Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ethan Apkakou

Gestart door upweer, december 31, 2025, 19:23:46

Vorige topic - Volgende topic

upweer

Citaat van: janou op januari 02, 2026, 13:08:35
Denk dat een spits ook een stuk lastiger is. Een van de meest gewilde posities. Maar ook de meest afhankelijke speler. Vind dat wij die dit jaar niet per s? slecht bezet hebben hoor. Niet de Muhren die er 30 inschiet, maar met R?lke en VD Sande voor KKD begrippen best oke.

Heeft overigens ook met rest van het elftal te maken. In Muhren jaren hadden we echt een uitgeballanceerd en bredere selectie. Rol van Hoedemakers op 6 moeten we ook niet vergeten. Daar is het dit jaar nog vrij wisselvallig waardoor je ook minder dominant bent.

Dat vond ik destijds toen ook met El Makrini en later Monteiro

Bankzitter

Toch weer een sterk staatje van Lambooij  en de scouting... nadat Visser geblesseerd raakte hebben ze toch snel een opvolger gevonden en meteen al de eerste dag van de transferperiode binnengehaald. Wel anders dan op het laatste moment nog een versleten veteraan huren die verder nergens meer aan de bak komt, zoals in het verleden nog wel eens gebeurde.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op januari 02, 2026, 21:05:03
Toch weer een sterk staatje van Lambooij  en de scouting... nadat Visser geblesseerd raakte hebben ze toch snel een opvolger gevonden en meteen al de eerste dag van de transferperiode binnengehaald. Wel anders dan op het laatste moment nog een versleten veteraan huren die verder nergens meer aan de bak komt, zoals in het verleden nog wel eens gebeurde.
een versleten veteraan huren  8P
Klopt wat zijn er in het verleden v??l winterse miskopen geweest phoeeee niet best?

sunderland

Iemand ons nieuwe aanwinst al aan het werk gezien op de training?

Zuid1991

Citaat van: sunderland op januari 06, 2026, 20:27:18
Iemand ons nieuwe aanwinst al aan het werk gezien op de training?
In de podcast van hertenkamp zijn al lovende berichten gemeld van Henk en spelers.

Galdiano

Citaat van: Zuid1991 op januari 06, 2026, 20:29:42
In de podcast van hertenkamp zijn al lovende berichten gemeld van Henk en spelers.

Hij zou eens moeten zeggen dat hij er geen kloten van kan.  :_schater
Wat had jij verwacht?
Het zijn allemaal mooie mantsjes, er zit een goede kop op, en ze hebben allemaal iets.

Zelfs Nap neemt hij in bescherming.  :zucht
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Gasgeve

Citaat van: Galdiano op januari 06, 2026, 21:00:59
Hij zou eens moeten zeggen dat hij er geen kloten van kan.  :_schater
Wat had jij verwacht?
Het zijn allemaal mooie mantsjes, er zit een goede kop op, en ze hebben allemaal iets.

Zelfs Nap neemt hij in bescherming.  :zucht
Selectie van vorig jaar was ook een machtige selectie!

Zuid1991

#22
Citaat van: Galdiano op januari 06, 2026, 21:00:59
Hij zou eens moeten zeggen dat hij er geen kloten van kan.  :_schater
Wat had jij verwacht?
Het zijn allemaal mooie mantsjes, er zit een goede kop op, en ze hebben allemaal iets.

Zelfs Nap neemt hij in bescherming.  :zucht
Henk is Henk. Maar als je daar doorheen prikt hoor je echt wel aan hem wie echt goed is en wie wat minder. Bovendien vindt ik dat je wat meer respect voor Henk mag hebben.

Bovendien waren er (ook) spelers die positief over onze aanwinst zijn.

Lore

Citaat van: Zuid1991 op januari 06, 2026, 21:13:48
Henk is Henk. Maar als je daar doorheen prikt hoor je echt wel aan hem wie echt goed is en wie wat minder. Bovendien vindt ik dat je wat meer respect voor Henk mag hebben.

Bovendien waren er (ook) spelers die positief over onze aanwinst zijn.


Ik weet niet of hij geen respect heeft voor Henk, maar hij heeft toch wel een punt. Elke tegenstander is een goed ploegje dat te laag staan en alle jongens zijn mooie jonkies.

Prima, het werkt blijkbaar,

Gasgeve

Citaat van: Lore op januari 06, 2026, 22:27:48

Ik weet niet of hij geen respect heeft voor Henk, maar hij heeft toch wel een punt. Elke tegenstander is een goed ploegje dat te laag staan en alle jongens zijn mooie jonkies.

Prima, het werkt blijkbaar,
Elke tegenstander heeft ook een goede trainer volgens Henk.

Marc S

Citaat van: Gasgeve op januari 07, 2026, 07:39:22
Elke tegenstander heeft ook een goede trainer volgens Henk.

Ach het ophemelen van de tegenstander is niet alleen iets wat Henk doet. Moet alleen met dit soort momenten wel steeds terugdenken aan 2021 waar we verre weg het sterkste waren, hele week Almere ophemelen want ja die zijn favoriet, die staan eerste (eventjes op dat moment in het seizoen). En vervolgens 7-2 winnen in eigen huis en de koppositie overnemen.

Het is ook een beetje een spelletje tegenover de tegenstander

janou

Citaat van: sunderland op januari 02, 2026, 14:53:40
je moet ook een beetje geluk hebben, Almere had met Rijkhoff en Druif 2 toppers. Rijkhof doet het ook pas sinds eind november goed en daarvoor was het helemaal niks en Druif is weer vaak geblesseerd. Eens dat het nu beste ok? wordt ingevuld, maar in sommige wedstrijden zou het een stuk makkelijker zijn met een doelpunten maker. Overigens als je de doelpunten van dit hele jaar terug ziet maakt R?lke beste goals

Helemaal met je eens.

Lore

Citaat van: Marc S op januari 07, 2026, 11:24:40
Ach het ophemelen van de tegenstander is niet alleen iets wat Henk doet. Moet alleen met dit soort momenten wel steeds terugdenken aan 2021 waar we verre weg het sterkste waren, hele week Almere ophemelen want ja die zijn favoriet, die staan eerste (eventjes op dat moment in het seizoen). En vervolgens 7-2 winnen in eigen huis en de koppositie overnemen.

Het is ook een beetje een spelletje tegenover de tegenstander

Het is ook allemaal niet belangrijk. Dit is de trainer die by far de beste reslutaten met Cambuur heeft geboekt. Als dit zijn enige vreemde punt is, dan mag hij eeuwig blijven.



janou

Citaat van: Gasgeve op januari 06, 2026, 21:06:27
Selectie van vorig jaar was ook een machtige selectie!

Los van kwaliteit kan het toch gewoon een mooie groep zijn geweest om mee samen te werken? Denk dat je als trainer vooral voldoening haalt uit spelers beter maken icm resultaten. Nou dat is vorig jaar echt wel gebeurd.


Galdiano

Citaat van: Zuid1991 op januari 06, 2026, 21:13:48
Henk is Henk. Maar als je daar doorheen prikt hoor je echt wel aan hem wie echt goed is en wie wat minder. Bovendien vindt ik dat je wat meer respect voor Henk mag hebben.

Bovendien waren er (ook) spelers die positief over onze aanwinst zijn.

Ik heb heel veel respect voor Henk.
De journalisten hebben soms gewoon teveel retorische vragen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets