Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Den Haag - Cambuur [16-1-26]

Gestart door Inferno-058, december 30, 2025, 18:46:09

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
12 (30%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
24 (60%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
4 (10%)
Sjostrand
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Apkakou
0 (0%)
Marsman
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 40

Stemmen gesloten: januari 21, 2026, 22:16:42

Inferno-058


zeewolde


Specuveter


Inferno-058

Citaat van: zeewolde op december 30, 2025, 18:50:46
Wat een kutclub dat ADO
Dit ligt bij de gemeente, ADO kan hier weinig aan doen denk ik

Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 op december 31, 2025, 08:26:54
Dit ligt bij de gemeente, ADO kan hier weinig aan doen denk ik
dan nog blijft het een Kut club ;)

Marc S

Citaat van: Inferno-058 op december 31, 2025, 08:26:54
Dit ligt bij de gemeente, ADO kan hier weinig aan doen denk ik

Voelt hier mee dat wij gestraft worden omdat Ado supporter zo nodig vuurwerk in een familievak moesten gooien. Maarja dit zagen we natuurlijk wel aankomen dat we daar niet heen mochten.

Galdiano

Citaat van: Marc S op december 31, 2025, 10:56:24
Voelt hier mee dat wij gestraft worden omdat Ado supporter zo nodig vuurwerk in een familievak moesten gooien. Maarja dit zagen we natuurlijk wel aankomen dat we daar niet heen mochten.

Ik denk dat ze de veiligheid simpelweg niet kunnen garanderen.
Er staat best wel wat spanning op de wedstrijd. Afgelopen seizoen werd een bus kilometers bij het stadion vandaan al bekogeld met diverse stenen. Nu bij ons het gezeur met de ADO supporters.
Het zou sowieso een buscombi zijn. En kun je 8 tot 10 bussen veilig er weg laten komen. Ik betwijfel het, al helemaal bij winst van Cambuur.

Maar ik ben wel van mening dat dit excuses wel steeds vaker wordt gebruikt bij het voetbal in Nederland helaas.

Wat denk je als wij weer eens de derby gaan spelen? Het zou zomaar kunnen dat er geen uitsupporters mogen komen. Al helemaal niet met Buma aan het roer.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Arno A

Zou deze wedstrijd wel doorgaan? We krijgen strenge vorst volgende week.


Gasgeve

Gaan we nu in elk wedstrijdtopic 9 dagen van te voren afvragen of een wedstrijd doorgaat?

michello

Citaat van: Gasgeve op januari 07, 2026, 07:40:17
Gaan we nu in elk wedstrijdtopic 9 dagen van te voren afvragen of een wedstrijd doorgaat?

Iets met een komkommer.. :koffie

upweer


upweer


Arno A

Superfan zet n? al kampioenstattoo voor ADO Den Haag: 'Ze laten me niet in de steek'

Als het wel mis gaat, kan je er altijd nog periode boven laten zetten.  :_schater

sunderland


EdsjeSCC

Citaat van: Arno A op januari 11, 2026, 10:40:27
Superfan zet n? al kampioenstattoo voor ADO Den Haag: 'Ze laten me niet in de steek'

Als het wel mis gaat, kan je er altijd nog periode boven laten zetten.  :_schater

Hoe afgezaagd en niet origineel is dit