Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Emmen - Cambuur Vrijdag 9 Januari 20:00

Gestart door Noordcambuur, december 20, 2025, 09:42:43

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Jonker
1 (3.7%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
1 (3.7%)
Ferrah
12 (44.4%)
van der Sande
1 (3.7%)
Kvam
12 (44.4%)
Apkakou
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

Stemmen gesloten: maart 30, 2026, 22:55:37

Scc0511

Citaat van: papier op maart 26, 2026, 06:44:01


Zijn er dingen voorgevallen dan? Bij mijn weten niet, alleen dat het bier op was :_schater

Bankzitter

Het is niet echt te voorkomen dat bij dit soort duels veel (betalende!) uitsupporters zijn.
Ooit bij Groningen meegemaakt dat het stadion vol met Feijenoord supporters toen ze kampioen werden.
Dat zou ook hier gebeuren als de tegenstander een prijs kan pakken en dan kan je kiezen of gaat of er eentje overslaat.

Als supporters van Emmen niet veilig voelde dan is het wat anders, maar dat lees ik niet.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Kan me het gevoel wel een beetje voorstellen, had ik ook bij Cambuur in de ere tegen de grote clubs, beetje unheimisch gevoel. Tegen Feyenoord zat ik een keer naast een Feyenoordsupporter, heb ik na de wedstrijd gefeliciteerd. In de kooi heb ik op zuid achter mij nu ook plaatsen voor genodigden, ook van de tegenstander, vind ik ook niet leuk eerlijk gezegd. Heb een keer ruzie gehad met een oud-trainer van Graafschap en tegen Emmen waren er een keer echt veel (juichende) supporters. Er is gisteren natuurlijk helemaal niets gebeurd en ik vind dat de stewards van Emmen echt super deden. Ze hebben op de lange zijde zelfs een klein uitvak gecre?erd.
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

er is niks gebeurt, ik zag wel een groep vrouwen vertrekken, misschien was dat het. Maar genoeg Emmen supporters tussen ons in die het feest meevierde
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 26, 2026, 07:38:44
Kan me het gevoel wel een beetje voorstellen, had ik ook bij Cambuur in de ere tegen de grote clubs, beetje unheimisch gevoel. Tegen Feyenoord zat ik een keer naast een Feyenoordsupporter, heb ik na de wedstrijd gefeliciteerd. In de kooi heb ik op zuid achter mij nu ook plaatsen voor genodigden, ook van de tegenstander, vind ik ook niet leuk eerlijk gezegd. Heb een keer ruzie gehad met een oud-trainer van Graafschap en tegen Emmen waren er een keer echt veel (juichende) supporters. Er is gisteren natuurlijk helemaal niets gebeurd en ik vind dat de stewards van Emmen echt super deden. Ze hebben op de lange zijde zelfs een klein uitvak gecre?erd.

Ja, ze deden het prima. En eerlijk gezegd snap ik het wel een beetje van Emmen. Als je naast het uitvak of bij het uitvak aan de lange zijde zat, dan voel je je zeker te gast in je eigen huis.

Maar gezien de bijzondere situatie van deze wedstrijd is dat ook erg lastig te voorkomen.

ps iemand ook zo enorm gelachen om die supporter van ons die vast kwam te zitten in de ballenvanger achter de goal?

Gasgeve

Citaat van: Lore op maart 26, 2026, 08:04:36
Ja, ze deden het prima. En eerlijk gezegd snap ik het wel een beetje van Emmen. Als je naast het uitvak of bij het uitvak aan de lange zijde zat, dan voel je je zeker te gast in je eigen huis.

Maar gezien de bijzondere situatie van deze wedstrijd is dat ook erg lastig te voorkomen.

ps iemand ook zo enorm gelachen om die supporter van ons die vast kwam te zitten in de ballenvanger achter de goal?
Haha ja geweldig en de rest maar duwen en trekken aan die ballenvanger, zodat die nog meer heen en weer slingerde.  :_schater

Sonnema

Waren vooral ouders met kinderen die zich onveilig hebben gevoelt met zoveel uitsupporters in de thuisvakken. Dit is waarom Fc Emmen met het bericht naar buiten is gekomen. Er zijn verder geen incidenten geweest en alles rustig verlopen. Ze spreken verder van een prima avond.

Scc0511

Citaat van: Sonnema op maart 26, 2026, 12:29:44
Waren vooral ouders met kinderen die zich onveilig hebben gevoelt met zoveel uitsupporters in de thuisvakken. Dit is waarom Fc Emmen met het bericht naar buiten is gekomen. Er zijn verder geen incidenten geweest en alles rustig verlopen. Ze spreken verder van een prima avond.

Klopt. En werd geklaagd omdat de Cambuur supporters die bier gingen halen en steeds tussen de rijen Emmen supporters door moesten. Snap wel dat dat irritant is.. :proost

Lore

Citaat van: Gasgeve op maart 26, 2026, 10:27:03
Haha ja geweldig en de rest maar duwen en trekken aan die ballenvanger, zodat die nog meer heen en weer slingerde.  :_schater
.
:_schater :_schater :_schater

Leeuwarden op zijn best!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ook mooi dat al die sjaaltjes over de hekken werden gegooid  |:) |:)

Daar dachten ze bij Emmen anders over
Henk, held, bedankt

Tom

Waarom niet de situatie erkennen en de hele korte zijde aan cambuursupporters geven? Dan de seizoenkaarthouders daar compenseren en naar de lange zijde verplaatsen. Maar goed, ik snapte al niet waarom niet gewoon een autocombi was. Den Bosch uit ook alweer een pendelcomhi, het is zo moeilijk allemaal

Lore

Citaat van: Tom op maart 26, 2026, 23:08:21
Waarom niet de situatie erkennen en de hele korte zijde aan cambuursupporters geven? Dan de seizoenkaarthouders daar compenseren en naar de lange zijde verplaatsen. Maar goed, ik snapte al niet waarom niet gewoon een autocombi was. Den Bosch uit ook alweer een pendelcomhi, het is zo moeilijk allemaal

Draai dat eens even om. Wij worden verplaatst van onze plaatsje, omdat een andere club iets kan winnen. Dan was de directie echt direct opgehangen op de middenstip!

Bankzitter

Normale supporters moeten toch gewoon door elkaar kunnen zitten zonder dat er wat gebeurt?
Het zijn  nog extra inkomsten ook.

Destroyer

Is Emmen een beetje op zijn retour? Heb die fanatiekelingen aan de andere kant uitvak niet gehoord op tv...

Mooi dat er zoveel cambuur supporters bij waren, prachtig  :scc
** Poolwinner 18/19 - 21/22

666

Citaat van: Lore op maart 27, 2026, 07:20:03
Draai dat eens even om. Wij worden verplaatst van onze plaatsje, omdat een andere club iets kan winnen. Dan was de directie echt direct opgehangen op de middenstip!

NEC kwam bij ons en kreeg NOORD en wij moesten naar een andere tribune (lang geleden geef ik toe) Ze promoveerden.
Ik moet bekennen dat ik dat ook niet leuk vond en dat lieten wij ook blijken  8)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander