Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Emmen - Cambuur Vrijdag 9 Januari 20:00

Gestart door Noordcambuur, december 20, 2025, 09:42:43

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Jonker
1 (3.7%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
1 (3.7%)
Ferrah
12 (44.4%)
van der Sande
1 (3.7%)
Kvam
12 (44.4%)
Apkakou
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

Stemmen gesloten: maart 30, 2026, 22:55:37

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Marc S

De verwachting is dat het veld een week nodig heeft om door de keuring te komen.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Marc S op januari 02, 2026, 13:50:06
De verwachting is dat het veld een week nodig heeft om door de keuring te komen.

Uitslag bekend !! Afgekeurd.
En inderdaad over precies een week een nieuwe keuring.... Hoe wist je dat zo snel  Marc S ?

Eewal

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 02, 2026, 13:27:16
Weet je al meer?
Er komt een herkeuring. Ze zijn allemaal weer naar binnen gegaan.

Marc S

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op januari 02, 2026, 14:09:36
Uitslag bekend !! Afgekeurd.
En inderdaad over precies een week een nieuwe keuring.... Hoe wist je dat zo snel  Marc S ?

Ik kan helaas mijn bronnen niet prijs geven  :devil

upweer

Citaat van: Marc S op januari 02, 2026, 14:45:21
Ik kan helaas mijn bronnen niet prijs geven  :devil

:_schater  is het een naamgenoot?

Kuzmanovic-Apeldoorn

#21
Citaat van: Arno A op januari 02, 2026, 11:56:46
Zou deze wedstrijd doorgaan?

Even een serieuze reactie. Volgende week in de nachten van wo en do -4 en veel regen/ neerslag op do en vooral vrij. Emmen heeft gras maar geen veldverwarming. Ik denk ook dat er best een kans is dat het niet doorgaat.
Henk, held, bedankt

Yellow Army

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 02, 2026, 21:27:32
Even een serieuze reactie. Volgende week in de nachten van wo en do -4 en veel regen/ neerslag op do en vooral vrij. Emmen heeft gras maar geen veldverwarming. Ik denk ook dat er best een kans is dat het niet doorgaat.

Zit er dik in. Wordt ook sneeuw verwacht
Area 58

Noordcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 02, 2026, 21:27:32
Even een serieuze reactie. Volgende week in de nachten van wo en do -4 en veel regen/ neerslag op do en vooral vrij. Emmen heeft gras maar geen veldverwarming. Ik denk ook dat er best een kans is dat het niet doorgaat.
het is nog niet volgende week vrijdag kan nog van alles gebeuren?..
Anders de wedstrijd maar naar Leeuwarden verplaatsen  :y
Ben heel benieuwd waar ze trainen momenteel  :?

Specuveter

Citaat van: Noordcambuur op januari 03, 2026, 10:34:47
het is nog niet volgende week vrijdag kan nog van alles gebeuren?..
Anders de wedstrijd maar naar Leeuwarden verplaatsen  :y
Ben heel benieuwd waar ze trainen momenteel  :?
Binnen hoorde ik

Noordcambuur


Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op januari 03, 2026, 10:37:54
maar dat is heel anders trainen dan op een normaal veld.

Een potje zaalvoetbal is nog nooit iemand slechtet van geworden.  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op januari 03, 2026, 10:58:27
Een potje zaalvoetbal is nog nooit iemand slechtet van geworden.  :devil
vandaag veldtraining gehad :D

Johan-12

Ik ben wel benieuwd of de KNVB dinsdag al vooruit durft te kijken, en direct het programma voor de KKD eruit gaat gooien. Geen halve competitie ronde of voetbal op bevroren velden.
Na komend weekend lijken de temperaturen weer in de plus te gaan. Iedereen weekje later laten beginnen, wel zo eerlijk en duidelijk.

Nu eruit gooien en over 2 of 3 weken alles op een maandag. Zo moeilijk moet dat niet zijn in de KKD.

sunderland

Citaat van: Johan-12 op januari 04, 2026, 17:37:28
Ik ben wel benieuwd of de KNVB dinsdag al vooruit durft te kijken, en direct het programma voor de KKD eruit gaat gooien. Geen halve competitie ronde of voetbal op bevroren velden.
Na komend weekend lijken de temperaturen weer in de plus te gaan. Iedereen weekje later laten beginnen, wel zo eerlijk en duidelijk.

Nu eruit gooien en over 2 of 3 weken alles op een maandag. Zo moeilijk moet dat niet zijn in de KKD.
ze zullen wel even wachten. Als je op kunstgras speelt of op gewoon veld het is compleet onverantwoord.