Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong psv- Cambuur

Gestart door Specuveter, januari 26, 2026, 22:54:29

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (5%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
5 (25%)
Galvez
8 (40%)
Balk
2 (10%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
1 (5%)
Apkakou
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Berkhout
1 (5%)
Binder
2 (10%)

Totaal aantal stemmen: 20

Stemmen gesloten: februari 07, 2026, 23:33:54

CambuurArnhem

Kom op Cambuur, laat es wat zien

Korezev

Diemers zag er  goed uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vlampiep

Wat Henk met "zijn jongens" nu laat zien is zwaar onvoldoende en worden we allemaal weer met de beide beentjes op aarde gezet.

De Gast

Never change a winning team Henk. Totaal onnodig om Balkie te wisselen en Apkakou voor de leeuwen te gooien.

wiekie1969

Veel fitter die lui. Wat het Cambuur deen de afgelopen 2 weken .

EdsjeSCC

Citaat van: Galdiano op februari 02, 2026, 21:17:26
Diemers er maar snel uit en Souren erin.

De voorzitter van de anti Diemers vereniging is dr oek weer hoor

Poetser

Citaat van: wiekie1969 op februari 02, 2026, 21:18:58
Veel fitter die lui. Wat het Cambuur deen de afgelopen 2 weken .

Niet gevoetbald. We missen ritme.

Hirsch

En komende drie dagen gaan we ook niet kunnen trainen gezien de weersvoorspellingen?

Galdiano

Citaat van: Korezev op februari 02, 2026, 21:17:59
Diemers zag er  goed uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vorig jaar let hij het veel te veel afweten in de belangrijke wedstrijden.
Ook in dit soort slechte wedstrijden moet je een aanvoerder zijn en het zelf laten zien. Kan het totaal niet belopen ook.

Makrini dat was een man die als leider er altijd stond.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Korezev

Citaat van: EdsjeSCC op februari 02, 2026, 21:20:31
De voorzitter van de anti Diemers vereniging is dr oek weer hoor
en hij heeft 100% gelijk

Galdiano

Citaat van: EdsjeSCC op februari 02, 2026, 21:20:31
De voorzitter van de anti Diemers vereniging is dr oek weer hoor

Als aanvoerder moet je er toch staan?

Ja hij is veel beter dit seizoen dan vorig seizoen, dat geef ik toe. Maar dit soort wedstrijden zakt hij keer op keer door door de ondergrens.

Wij hebben geluk dat we gewoon beter spelen dit seizoen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

Citaat van: Galdiano op februari 02, 2026, 21:22:52
Als aanvoerder moet je er toch staan?

Ja hij is veel beter dit seizoen dan vorig seizoen, dat geef ik toe. Maar dit soort wedstrijden zakt hij keer op keer door door de ondergrens.

Vandaag zakken ze allemaal door de ondergrens. Zo'n wedstrijd heb je er afentoe tussen.

EdsjeSCC

Ik snap niet waarom ze Diemers niet op 6 laten spelen tegen een team dat vol druk zet. Dan heb je A iemand die steeds de bal wil hebben in de opbouw en B hoeft ie niet telkens om te schakelen vanaf zijn hogere positie

James

Citaat van: Galdiano op februari 02, 2026, 21:22:52
Als aanvoerder moet je er toch staan?

Ja hij is veel beter dit seizoen dan vorig seizoen, dat geef ik toe. Maar dit soort wedstrijden zakt hij keer op keer door door de ondergrens.

Wij hebben geluk dat we gewoon beter spelen dit seizoen.

Afbranden is nog nooit iemand beter van geworden of gold die opmerking alleen voor Binder?  :?

Poetser

Citaat van: Bernardo op februari 02, 2026, 21:23:37
Vandaag zakken ze allemaal door de ondergrens. Zo'n wedstrijd heb je er afentoe tussen.

Precies.

Niks aan het handje.