Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Eindhoven vrijdag 23 januari 20:00

Gestart door Noordcambuur, januari 17, 2026, 15:03:14

Vorige topic - Volgende topic

James

Citaat van: Inferno-058 op januari 23, 2026, 16:36:03
Het gaat om veldverwarming. Volgens mij is dat het discussiepunt. Dan had dit allemaal voorkomen kunnen worden

Ard zegt duidelijk dat als de veldverwarming het wel had gedaan zij die ook niet hadden gebruikt vanwege het kostenplaatje. Met wat ze nu hebben geprobeerd is het niet gelukt om met deze weersomstandigheden een goed gekeurd veld te krijgen. Wat is dan het probleem?

James

Citaat van: Inferno-058 op januari 23, 2026, 16:33:16
Bijzonder 1,5 jaar het stadion in gebruik en het nog niet klaar hebben. Dat dat ook nu pas naar buiten komt is dan ook wel wat merkwaardig. Zou er geen aflassing zijn geweest dan dacht iedereen na vandaag nog steeds dat we veldverwarming hebben. Weinig transparantie

Bijzonder?! Wat is hier gek aan als je het niet gebruikt en het niet verplicht is in de eerste divisie?

En waarom hadden wij dit moeten weten? Had jij dit graag in oktober een keer ergens willen lezen? Je doet net of je met achterkamertjespolitiek te maken hebt.

Beetje veel gezeik. En daar zeik ik dan weer over :O

Inferno-058

#107
Citaat van: James op januari 23, 2026, 16:51:56
Bijzonder?! Wat is hier gek aan als je het niet gebruikt en het niet verplicht is in de eerste divisie?

En waarom hadden wij dit moeten weten? Had jij dit graag in oktober een keer ergens willen lezen? Je doet net of je met achterkamertjespolitiek te maken hebt.

Beetje veel gezeik. En daar zeik ik dan weer over :O
Daar heb je dan wel gelijk in.

Natuurlijk, dat was beter geweest als we het eerder wisten want dan had je op meer begrip kunnen rekenen als club zijnde. Dit daarentegen zorgt terecht voor verwarring/teleurstelling

CambuurArnhem

Ik ga dan.maar kijken of Ado gaat verliezen vanavond.

hobbes

Citaat van: Lore op januari 23, 2026, 16:21:56
Is er niemand anders die blij is dat die niet Cambuur hoeft te kijken in een eskimopak?

Enige nadeel is dat ik nu de voice moet kijken  :_schater

zeewolde

Citaat van: mark1989 op januari 23, 2026, 16:07:00
Die horeca levert cambuur volgens mij niet veel op. We zuipen ons te pletter, maar toch meldt de club dat er een verlies was afgelopen tijd.

Ik snap overigens wel dat Cambuur geen veldverwarming in de KKD aan zet of niet aansluit. Die kosten zijn gewoon erg hoog. En dan maar af en toe afgelasten. Dat is een keuze, maar ik denk wel de meest goedkope keuze. En we moeten gewoon om de centen denken. Dan maar een keer 2x in de week.
Hoe kun je verlies lijden op de horeca?

Hier zijn vaste afspraken over toch met Gang van Zaken?

En anders zeer snel op zoek naar een betere partner dan deze DKV sponsor.

Lore

Citaat van: hobbes op januari 23, 2026, 16:58:42
Enige nadeel is dat ik nu de voice moet kijken  :_schater

Je moet thuis natuurlijk ook niet vertellen dat het is afgelast  :_schater

AliBombali

Jammer dat het afgelast is voor nu, beter voor spelers en veld! En daarnaast, voetbal met die kou geeft over het algemeen niet de allerleukste potjes, en ik gok dat mensen eerder thuisblijven met deze kou dan met 7 graden. Dat het dan op een maandag of dinsdag gespeeld word is inderdaad jammer, maar kom op, de club kan hier weinig aan doen.

Destroyer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 23, 2026, 15:47:42
Wat een ongelofelijke negatieve reacties hier.  8P

Zo'n ongelofelijk goed beleid bij Cambuur rondom stadion, jeugdopleiding, staf (inclusief lambooij), selectie, verkoop, resultaten. Het is ongekend. En ik weet dat het stadion veel duurder is geweest dan begroot door economische omstandigheden. Maar het is juist door het voorbeeldige beleid dat Cambuur dit heeft kunnen opvangen.

En nu wordt er ??n potje afgelast en wordt FC Zeikstralen United wakker.  :proost

_O_
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Inferno-058 op januari 23, 2026, 16:23:47
Dat blijkt uit de jaarcijfers en het feit dat ze hierop moeten bezuinigen!  :_schater

Nee goed beleid man, aflassen met -1 maar wel een kapitaal kwijt zijn aan een nieuw stadion

Ongesteld?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

James

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 23, 2026, 15:47:42
Wat een ongelofelijke negatieve reacties hier.  8P

Zo'n ongelofelijk goed beleid bij Cambuur rondom stadion, jeugdopleiding, staf (inclusief lambooij), selectie, verkoop, resultaten. Het is ongekend. En ik weet dat het stadion veel duurder is geweest dan begroot door economische omstandigheden. Maar het is juist door het voorbeeldige beleid dat Cambuur dit heeft kunnen opvangen.

En nu wordt er ??n potje afgelast en wordt FC Zeikstralen United wakker.  :proost

Inderdaad. Cambuur heeft de zaken voortreffelijk voor elkaar! Het stadion dossier komt ook niet door wanbeleid. Ik kan mij in 40 jaar niet heugen dat Cambuur de zaken op alle gebieden beter voor elkaar heeft dan nu.

James

Citaat van: Destroyer op januari 23, 2026, 17:16:31
Ongesteld?

Zelfs dan is een vrouw nog beter te genieten. Zeg dan gewoon dat je baalt dat de wedstrijd is afgelast en baalt dat je de hele avond naast je vrouw moet zitten.

Inferno-058


sunderland

Citaat van: hobbes op januari 23, 2026, 16:58:42
Enige nadeel is dat ik nu de voice moet kijken  :_schater
jim hewwe maar 1 tv? Of must overdreven mee knikken met Ilse de lange omdat het zogenaamd zo mooi is :proost

Inferno-058

Citaat van: James op januari 23, 2026, 17:24:05
Zelfs dan is een vrouw nog beter te genieten. Zeg dan gewoon dat je baalt dat de wedstrijd is afgelast en baalt dat je de hele avond naast je vrouw moet zitten.
Je kan er van alles van vinden maar dat Cambuur niet transparant is geweest staat vast. Zie verontwaardiging op forum en socials. Filmpje van Ard zorgt wel voor meer duidelijkheid