Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Emmen - Cambuur Vrijdag 9 Januari 20:00

Gestart door Noordcambuur, december 20, 2025, 09:42:43

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Jonker
1 (3.7%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
1 (3.7%)
Ferrah
12 (44.4%)
van der Sande
1 (3.7%)
Kvam
12 (44.4%)
Apkakou
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

Stemmen gesloten: maart 30, 2026, 22:55:37

Derkx R.H.


wiekie1969

Wat een topavond, vanaf minuut 1 genoten. Wat een passie. Geweldig. Geniet ervan iedereen

wiekie1969


Holwerd voor Cambuur

Van "we worden genaaid; voor de gek gehouden en ik lever mijn seizoenkaart in" naar promotie  :proost

GENOT |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Derkx R.H.


wiekie1969

Mooiste avond in jaren. Wat een club.  _O_ _O_ _O_ _O_

Bankzitter

Fantastisch seizoen en met perfect gescoute spelers, met veel eigen jeugd en vooral met Henk.
Heel trots hoe de club zich op alle fronten heeft ontwikkeld en nu echt klaar is voor de eredivisie.

michello

Henk .. Zo godsgruwelijk knap. Niet te evenaren.  |:)

CambuurAmersfoort

Geweldig!! Wat een prachtige beelden!
Zo trots op deze club! En op Henk de Jong, hij flikt het gewoon weer. De grootste held in de geschiedenis van onze club! Dat hij nog maar lang bij ons mag blijven, ook als het wat minder gaat! Henk is Cambuur en Cambuur is Henk!!

wiekie1969

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Derkx R.H.


denistel

was super bij het stadion heel veel mensen om de helden te ontvangen

van harte cambuur mensen heerlijk weer ere divisie met wie en hoe
zien we dan wel weer geniet er van.


Gasgeve

Wat een avond en nacht. Mooiste (kut) club van allemaal  |:)

Trainert!