Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur L. - Helmond Sport Vrijdag 28 November 20:00

Gestart door Noordcambuur, november 22, 2025, 09:29:19

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
5 (26.3%)
Mulders
0 (0%)
Nap
2 (10.5%)
Baouf
10 (52.6%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Rolke
1 (5.3%)
Diemers
1 (5.3%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
Binder
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Stemmen gesloten: december 04, 2025, 01:13:00

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 28, 2025, 23:12:36
Eigenlijk kwamen we er nog best vaak aardig door, maar elke keer de laatste pass kwam net bij 1 van die 11 Helmonders in eigen hun 16 uit.
Je weet dat je tegen zo'n ploeg eigenlijk snel de 1-0 moet maken, anders krijg je zo'n pot.

Nog steeds niet thuis verloren in 2025 |:)
we hebben wel 10 x een voorzet gegeven waar niks uit kwam. Alles was ook recht op de keeper. Corners waren slecht . We hebben niet verloren en niet gewonnen door die Popie Jopie

papier

Vd Sande ook niet best, draait vaak de verkeerde kant op en vertraagd het spel enorm. Overigens deden wel meer dat. Zonder Amofa en Visser mis je ook verbindende spelers van achter. Jonker prima hoor maar die durfde niet echt naar voren te gaan. Rolke naar behoren maar kwam niet echt uit de verf, had hem of Balk eruit gehaald voor Souren. Een zes was vandaag ?berhaupt niet nodig maar mijn idee.

Onderaan de streep mag je niet zeuren ook. Poll op de paal en die kans toen NAP dacht de bal over de lijn te laten lopen.

Kooij natuurlijk kut. Bestraft Helmond voor niks en werkt daarmee irritant gedrag in de hand. Al in de eerste helft stond er een met z?n handen omhoog voor Jansen te springen om de boel te vertragen. Maar pas aan het eind geeft hij daar iemand geel voor. Nog los van dat ongekend onsportieve gedrag met die tweede bal, althans ik had het idee dat die van Helmond zijde kwam. Verder natuurlijk eigen schuld door walgelijk slecht te spelen. Zonde van m?n tijd dit.

sunderland

Dit soort wedstrijden heb je soms, niet verloren.

sunderland

Citaat van: papier op november 28, 2025, 23:18:21
Vd Sande ook niet best, draait vaak de verkeerde kant op en vertraagd het spel enorm. Overigens deden wel meer dat. Zonder Amofa en Visser mis je ook verbindende spelers van achter. Jonker prima hoor maar die durfde niet echt naar voren te gaan. Rolke naar behoren maar kwam niet echt uit de verf, had hem of Balk eruit gehaald voor Souren. Een zes was vandaag ?berhaupt niet nodig maar mijn idee.

Onderaan de streep mag je niet zeuren ook. Poll op de paal en die kans toen NAP dacht de bal over de lijn te laten lopen.

Kooij natuurlijk kut. Bestraft Helmond voor niks en werkt daarmee irritant gedrag in de hand. Al in de eerste helft stond er een met z?n handen omhoog voor Jansen te springen om de boel te vertragen. Maar pas aan het eind geeft hij daar iemand geel voor. Nog los van dat ongekend onsportieve gedrag met die tweede bal, althans ik had het idee dat die van Helmond zijde kwam. Verder natuurlijk eigen schuld door walgelijk slecht te spelen. Zonde van m?n tijd dit.
wat denk je van Binder?  Dat die prof voetballer is?

Korezev

Citaat van: PePe op november 28, 2025, 23:03:52
Is er voor Joey Kooij een functie elders?
Wat weer een zielige opmerking, ze verdienden geen 3 punten en als je dan met een twijfelachtige penalty moet winnen.........
Je kunt beter het wisselbeleid van onze HENK aan de kaak stellen

Trainert!

Schandalige pot. Binnen 10 min al zichtbaar dat het moeilijk zou worden
Jermouni Rolke en Binder, hoe idioot ben je om deze jongens te laten spelen. En tot slot het akelige gebrei in de laatste minuten.

papier

Citaat van: sunderland op november 28, 2025, 23:20:01
wat denk je van Binder?  Dat die prof voetballer is?

Ik heb nog steeds geen flauw idee wat hij kan

Oud Cambuur

Citaat van: Korezev op november 28, 2025, 23:21:24
Wat weer een zielige opmerking, ze verdienden geen 3 punten en als je dan met een twijfelachtige penalty moet winnen.........
Twijfelachtige penalty?? Zou als ik jou was maar even in de specsavers langs gaan

papier

Citaat van: Trainert! op november 28, 2025, 23:23:15
Schandalige pot. Binnen 10 min al zichtbaar dat het moeilijk zou worden
Jermouni Rolke en Binder, hoe idioot ben je om deze jongens te laten spelen. En tot slot het akelige gebrei in de laatste minuten.

Los van dat ze er niet veel van kunnen kun je wel oorlog maken met Binder en Visser. Maar achterin was het lekker heen en weer tikken ipv die bal naar voren. Dat breien leidde nergens toe dat was wel helder.

PePe

Cambuur was het laatste kwartier al tevreden met 1 punt.

papier

Citaat van: Oud Cambuur op november 28, 2025, 23:25:05
Twijfelachtige penalty?? Zou als ik jou was maar even in de speccavers langs gaan

Was ook niet de eerste keer. Wie heeft een lijstje met 100%
Penalty?s die niet gegeven zijn. Marsman poosje terug ook al.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Korezev op november 28, 2025, 23:21:24

Vertel, wat had je precies anders gedaan?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

AL

papier

Citaat van: AL op november 28, 2025, 23:31:12
Nou geen Binder en Jermouni brengen :_schater

Jermoumi viel toch niet verkeerd in, het is geen Mulders maar wel een logische vervanger.