar het is geen code rood meer. Sterker nog, de wegen hier in Leeuwarden zijn inmiddels weer prima

Eewal

Ik denk dat wecer vanuit mogen gaan dat vrijdag niet doorgaat...

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op februari 04, 2026, 12:16:27
wat vertelde ik je?.. :X
Achteraf antwoord geven is makkelijk he.... 8P

Beul B

Ze hebben een mooie bus. Die kan wel wat spelers ophalen. Dan anderhalf uren rijden met de bus richting de Veluwe. Onderweg wat bingo en andere spelletjes spelen in de bus. Goed voor de teambuilding. Je kan in de bus ook wedstrijdbeelden bekijken en uitleggen waar het beter moet of hoe de volgende tegenstander speelt. Dan vervolgens twee uurtjes trainen op de veluwe bij een club. Daarna weer terug in de bus. Iedereen een pakje jus d'orange geven en een lunch pakketje. Ijsco onderweg. Heb je een leuke nuttige dag gehad en getraind.
Zonder gekheid, ze hadden wel vaker elders in het land kunnen trainen op goede velden, zonder dure overnachtingen. Je hebt zelf een bus.

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op februari 04, 2026, 12:24:56
klopt helemaal :thumbsup
Maar de opmerking ervoor?..
Het was maar een vraag, want Cambuur had niks gemeld op de tijd dat jij zei wat je zei....

Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op februari 04, 2026, 12:40:26
Het was maar een vraag, want Cambuur had niks gemeld op de tijd dat jij zei wat je zei....
ik heb mijn post rond 9:43 gepost en Cambuur rond 12:00 op X.

Derkx R.H.

#29
Citaat van: Noordcambuur op februari 04, 2026, 12:42:44
ik heb mijn post rond 9:43 gepost en Cambuur rond 12:00 op X.
Dus Cambuur had niks gemeld, jij wel en ik stelde je toen een vraag.... Maar goed het duidelijk ik ken thuis blijven.