Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Den Haag - Cambuur [16-1-26]

Gestart door Inferno-058, december 30, 2025, 18:46:09

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
12 (30%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
24 (60%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
4 (10%)
Sjostrand
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Apkakou
0 (0%)
Marsman
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 40

Stemmen gesloten: januari 21, 2026, 22:16:42

Bernardo

Citaat van: wiekie1969 op januari 16, 2026, 22:54:38
Nog 16 wedstrijden. 10 keer winnen dan binne we er. Kom aan.

8 winnen en 2 gelijkspelen zijn we er oek wel.

Specuveter

Alles thuis nog winnen
Dan kunnen we naar de Oldehove  :proost

wiekie1969

Het staat als een huis. Wie mut de komende weken van ons winnen??? Het vertrouwen neemt met de week toe. Ook zeer verstandig van Henk om Ferrah en Sjostrand na een uur te wisselen. Wat een irritante schopploeg dat Ado. Vreselijk.

Derkx R.H.

Citaat van: wiekie1969 op januari 16, 2026, 23:10:55
Het staat als een huis. Wie mut de komende weken van ons winnen??? Het vertrouwen neemt met de week toe. Ook zeer verstandig van Henk om Ferrah en Sjostrand na een uur te wisselen. Wat een irritante schopploeg dat Ado. Vreselijk.
Zo kan je die online ADO supporters ook wel noemen die kunnen niet normaal reageren(de goede daargelaten natuurlijk), wat een sneu volk :R

sunderland

Wil toch ook wel  even benoemen dat wij ADO in de eerste helft tactisch hebben overklast.
Vooral ons middenveld had ADO totaal geen grip op. Naar mijn mening hebben we daarvoor ook gewonnen. Diemers die steeds doorjaagde en soms ook hun laatste linie doorjaagde, Balk die Kilo( die hier de beste van het veld was) constant het voetbal onmogelijk maakte, R?lke die continu op de bal zat en alle duels won en ook steeds hoog op het veld duels won, het stond zo goed dat heb ik al jaren niet gezien. En dat samen met de rest (Boef fenomenaal) en verder iedereen dikke voldoende is echt ongekend op eerste divisie nivo.
Dat we het 2 e helft moeilijker hadden is logisch. Eerste helft deed mij denken aan Twente thuis 2013 .
Lekker dromen allemaal  |:) |:) |:) :insane

gobo

Mooie samenvatting Sunderland. Geen speld tussen te krijgen.
Net nog even bij de aankomst van de bus geweest. Erg druk en zoveel vuurwerk dat het de bus een half uur gekost heeft om de laatste honderd meter af te leggen.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op januari 16, 2026, 23:10:55
Het staat als een huis. Wie mut de komende weken van ons winnen??? Het vertrouwen neemt met de week toe. Ook zeer verstandig van Henk om Ferrah en Sjostrand na een uur te wisselen. Wat een irritante schopploeg dat Ado. Vreselijk.
Sj?strand 1 van ons minsten terwijl hij zeker niet slecht was want vd Sloot wat het hele seizoen 1 van hun besten is kwam er ook totaal niet aan te pas. Zegt heel veel over ons nivo in deze wedstrijd. We hebben het ook heus wel eens moeilijk gehad haha  |:) |:) |:) |:)

AL

Heerlijk wakker worden!!
Wat een gouden punten en wat haat ik Ado!!

Lore

Citaat van: wiekie1969 op januari 16, 2026, 22:54:38
Nog 16 wedstrijden. 10 keer winnen dan binne we er. Kom aan.

Als zij onder ons niet meer punten gaan pakken dan komen zij op 67 punten. Wij hebben er al 50, wat een extreme luxe

michello

Citaat van: Lore op januari 17, 2026, 08:11:48
Als zij onder ons niet meer punten gaan pakken dan komen zij op 67 punten. Wij hebben er al 50, wat een extreme luxe

Absoluut. Als de trend doorzet dan zijn we eind maart al gepromoveerd. Het moet allemaal nog, maar het zou ook zeker niet ondenkbaar zijn.

Bankzitter

Het was vooral een teamprestatie waar spelers zich ondergeschikt hebben gemaakt aan de taktiek en ADO volledig ontregelt werd in de eerste helft.
En we weten dat we zelf altijd wel scoren.

Jansen ook erg goed.

De Gast

Citaat van: AL op januari 17, 2026, 07:19:21
Heerlijk wakker worden!!
Wat een gouden punten en wat haat ik Ado!!

De opkomst vind ik prachtig met hun clublied. Supporters ook lekker fanatiek. Niks mis mee in mijn beleving. Altijd een wedstrijd om naar uit te kijken.

Vond ons niveau de tweede helft ver terug zakken. Had dat niet verwacht. Of was de eerste helft te goed?
Hoe is dat nou mogelijk dat na een minuut in de tweede helft de toon al is gezet en het niet meer om te draaien valt. Alle ballen werden ook pijlsnel ingeleverd. Kian die jammerlijk faalt. Kom op.. je bent toch die killer. Zonde man.
Maar als je al met al 2x ADO pakt  _O_

Oud Cambuur

Citaat van: sunderland op januari 17, 2026, 02:35:29
Sj?strand 1 van ons minsten terwijl hij zeker niet slecht was want vd Sloot wat het hele seizoen 1 van hun besten is kwam er ook totaal niet aan te pas. Zegt heel veel over ons nivo in deze wedstrijd. We hebben het ook heus wel eens moeilijk gehad haha  |:) |:) |:) |:)
Henk gaf aan dat ze Sjostrand dit keer opgeofferd hebben aan de speelwijze vandaar de wat mindere wedstrijd

michello

Vond Van de Sande ook echt heel sterk spelen. Prachtige goal natuurlijk, maar ook in het druk zetten en in de duels, Top! Hij bleef maar gaan.

oost

Dit is toch puur genieten  |:) kan er een hele analyse op loslaten maar winnen bij de koploper is gewoon ontzettend knap. Ik denk dat Ado en wij dit seizoen veel beter zijn dan Volendam excelsior en Telstar vorige seizoen |:)