Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur L. - Helmond Sport Vrijdag 28 November 20:00

Gestart door Noordcambuur, november 22, 2025, 09:29:19

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
5 (26.3%)
Mulders
0 (0%)
Nap
2 (10.5%)
Baouf
10 (52.6%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Rolke
1 (5.3%)
Diemers
1 (5.3%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
Binder
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Stemmen gesloten: december 04, 2025, 01:13:00

De Gast

Citaat van: denistel op november 28, 2025, 17:58:43
wie loopt het meest achter wie aan zal het worden

Ferrah had niks in te brengen tegen Sylla.
Denk vanavond ook niet tegen Poll.

sunderland

Citaat van: De Gast op november 28, 2025, 18:47:35
Ferrah had niks in te brengen tegen Sylla.
Denk vanavond ook niet tegen Poll.
nee poll is geweldig  :_schater

sunderland


R058

Citaat van: De Gast op november 28, 2025, 18:47:35
Ferrah had niks in te brengen tegen Sylla.
Denk vanavond ook niet tegen Poll.
Ik vond Ferrah helemaal niet zo slecht als sommigen hier. Maakt nog steeds z'n acties en kwam ook Sylla een paar keer goed voorbij. Her vervolg was daarna alleen wat minder, maar hij werd ook totaal niet geholpen door Jermoumi in de overlap. Met Mulders is dat hopelijk wel anders.
Daarnaast vond ik hem verdedigend ook goed fel en hij veroverde een paar keer de bal terug nadat hij m zelf verloor.

Noordcambuur


oost

Weeeer rolke  ik ben absoluut geen fan van souren. Maar zie hem veel liever op het middenveld dan Rolke :_spank

Korezev

Citaat van: R058 op november 28, 2025, 18:54:04

Daarnaast vond ik hem verdedigend ook goed fel en hij veroverde een paar keer de bal terug nadat hij m zelf verloor.
Dan ben je verschrikkelijk goed!!!!!!!!!!!!!!

Oud Cambuur

Je mag blij zijn dat we niet achter staan wat een drama voor rust je hebt niks gecre?erd Ferrah diep onder de maat en wat Rolke moet toevoegen op het middenveld is voor mij een raadsel

Korezev

en weer is ie een van de beteren of zou dat toch door Poll komen

EdsjeSCC

Het was niet best.
Ik zou dan toch eerder, rond minuut 70, wat opportunistische rgaan spelen en dan ook een middenvelder tussen de verdediging en aanval optellen want daar ontstond nu een gigantisch gat omdat Diemers en Nap op 6 bleven en we met 2 spitsen gingen spelen.

En dan Kooij. Tsjah.

Op naar de volgende

Poetser

Binder en Jermouni brengen.

Henk had een slechte dag.

Oja, een 1000% penalty.

nee,wel?

Dit he je weer volledig aan jezelf te wijten sc tikkie breed sc tikkie terug godver de godver veel te laag tempo is er niet een plan b c of d om een tegenstander kapot te spelen die massaal inzakt bij balverlies.......god tis toxh niet best vermoeiend om naar te kieken en iritatiefaxtor verhogebd even los van dat de bal op de stip hat mutten......

Oud Cambuur

O kansen gecre?erd is op zich al knap je mag blij zijn dat je met de rust niet achter staat. Op het einde wordt je andermaal een penalty onthouden die was echt 100 %

Noordcambuur

Wat een draak van een wedstrijd we hebben niks gecre?erd.
En een strafschop jaaaaa Kooy h?  :(

Volgende week thuis tegen Den Bosch kun je borst nat maken ga je zo voetballen als vanavond ga je verliezen.

Ik weet wat ze van de week gedaan hebben  :?

Harry L.

Veel te laag tempo, geen creativiteit. Balletje breed, balletje terug etc. etc. En dan komen met Binder, jermouni. Triest. Eigenlijk was niemand in goede doen. Volgende week moet je winnen.