Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong psv- Cambuur

Gestart door Specuveter, januari 26, 2026, 22:54:29

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (5%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
5 (25%)
Galvez
8 (40%)
Balk
2 (10%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
1 (5%)
Apkakou
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Berkhout
1 (5%)
Binder
2 (10%)

Totaal aantal stemmen: 20

Stemmen gesloten: februari 07, 2026, 23:33:54

nee,wel?

Stichting open deur maar ut sal uut een ander faatsje fut komme mutte

Oud Cambuur


sunderland


Josli

Zij zetten gewoon heel goed druk. En dan gaan wij hele domme dingen doen. Rolke valt dan ook direct gigantisch door de mand, Diemers loopt er raar in om en samen laten ze die nieuwe behoorlijk zwemmen. Dus die halen ze er maar uit.
Zo'n Rolke, dat doet toch pijn aan de ogen, dus die zal straks wel scoren.

Bernardo

Als ik Souren was zou ik toch nog naar een nieuwe club gaan.

Bens

Diemers speelt ook niet zijn beste wedstrijd.

Oud Cambuur

Denk dat Henk er niet meer ingeloofd daarom Berkhout er in met 5 man achterop anders dan zou ik als ik Souren was gauw welwegwezen

Poetser

Echt een complete offday. Allemaal.

papier

Citaat van: Oud Cambuur op februari 02, 2026, 21:12:03
Denk dat Henk er niet meer ingeloofd daarom Berkhout er in met 5 man achterop anders dan zou ik als ik Souren was gauw welwegwezen

Henk z?n zin

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo


Oud Cambuur

Jermoumi was bij de goal aan het wandelen die heb ik het gehele seizoen nog niks goed zien doen

nee,wel?

Er brand wel licht maar er is niemand thuis.......nou henk plan b. C. D.  E.  F.  G.  H.     :|

Galdiano

Diemers er maar snel uit en Souren erin.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bens

Cambuur is duidelijk in winterslaap, ook het middenveld wordt totaal overlopen.