Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Emmen - Cambuur Vrijdag 9 Januari 20:00

Gestart door Noordcambuur, december 20, 2025, 09:42:43

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Jonker
1 (3.7%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
1 (3.7%)
Ferrah
12 (44.4%)
van der Sande
1 (3.7%)
Kvam
12 (44.4%)
Apkakou
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

Stemmen gesloten: maart 30, 2026, 22:55:37


Huizen

Wat zeggen jullie?

Zsm inhalen zondag, maandag, dinsdag... of juist later ergens tussendoor?
Gevoelsmatig lekkerder om 1 potje te spelen voor ADO uit. Al hebben die hetzelfde natuurlijk

YellowBlue

Citaat van: Bussum op januari 07, 2026, 15:34:37
Wat zeggen jullie?

Zsm inhalen zondag, maandag, dinsdag... of juist later ergens tussendoor?
Gevoelsmatig lekkerder om 1 potje te spelen voor ADO uit. Al hebben die hetzelfde natuurlijk
hopelijk zondag voetballen

Galdiano

Citaat van: YellowBlue op januari 07, 2026, 15:52:01
hopelijk zondag voetballen

-3 voorspelt en in de nacht zware vorst.  :_schater
De dagen erna ook vorst.

Ik had graag Emmen gespeeld voor ADO om ze dan terug te zetten naar plaats 2. Maar ADO zal de eerste wedstrijd pas zijn.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Je weet het allemaal toch niet van te voren, vind het juist wel mooi om eerst tegen ADO te spelen.

Derkx R.H.

Citaat van: Bussum op januari 07, 2026, 15:34:37
Wat zeggen jullie?

Zsm inhalen zondag, maandag, dinsdag... of juist later ergens tussendoor?
Gevoelsmatig lekkerder om 1 potje te spelen voor ADO uit. Al hebben die hetzelfde natuurlijk
De KNVB kennende zal hier pas einde van de maand over nagedacht worden...

upweer


PePe

Na ADO naar Emmen. (anders minder herstel tijd)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Arno A op januari 07, 2026, 07:25:00
Wordt een ouderwetse winter zo.

Doet me denken aan Dick Bults die in 85 gehuld in zijn Cambuurshirt de Elfstedentocht uitreed. Ook in 86 en in 97. Bikkel!  _O_ _O_ _O_

Daar heb ik nog een prachtig artikeltje van met een geweldige foto. Dikke trui met een strak cambuurshirtje er over.

(Er was iig ??n Cambuursupporter die 85 en 86 heeft uitgereden  :proost )
Henk, held, bedankt

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 07, 2026, 20:41:09
Daar heb ik nog een prachtig artikeltje van met een geweldige foto. Dikke trui met een strak cambuurshirtje er over.

(Er was iig ??n Cambuursupporter die 85 en 86 heeft uitgereden  :proost )
Posten graag Kuzzi

Arno A

Zouden ze deze speelronde inhalen op maandag 26 januari?

De 19e wordt m niet. Want op 18 januari zijn er al drie inhaalwedstrijden gepland. Voor de bekerploegen.


Lore

Dan moeten zij Emmen wel verplaatsen want die speelt die zaterdag

Beul B


gobo

Belachelijk dat deze wedstrijd is afgelast. Oranje bal uit het pensioen halen en gaan.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

sunderland

Citaat van: gobo op januari 09, 2026, 09:38:35
Belachelijk dat deze wedstrijd is afgelast. Oranje bal uit het pensioen halen en gaan.
ja idd belachelijk