Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Den Haag - Cambuur [16-1-26]

Gestart door Inferno-058, december 30, 2025, 18:46:09

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
12 (30%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
24 (60%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
4 (10%)
Sjostrand
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Apkakou
0 (0%)
Marsman
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 40

Stemmen gesloten: januari 21, 2026, 22:16:42

CambuurArnhem

Cambuur expected goals 1,1. Hoe dan??

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op januari 16, 2026, 22:28:15
Die Apkakou viel goed in. Dat komt wel goed. Die ken wel ballen.
100% . Paar x zie je dat

Eewal

Mocht Almere dit weekend winnen van de Graafschap, dan zijn we gepromoveerd.

mark1989

ADO had veel de bal, maar ik vond Cambuur niet minder.
tweede helft was minder.

CambuurArnhem


Bankzitter

Die trainer kan maar op ??n manier spelen.
We hadden ze helemaal ontregeld de 1ste helft ook omdat we 1-op-1 durfden te  staan.
Andere clubs gaan ook wel doorkrijgen hoe ze ADO het beste kunnen bespelen.

michello

Citaat van: CambuurArnhem op januari 16, 2026, 22:30:25
We deserved to win...  :_schater

Op basis van tweede helft had t zeker gelijk kunnen eindigen, maar hij vergeet misschien ook even de 3 100% kansen die wij gemist hebben. ( Ferrah, Balk en Visser)

Derkx R.H.


Oud Cambuur

Citaat van: Eewal op januari 16, 2026, 22:29:54
Mocht Almere dit weekend winnen van de Graafschap, dan zijn we gepromoveerd.
Nou maar ff van wedstrijd tot wedstrijd bekijken

Scc0511

Wat heerlijk!!! We gaan gewoon promoveren!!! Vrijdag vol gas met zn allen weer!!! |:)

Bernardo


Galdiano

Als team natuurlijk fantastisch gespeeld, ze gingen voor elkaar door het vuur met Baouf voorop. Wat een monster! Amofa had ik verwacht dat hij met rood eraf zou gaan. Hield continue zijn man vast. Gelukkig ging het goed.
We maken het onszelf wel moeilijk, Ferrah had af moeten spelen op Sjostrand. En Balk te wild geschoten.
Apkakou kan wel voetballen, wel een aantal keer zijn man kwijt. Maar dat gaat wel goed komen.

Kian Visser. Die viel wel even zwaar door de mand  :| Geen duel gewonnen, bal niet vast kunnen houden en die kans.  :zucht
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

NRG

Gewoon een heerlijke overwinning! Twee keer in korte tijd gewonnen van ADO. Duidelijk wat de beste club van de KKD is. De Oldehove komt steeds dichterbij!

wiekie1969

Nog 16 wedstrijden. 10 keer winnen dan binne we er. Kom aan.

Galdiano

Citaat van: wiekie1969 op januari 16, 2026, 22:54:38
Nog 16 wedstrijden. 10 keer winnen dan binne we er. Kom aan.

8 is al voldoende.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets