Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ethan Apkakou

Gestart door upweer, december 31, 2025, 19:23:46

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Dus niemand heeft hem nog zien trainen

Scc4-ever

Citaat van: sunderland op januari 07, 2026, 13:01:06
Dus niemand heeft hem nog zien trainen
ik heb hem wel zien trainen zaterdag was ik even bij de training geweest. Toen trainde hij ook mee. 

Robinho


upweer

Zal hij in de basis starten?

sunderland


upweer


Derkx R.H.


Zuid1991

Citaat van: Derkx R.H. op januari 14, 2026, 12:19:41
:thumbsup

Heb je al een indruk van hem na aanleiding van trainingen?

Derkx R.H.

Citaat van: Zuid1991 op januari 14, 2026, 12:34:39
Heb je al een indruk van hem na aanleiding van trainingen?
Nee door de kou en griep nog niet bij de training geweest..misschien morgen en anders volgende week..

Bankzitter

Ik dacht even dat Apkakou last had van kou en griep. maar beterschap!!

sunderland

Ben heel benieuwd. Iig een goede uitstraling. Ook weer top van Cambuur dat ze met een uitgebreid plan komen voor de toekomst van zo,n jongen. Dit is nu al de 4 e die ik dit hoor zeggen dat ze ook mede daardoor komen. Deze jongens komen ook met echt een doel voor ogen.

Bankzitter

En ook hierheen halen om het stadion en faciliteiten te laten zien... dat zal ook meehelpen. Zeker als ze ook een thuiswedstrijd meepakken.

Poetser

Als we nog in het oude stadion hadden gespeeld, waren dit soort jongens nooit gekomen. Geen Baouf, Sjostrand, Ferrah en deze jongen.

En dan nog zijn er mensen die terug willen naar die ouwe meuk. Heb het eerlijk gezegd niet een moment gemist.

Whoestemen

Heb alleen het interview gezien, maar ben nu al absoluut overtuigd van zijn mentaliteit. Hoop dat we hier heel veel plezier aan gaan beleven. Prachtig dat we jongens van 19 zo goed gescout hebben dat we voor langdurige contracten kunnen gaan.

Gasgeve

Eerst Cambuur systeem als een 6 leren, klinkt dan weer minder veelbelovend.